محسن اسماعیلی
3 سال پیش
سلام مجدد اینجا چطوری a رو 2 به دست اومد ؟ میشه محاسبش رو بگین؟
محسن اسماعیلی
3 سال پیش
@نرگس رحیمی ممنونم
نازنین زهرا جعفری زاده
3 سال پیش
@نرگس رحیمی سلام وقت بخیر خیلی ممنون بابت زحماتتون میشه لطفا عکس محاسبات رو قرار بدید من گیج شدم یکم 🙏
نازنین زهرا جعفری زاده
3 سال پیش
@نرگس رحیمی خیلی ممنونم ❤️🙏
نازنین رصاف
3 سال پیش
سلام اگه فکر کنیم اشتباه تایپی بوده بجای 3n+1خواستن 2n+1بزارن همه چی اوکی میشه
نسترن اکبری
2 سال پیش
@نازنین رصاف اخه تو دفترچه سوالاتم 3n+1 هستش
نسترن اکبری
2 سال پیش
@نرگس رحیمی خب بقیش چی ؟توی مرحله بعد به مشکش میخوریم بااین روش
نازنین رصاف
2 سال پیش
@نسترن اکبری سلام بله حق باشماس.اگه اشتباه محاسباتی پیش اومده رو اینجور توجیح کنیم حل میشه
مهشید خوبان
2 سال پیش
@نرگس رحیمی چرا 16a اومد اینور تساوی علامتش عوض نشد ؟؟
مهشید خوبان
2 سال پیش
@نرگس رحیمی خب اینجا شما دوتا اشتباه انجام دادین یکی اینکه علامت منفی برای عدد ۹۶ هست که به اشتباه گذاشتید برای ۶۴ و یکی دیگه اینکه عدد ۱۶ بره اونور تساوی علامت منفی میگیره
سجاد اسماعیلی
3 سال پیش
سلام و وقت بخیر دوست عزیز اگر اشتباه بیان کردم عذرخواهی میکنم و بدین طریق اصلاح میکنم شما دو راه داری ۱) بالایی رو ضربدر دو کنی و پایینی رو ضربدر سه، سپس این ها رو از هم کم کنی نه جمع!! ۲) بالایی رو ضربدر سه کنی و پایینی رو ضربدر چهار، سپس این ها رو با هم جمع کنی
فاطمه عباسی
2 هفته پیش
سلام من خوب متوجه نشدم استاد تو شروع بحث در قسمت نکته نوشتن "برای یافتن باقی مانده تقسیم □ بر ○، اگر □ درجه یک بود فلان و... □ یعنی مقسوم دیگه؟ چون ما مقسوم رو بر مقسوم علیه تقسیم میکنیم پس درجهی مقسوم مهمه ولی استاد تو توضیح درجهی مقسوم علیه رو لحاظ میکنن اینه که نمیفهمم با این حساب تقسیم یه چیز بر یه چیز یعنی مقسوم علیه بر مقسوم؟
سید محمد متین رشادی
2 هفته پیش
سلام لطفاً تایم مشخص کنید تا چک کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷
فاطمه محمدزاده
2 هفته پیش
سلام بچها این قسمت هارو من نفهمیدم یکی توضیح بده بعد چجوری جواب میشه گزینه ۴
فاطمه محمدزاده
2 هفته پیش
بچها من کامل متوجه شدم درس رو باقی مانده تقسیم رو نفهمیدم جواب چی یادگرفتی رو یکی کامل برام توضیح میده ممنون میشم
سید محمد متین رشادی
2 هفته پیش
نمیخواد زیاد سختش کنید اگر نشد، بگید روی کاغذ بنویسم بفرستم
فاطمه محمدزاده
1 هفته پیش
@سید محمد متین رشادی سلام ممنون میشم روی برگه برامون حل کنید چون درس ریاضی هست من با فایل صوتی متوجه نمیشم
ریحانه مکرمی
3 هفته پیش
سلام وقتتون بخیر برای سوال ۶ام دقیقه ۱۱ ام نمیشد بگیم چون قطر های متوازی الاضلاع با هم برابر اند پس اگه فاصله AC رو بدست بیاریم مساوی فاصله DB است!؟
سید محمد متین رشادی
3 هفته پیش
سلام وقت بخیر نمیشه اصلا قطر هاش مساوی نیستند
محمد عباسی
1 ماه پیش
سلام وقتتون بخیر باشه . این قسمت که استاد میگن چون مقسوم علیه درجه ی دو میباشد پس باقی مانده باید درجه یک باشه و از معادله ی ax+b استتفاده میکنیم ولی باز ما وقتی مقسوم علیه هامون تو اینجا 2x+1 , x-1 بود باز باقی مانده رو درجه ی یک در نظر گرفتیم و جایگذاری کردیم ( توی دستگاه اینکارو کردیم )میخواستم بپرسم چرا با اینکه مقسوم علیه هامون درجه یک بود باز باقی مانده رو هم درجه ی یک در نظر گرفتیم ؟
آیدا قدیمی
1 ماه پیش
ینی چی که اگه نقطه های x .y رو بزاریم صدق میکنه؟
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
لطفاً تایم مشخص کنید 🌷 ریپلای نباشه 🌷
آیدا قدیمی
1 ماه پیش
@سید محمد متین رشادی چطور تایم مشخص کنم؟
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
@آیدا قدیمی یه کامنت مجدد بذار بنویس توی فلان تایم از این ویدیو فلان سوال رو دارم ولی کامنتت ترجیحا ریپلای نباشه
نازنین زهرا رفیعی
1 ماه پیش
سلا یعنی اگر نقطه رو توی معادله جای گزاری کنیم مثلا ایکس نقطه رو بزاری جای ایکس توی عادله و وای هم همینطور و بعد جمع و تفریق کنی ، جواب معادله با حاصل جای گزاریت یکی نیست .
آیدا قدیمی
1 ماه پیش
من جواب سوال اخر رو متوجه نشدم ک چطور a,b بدست اومد از طریق دو معادله دو مجهول لطفا توضیح میدید
محمدطاها مسعودی
2 ماه پیش
طرفین وسطین رو لطف میکنید بگید چه جاهایی استفاده میشه و چه کاربردی داره ؟ ( سید جان ویست باز نمیشه که توضیح دادی لطف میکنی یبار دیگه بگی )
محمدطاها مسعودی
2 ماه پیش
طرفین وسطین رو لطف میکنید بگید چه جاهایی استفاده میشه و چه کاربردی داره ؟
محمدطاها مسعودی
2 ماه پیش
یک سوالی ، چجوری یک جا از رادیکال میکشیم بیرون میشه مثبت و منفیه اون عدد ولی اینجا فقط شد 10 و مثبت و منفی نداشت قبلش ، میشه تفاوتاشو برام واضح کنی 🙏🏽
آموزش ویدیویی فاصله ها و تقسیم ها ریاضی دهم و یازدهم توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور تجربی - آکادمی امروز
هانیه بختیاری
3 سال پیش
منم نفهمیدم چجور شد 2 . هرجور حساب میکنم منفی 13 درمیاد /: