مبحث 5 : نیروی کشسانی طناب و تعادل

4.8/5
(461 رای)
سوالات دیگران

جواب چی یادگرفتی نباید بجای sin کسینوس باشه با زاویه متقابل اگه بریم sin9+a باید باشه که تبدیل میشه به cosa.

الان میشه این سوال رو به روش تناسب حل کرد؟

روشت رو روی کاغذ بنویس و عکسش بفرست تا بگم درسته یا نه

ولی بعید می‌دونم تناسب مناسب باشه برای این سوال

@سید محمد متین رشادی چرا؟ میشه بی زحمت توضیح بدین ؟

میشه بگید سینوس و کسینوس چ اعدادی رو باید بلد باشیم ک توی کنکور گیر نیوفتیم؟

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷 ۳۷ و ۵۳ رو هم بطور تقریبی بلد باش

تو حذفیات جدید کنکوری که اومده،بحث تجزیه بردار و این چیزا مث اینکه حذف شده آیا نیازی هست که از مطلب تست حل بشه یا خیر؟

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

Nima Xanabdal | آکادمی امروز

Nima Xanabdal

1 ماه پیش

تو بین همه فصل های فیزیک این فصل رو خیلی چرت و ضعیف توضیح داد

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

داش بد توضیح نداد که خب

مهسا ... | آکادمی امروز

مهسا ...

1 ماه پیش

توی این سوال ۴mgازکجااومد ؟؟لطفادیرجواب ندین🙏

مهسا ... | آکادمی امروز

مهسا ...

1 ماه پیش

جواب به صورت صوتی می باشد:)

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

مهسا ... | آکادمی امروز

مهسا ...

1 ماه پیش

@سید محمد متین رشادی چوخ ساغول

سلام و عرض ادب میشه راه حلی که استاد رفته رو یکی برام توضیح بده

تیکه دوم سوال رو متوجه نمیشم میشه توضیح بدید

سلام کی میتونیم از فرمول آسانسور استفاده کنیم

اینکه گفته sin۳۷ , cos ۳۷ رو باید بلد باشیم اصلا توی کتار نیست.

ادامستو دربیار بعد صحبت کن

درود این سوالو نمیشه از اون فرمول تستی اسانسور رفت؟؟

سلام خیر چون پای نیروی اصطکاک در میان هست خود استاد هم اینو گفتن

میتونیم برای این سوال تناسب بنویسیم ؟

Ali Fathabadi | آکادمی امروز

Ali Fathabadi

6 ماه پیش

سلام خسته نباشید چی یاد گرفتی ها رو میشه حل کنید من از پاسخنامه چیزی نفهمیدم

Amir Hossein J | آکادمی امروز

Amir Hossein J

6 ماه پیش

اگه نفهمیدی بگو باز توضیح بدم

Amir Hossein J | آکادمی امروز

Amir Hossein J

6 ماه پیش

اینم از یادبگیریم دوم اگه باز نفهمیدی بگو توضیح بدم

Ali Fathabadi | آکادمی امروز

Ali Fathabadi

6 ماه پیش

@Amir Hossein J دستت درد نکنه عزیزمم منم همینو بدست اوردم فقط بجای اینکه شتاب گرانشو 9.8بزارم 10 گزاشتم و سوال بعدیش هم نیروی وزن رو هم حساب کردم برای همین ی خورده گیج شدم ممنونمم

S  A | آکادمی امروز

S A

6 ماه پیش

سلام و خسته نباشید ببخشید من این سوال رو طبق مطالب که استاد تو سال دهم فرموده بودن تحلیل کردم که اونجا گفتیم که اگر یک جعبه داشته باشیم ، و بخواهیم به اون جعبه به وسیله طناب نیرو وارد کنیم و بکشیم ،هرچقدر زاویه را بزرگ تر کنیم نیروی بیشتری لازم است تا جعبه کشیده بشه پس درنتیجه تو این سوال هم هرچقدر فرد به سمت راست حرکت میکند زاویه ای که با طناب میسازد به ۹۰ درجه نزدیک تر میشود پس نیرویی که فرد به طناب وارد میکند افزایش پیدا کرده و درنتیجه نیروی کشش طناب نیز افزایش می‌یابد

آموزش ویدیویی نیروی کشسانی طناب و تعادل فیزیک دوازدهم توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور تجربی - آکادمی امروز