= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
حوریه پورزیدابادی
2 هفته پیش
سلام میشه قسمت 7 و 8 منظور از بیماری غالب و مغلوب وابسته به ایکس چیه؟ وابسته به ایکس که میشه هموفیل ولی منظور از غالب و مغلوب بودنش رو متوجه نشدم
محمد اسکندرلو
1 ماه پیش
بببخشید کسی که تو مالاریاخیز زندگی میکنه یا ناقل از نظر این بیماری یعنی یا هاچ بی Aهاچ بیsیا هاچ بی s هاچ بی s پس چطور پدرش ک سالمه زندگی میکنه چون به محض قرار گرفتن در این محیط میمیره
عاطفه محمد علی زابلی
2 ماه پیش
مگه رابطه بینالل های RWبارزیت ناقص نیست؟ چرا استاد توی دسته بندی نمیتوانی از این مثال استفاده کردن
زهرا مند
11 ماه پیش
سلام اینجا تست خیلییی مبهم و عجیبه اخه اگه aa باشه دختر و پسر بیمار هم ممکنه دیگه و یا دختر ناقل هموفیلی باشه میشه دیگه سالم ناخالص میشه کلا توضیحش بدید😭
زهرا مند
11 ماه پیش
سلام میشه لطفا گزینه های این تستو توضیح بدید من چون نمیدونم ژن نمود و کروموزوم های دوقلو های همسان و ناهمسان چه فرقی دارن کلا نفهمیدمش
علیرضا ملایی
1 سال پیش
این تست رو استاد غلط حل میکنه ...... عجیبه همچین اشتباهی تو این تست. فقط گزینه 3 غلطه
جمع بندی جمع بندی وراثت صفات مستقل از جنس + جمع بندی صفات وابسته به X + جمع بندی صفات پیوسته و گسسته + جمع بندی صفات تک و چند جایگاهی + جمع بندی ژنتیک ذرت + جمع بندی ژنتیک جانوری جمع بندی زیست دوازدهم توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور تجربی - آکادمی امروز
سید محمد متین رشادی
2 هفته پیش
در ویس توضیح دادم