مبحث 10 : جریان متناوب

4.8/5
(256 رای)
سوالات دیگران

استاد چرا در این دقیقه تعداد حلقه رو R در نظر گرفتن

باید N میذاشتن حواسشون نبود

سلام من زمانو گذاشتم تو رابطه ابسیلون که شد ۱۱۲/۵ ولت بعد طبق رابطه جریان مساوی با ابسیلون به مقاومت جریان شد ۲۲/۵ چرا اینطوری نمیشه؟

جواب الف میشه ۱ پنجاهم جواب ب میشه ۵ دوم درسته؟

تطبیق با پاسخنامه فراموش نشه 🌷 اگر ایرادی وجود داشت اطلاع بدید 🌷

بیشینه سینوسی میچرخد درسته؟؟

تطبیق با پاسخنامه فراموش نشه 🌷 اگر ایرادی وجود داشت اطلاع بدید 🌷

چرا ضربدر ۱/۲۰۰ شده ؟ مگه t = ۱/۴۰۰ نیست ؟ که اگه با اون حساب کنیم جواب بدست نمیاد ، چرا این زمانه رو تقسیم دو کرده ؟ ربطی به مقاومت داره ؟ اصلا از مقاومت استفاده میشه ؟

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷 اونجا هم اشتباه نوشته یک دویستم باید می‌نوشت یک چهارصدم

میشه این رو توضیح بدید نه سوال نه جواب رو نمیفهمم

این احتمالا مال رشته تجربی نیست

پاسخنامه نوشته T/2 برابر ۰/۰۱ و جواب رو بدست اورده ولی کمترین مقدار جریان که صفر نیست ،جریان منفیه که میشه ۳T/2 . نه مگه ؟ که اینجوری رفتم جواب بدست نیومد ، سوال اشتباهه یا هر جا گفتن کمترین مقدار جریان باید صفر بگیریم ؟

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷 این برداشت بنده هست باز توی حل سوالات دیگه باید مطمئن بشید

من اینجوری رفتم درسته ؟ همیشه جواب میده ؟

بله احتمالا جواب میده همیشه ولی زیاد استاندارد نیست بخصوص برای نهایی ...

سلام تو سوال وقتی گفت ۵۰۰حلقه استاد نباید می‌گفت که nرو به ما داده چون گفت Rرو به ما داده

سلام اشتباه گفتن منظورشون همون n بود

Amin reza Salari | آکادمی امروز

Amin reza Salari

1 ماه پیش

سلام ممکنه داخل امتحان نهایی زاویه رو برحسب درجه بده و از ما به صورت رادین بخواد منظورم اینه که زاویه که برحسب درجه هسته را باید ضربدر پی به روی ۱۸۰بکنیم تا به رادیان تبدیل بشه یا خیر

سلام بله دقیقا همینطوره بهتره از این فرمول استفاده کنید برای نهایی چون دقیقا در کتاب آمده

سلام روز بخیر میشه یکی سوال 2 چی یاد گرفتی را توضیح بده من امگا را 200 پی در میارم

جواب به صورت صوتی می باشد:)

نادیا خانم اعتماد کن چیکار داری از کجا میاد

سلام

محمد مامش | آکادمی امروز

محمد مامش

3 ماه پیش

سوال آخر با توجه به اطلاعات فصل 3 فیزیک دوازدهم خیلی ساده تر حل می شد

ج جج | آکادمی امروز

ج جج

4 ماه پیش

تو سوال آخر قبل نمودارا چرا استاد جریانو ۲ آمپر رو گذاشت تو معادله بعد از دوطرف خط زد اصلا تو اون سوال نیازی به جریان نبود

آموزش ویدیویی جریان متناوب فیزیک یازدهم توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور تجربی - آکادمی امروز