مبحث 2 : سامانه بافتی در گیاهان

4.8/5
(901 رای)
سوالات دیگران

این جمله درسته ؟؟ هر سلولی که دیواره پسین دارد لزوماً چوبی نیست ولی هر سلولی که چوبی شده قطعاً دیواره پسین دارد.

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

چرا استاد یک دفعه ریش هایش رفت😂

احتمالا بخاطر آپدیته

چه توجهی می کنی منی که اصلا متوجه استاد نشدم😐😃

واقعاااا ممنون از تدریس فوق العادتون

سلام انتهای جزوه اخرین یاد بگیریم یه سری جمع بندی ها هست که داخل فیلم گفته نشد اونهارو باید خودمون بخونیم

سلام اگر حس میکنید ناقصی در فیلم ها وجود داره به پشتیبانی اطلاع بدید

Homa .. | آکادمی امروز

Homa ..

1 ماه پیش

استاد رفیعی بام یکی از بهتریناننننن

Homa .. | آکادمی امروز

Homa ..

1 ماه پیش

سلام مریستم نزدیک نوک ریشه چه کاری انجام میده ؟؟

Hossein  . | آکادمی امروز

Hossein .

1 ماه پیش

سلام فک کنم برای رشد طولی ریشه باشه

Homa .. | آکادمی امروز

Homa ..

1 ماه پیش

وقتی میگه بخش های جوان گیاه علفی یعنی کجاش ؟؟؟؟؟

آراد محمدی | آکادمی امروز

آراد محمدی

1 ماه پیش

اونجا هایی که پیرا پوست نیست میگن جوان

Homa .. | آکادمی امروز

Homa ..

1 ماه پیش

@آراد محمدی مرسی

ببخشید میتونیم بگیم بالای هر گره همیشه جوانه جانبی در میاد؟

بله

منظور از تمایز بیشتر و کمتر چیه؟

آراد محمدی | آکادمی امروز

آراد محمدی

1 ماه پیش

یعنی مریستم ها تغییر داشنند، حالا یه بخش هایی کم و برخی بیشتر

سلام یک سوال سوال داشتم درخت فندق هم مثل آلبالو هست ؟؟؟ چون من جایی دادیم که یک درخت فندق در طرافش شاخه ها درخچه های کوچیکی رشد کرده.

سلام در مورد درخت فندق در کتاب حرفی زده نشده و مهم نیست اگه خواستید در منابع دیگه میتونید جست و جو کنید 🌷

چرا تمرین یاد بگیریم یک مطالبش توی یاد بگیریم یک نبود؟!🤨

تمرینا مطالبش توی درسای بعدیه فک کنم ب اشتباه اینجا گذاشتن

آره منم نتونستم با ویدیو اول جواب بدمشون

سلام میشه بگید آندوسپرم چیه؟

مریم حشمت | آکادمی امروز

مریم حشمت

3 ماه پیش

سلام در مورد آندوسپرم در سال یازدهم میخونی فقط ایجا بدون که آندوسپرم اندوخته دانه برای رشد رویان هست

@مریم حشمت منی که یازدهمم و هنوز نمیدونم

مریم حشمت | آکادمی امروز

مریم حشمت

1 ماه پیش

@علیرضا یمینی نیا فصل ۸ میخونی

سلام در کنار اوند های ابکش نهانداران هسته داره؟.............بالاتر توضیح دادن ک در ابتدا هسته دارن بس از مدتی از بین میرود............لطفا ج این باسخ رو بدین

سلام نفهمیدم منظورتون رو اگر یاخته همراه منظورتونه، هسته داره در حالت بالغ هم اگر مورد دیگه ای هست مجدد بپرسید 🌷 ریپلای نباشه 🌷

سلام بارانشیم ترشح هم دارد؟؟؟

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

@سید محمد متین رشادی سلام در یاخته گیاهی واکویل و بلاست ها و کلروبلاست هم گیاهی و اغازیان دارن/؟؟؟؟؟؟؟//؟/ درسته؟

کلانشیم ها هم توانایی تقسیم ندارند دیگه؟

نه ندارن

آموزش ویدیویی سامانه بافتی در گیاهان زیست شناسی دهم توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور تجربی - آکادمی امروز