مبحث 4 : معادلات رادیکالی

4.8/5
(319 رای)
سوالات دیگران

سلام چرا اینطوری شد ؟

میشه شکل اینو بکشید برام نکته2

زینب ضیایی | آکادمی امروز

زینب ضیایی

5 ماه پیش

سلام من اون قسمت پایین که ساده شده تو مخرج نوشته ۲ +x رو متوجه نمیشم واسه من میاد ۴x-8 میشه بگید کجا رو اشتباه میرم

..  . | آکادمی امروز

.. .

5 ماه پیش

ببخشید چرا استاد دامنه رادیکال ۲ایکس منهای ۳ رو ب دست نیاوردن؟ این سوالو میشه توضیح بدید؟

..  . | آکادمی امروز

.. .

5 ماه پیش

پس کلا وقتی دامنه رو مشخص کردیم اشتراکشون مهمه اره؟ یعنی تو هردو صدق کنه

زینب مقدم | آکادمی امروز

زینب مقدم

tik

5 ماه پیش

اره تو چنین سوالی 👍

بیتا شیخی | آکادمی امروز

بیتا شیخی

7 ماه پیش

من از طریق دلتا رفتم چرا یکی از ریشه ها شد 2 و اون یکی14

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

چرا اینقدر تند تند توضیح میده چیزی که نمی فهمیم

هر جا نفهمیدید سوال کنید 🌷 ریپلای نباشه 🌷

اصلا واسه اموزش خوب نیست

چون تعداد جواب های مثبت رو از ما میخواد رسم شکل قابل اطمینان نیست چون ممکنه معادله جواب داشته باشه ولی جوابش منفی باشه مثل تست قبل که۱۲_ به دست اومد

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷 که البته اینجا در منفی ها نقطه برخورد ندارن

استاد هر جوری حساب میکنم جواب این ۰ نمیشه ۸_ میشه

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

Amir Taha .... | آکادمی امروز

Amir Taha ....

9 ماه پیش

ببخشیبد میشه توضیح بدی ک چرا اومدیم دامنه دوتا از رادیکال ها رو در نظر گرفتیم اشتراک گرفتیم چرا اون دوتای دیگ رو نگرفتیم

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

این سوال چرا اینجوریه من فک میکردم دو تا معادله جدا هستن سوال نگفته که اطلاعات اضافیه

به روش تغییر متغیر چرا جواب متفاوت میشه؟ من تغییر متغیر رفتم جواب شد منفی ۲

عکس راه حلتون رو بفرستید 🌷 ریپلای نباشه 🌷

سوال چی یاد گرفتی رو میشه توضیح بدید منوجه نشدم

فرق بین جذر و ریشه چیه

نرگس مهدوی | آکادمی امروز

نرگس مهدوی

tik

9 ماه پیش

جذر ریشه دوم عدده ریشه میتونه ریشه دوم یا سوم باشه

غزل کیماسی | آکادمی امروز

غزل کیماسی

10 ماه پیش

اگه زیر رادیکالو بزرگتر از صفر بزاریم میشه a بزرگتر از -۲ و کوچیک تر از ۰ از طرفی سمت دیگ معادله 2+3a- بررگتر از صفر میشه a بزرگتر از ۲/۳ خب ریشه ۲ هم بزرگتر از ۲/۳ هست چرا فقط دامنه زیر رادیکالو در نظر گرفتن

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

آموزش ویدیویی معادلات رادیکالی ریاضی دهم و یازدهم توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور تجربی - آکادمی امروز