= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
محدثه باشتنی
1 هفته پیش
سلام میشد این گزینه یک رو به عملکردش نگاه نکنیم فقط کافی بود بگیم چون سمت کاهنده است درسته ؟ توی ویدیو قبل استادهمین کار میکردن میشد راحت اینم گفت مگه نه؟
محدثه باشتنی
1 هفته پیش
سلام ببخشید استاد اینجا رو اشتباه نکردن؟K2so۳گونه کاهنده میشه نهk2so4
سید محمد متین رشادی
1 هفته پیش
سلام بله حق با شماست
آیسل موحدی
3 هفته پیش
این شیب منفی توو نهایی هم جوابه ؟
سید محمد متین رشادی
3 هفته پیش
منظورت چیه ؟ ممنون میشم سوالت رو دقیقتر بیان کنی 🌷 ریپلای نباشه 🌷
آیسل موحدی
3 هفته پیش
منظورم اینه که اگه تو نهایی پرسیدن کدوم واکنش انجام پذیره با استدلال شیب منفی میتونیم جواب بدیم ؟ یا باید کامل تر و با راه حل های دیگه نمره کامل بگیریم؟
سینا ندیمی
3 هفته پیش
@آیسل موحدی سلام اگه اشتباه نکنم باید E0هاشون رو بلد باشیم یا خود سوال میده بعد باید EMFشون رو حساب کنیم بعد اگه جواب منفی شد یعنی انجام شدنی نیست این روش استاد احمالا تستیه. حالا باز حل اساتید دیگ هم نگا کن چون من مطمن نیستم
آیسل موحدی
3 هفته پیش
@سینا ندیمی ممنون 🥰
آیسل موحدی
3 هفته پیش
در این بخش چرا ترتیب ( کاهندگی) رو مینویسیم ؟ مگه فلز ها الکترون رو از Cu دوبارمثبت نمیگیرن،میشه کاهش و نقش اکسندگی فلز ها؟
آیسل موحدی
3 هفته پیش
سلام در نهایی از استوکیومتری سوال میدن ؟ یا این بخش مختص کنکوره ؟
سینا ندیمی
3 هفته پیش
سلام معمولا نه ولی میتونن بدن
سید محمد متین رشادی
3 هفته پیش
سلام بله ممکنه سوال بیاد
فاطمه عباسی
3 ماه پیش
سلام می شه گزینه ی ۱ رو توضیح بدین؟ من نمی فهمم چرا مس به صورت جامد وارد واکنش می شه؟
فاطمه عباسی
3 ماه پیش
سلام خسته نباشید واکنش در ابتدا موازنه نیست چطوری باید رفت الان استاد برای n به فرض این رفت که موازنه نیست اما برای h واکنش رو موازنه شده حساب کرد می شه این رو توضیح بدید چون من ابتدا برای n موازنه سده گرفتم و b رو عدد 1 گرفتم
آموزش ویدیویی آشنایی بااکسایش وکاهش و سلول گالوانی شیمی دوازدهم توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور تجربی - آکادمی امروز
سید محمد متین رشادی
2 روز پیش
🌷