Baran Bayat
3 سال پیش
@سجاد اسماعیلی متشکرم
سجاد اسماعیلی
3 سال پیش
توضیح کتبی سوال عددگذاری دقت کنید که این محاسبات همون مثال عدد گذاری ای است که استاد گفتند چون ما ایکس صفر رو ۳ در نظر گرفتیم ، حالا باید توی گزینه ها بجای ایکس صفر بذاریم ۳ و ببینیم کدوم گزینه به ما حاصلی که از قبل بدست آوردیم رو میده و اون گزینه دوم خواهد بود
سجاد اسماعیلی
3 سال پیش
قابل توجه همه دانش آموزان
محدثه دشتبان
3 سال پیش
سلام من خط 5 را نفهمیدم میشه لطفا توضیح بدین.
سجاد اسماعیلی
3 سال پیش
@محدثه دشتبان برای بدست آوردن ارتفاع مثلث باید عرض از مبدأ رو بدست بیاریم چگونه؟ با صفر گذاشتن ایکس
بهزاد ظهوریان هادی
3 سال پیش
سلام و عرض ادب. خسته نباشید. من فقط نفهمیدم که شما چرا معادله y را با y0 یکی در نظر گرفتید؟؟؟؟ y= -x +3 را با y0 . مساوی گذاشتید برای پیدا کردن ارتفاع ( y0 )
سجاد اسماعیلی
3 سال پیش
@بهزاد ظهوریان هادی سلام و درود چون میخواستیم نقطه ایکس صفر و ایگرگ صفر رو در معادله خط صدق بدیم پس بجای ایکس و ایگرگ، این ها رو گذاشتیم توی معادله
رضیه زیباپسند
1 هفته پیش
توی سوالای تشریحی هم اینجوریه ؟
سید محمد متین رشادی
2 روز پیش
متوجه منظورتون نشدم؟
رضیه زیباپسند
1 هفته پیش
همش شد جایگذاری توی هر سوال 🤦🏻
سید محمد متین رشادی
2 روز پیش
اگر جاییش براتون مبهم بود یا مشکلی هست، بهم بگید ریپلای نباشه 🌷
مریم براتی
2 هفته پیش
سلام از کدوم قسمت میتونم پاسخنامه این سه تا تست رو دریافت کنم
سید محمد متین رشادی
2 هفته پیش
سلام اگر منظورت تست های چی یادگرفتی هست، در بخش دانلود ها همونجا که جزوات رو دانلود میکنید ، پاسخنامه ها هم بارگزاری شده چک کنید اگر ایرادی وجود داشت اطلاع بدید 🌷
کوثر مهتری
3 هفته پیش
جواب سوال ۱ یاد بگیریم چی میشه ؟
سید محمد متین رشادی
3 هفته پیش
تطبیق با پاسخنامه فراموش نشه 🌷 اگر ایرادی وجود داشت اطلاع بدید 🌷
ایدا درخشان
1 ماه پیش
ویشه لطفا این تست کنکور رو توضیح بدید
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
کدوم تست ؟ عکسش بفرستید ریپلای نباشه 🌷
ارتین شازاد
1 ماه پیش
سلام لطفا یه توضیح بدید من کلا متوجه نمیشیم
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷 از طرفی هم کا باید مثبت باشه طبق گفته سوال پس میشه ۵ منفی ۹ غیر قابل قبوله
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
این دیگه بستگی به سوال داره بعضی جا ها برا شما مشخص میکنن که ثابته یا همانی یا ... بعضی جا ها هم مشخص نمیکنن و با توجه به سایر اطلاعات سوال، باید به جواب برسید
Hossein .
1 ماه پیش
تو این سوالات خود روی سوال مشخص میکنه که نوع تابع چطور باشه مثلا (همانی/خطی/ثابت) یا باید خودمون تشخیص بدیم؟
زینب جهانی
1 ماه پیش
استاد چرا اینجا گفتن مثل صفر که خروجی نداره؟؟ مگه نگفتیم اگه خروجی نداشته باشه تابع نمیشه؟؟؟
آموزش ویدیویی مفهوم تابع،انواع تابع و بازنماییهای آن ریاضی دوازدهم توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور تجربی - آکادمی امروز
سجاد اسماعیلی
3 سال پیش
سلام و درود روشتون درسته فقط وقتی اتحاد باز شده رو آوردید سمت راست باید مینوشتید مثبت ایکس دوم در نتیجه در پاسخ نهایی هم مثبت ایکس دوم باید داشته باشید یعنی گزینه سوم