مبحث 2 : آشنایی بااکسایش وکاهش و سلول گالوانی

4.7/5
(1295 رای)
سوالات دیگران
. رحیمی | آکادمی امروز

. رحیمی

11 ساعت پیش

سلام ببخشید نباید بشه گزینه ۱؟؟

خیلی عالی و مسلط 🙇🏻

سلام میشد این گزینه یک رو به عملکردش نگاه نکنیم فقط کافی بود بگیم چون سمت کاهنده است درسته ‌؟ توی ویدیو قبل استادهمین کار میکردن میشد راحت اینم گفت مگه نه؟

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

سلام میشه این سوال رو تشریحی حل کنین ممنون میشم

سلام ببخشید استاد اینجا رو اشتباه نکردن؟K2so۳گونه کاهنده میشه نهk2so4

سلام بله حق با شماست

این شیب منفی توو نهایی هم جوابه ؟

منظورت چیه ؟ ممنون میشم سوالت رو دقیقتر بیان کنی 🌷 ریپلای نباشه 🌷

آیسل موحدی | آکادمی امروز

آیسل موحدی

3 هفته پیش

منظورم اینه که اگه تو نهایی پرسیدن کدوم واکنش انجام پذیره با استدلال شیب منفی میتونیم جواب بدیم ؟ یا باید کامل تر و با راه حل های دیگه نمره کامل بگیریم؟

سینا ندیمی | آکادمی امروز

سینا ندیمی

3 هفته پیش

@آیسل موحدی سلام اگه اشتباه نکنم باید E0هاشون رو بلد باشیم یا خود سوال میده بعد باید EMFشون رو حساب کنیم بعد اگه جواب منفی شد یعنی انجام شدنی نیست این روش استاد احمالا تستیه. حالا باز حل اساتید دیگ هم نگا کن چون من مطمن نیستم

آیسل موحدی | آکادمی امروز

آیسل موحدی

3 هفته پیش

@سینا ندیمی ممنون 🥰

در این بخش چرا ترتیب ( کاهندگی) رو مینویسیم ؟ مگه فلز ها الکترون رو از Cu دوبارمثبت نمیگیرن،میشه کاهش و نقش اکسندگی فلز ها؟

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

سلام در نهایی از استوکیومتری سوال میدن ؟ یا این بخش مختص کنکوره ؟

سینا ندیمی | آکادمی امروز

سینا ندیمی

3 هفته پیش

سلام معمولا نه ولی میتونن بدن

سلام بله ممکنه سوال بیاد

. . | آکادمی امروز

. .

1 ماه پیش

سلام

ببخشید چرا اینجا پشت آلومینیوم و مس ضریب گذاشت؟

سلام می شه مورد اخری رو توضیح بدین ؟

سلام می شه گزینه ی ۱ رو توضیح بدین؟ من نمی فهمم چرا مس به صورت جامد وارد واکنش می شه؟

سلام دمای محلول رو نفهمیدم چرا باید افزایش پیدا کنه

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

سلام خسته نباشید واکنش در ابتدا موازنه نیست چطوری باید رفت الان استاد برای n به فرض این رفت که موازنه نیست اما برای h واکنش رو موازنه شده حساب کرد می شه این رو توضیح بدید چون من ابتدا برای n موازنه سده گرفتم و b رو عدد 1 گرفتم

گزینه 2 رو چی باید بنویسیم

آموزش ویدیویی آشنایی بااکسایش وکاهش و سلول گالوانی شیمی دوازدهم توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور تجربی - آکادمی امروز