Zeinab Sadeghi
3 سال پیش
سلام وقت بخیر میشه گزینه ۳ چی یادگرفتیو توضیح بدین؟
نفیسه یعقوبی فرد
2 سال پیش
@نفیسه یعقوبی فرد فک میکنم کیفیت صدا خوب نیست اگر متوجه نشدین اطلاع بدین تایپ میکنم
زهرا داودآبادی
2 سال پیش
@نفیسه یعقوبی فرد کیفیتش بده متاسفانه
نازنین محمدی
2 سال پیش
3میشه
نازنین واعظی
1 سال پیش
@نازنین محمدی سلام گزینه درست میشه گزینه ۴
کوثر مهتری
6 ماه پیش
@نازنین واعظی میشه توضیح بدید گزینه ی ۴ رو؟!
راحله بیگی
3 سال پیش
پس یعنی من اینجوری متوجه شدم که چون دگرچسبی ابو روغن بیشتر از دوده وروغنه پس سطح بیشتری از شیشه خیس میشه و قطرات کمی یا کوچکی روی اون باقی میومنه و دوده و اب هم چون دگرچسبی کمی داشتند سطح اون خیس نمیشه یا کمتر خیس میشه و بنابراین قطرات اب بزرگتری روی اون باقی میمونه درسته /////
فاطمه رحیمی نسب
3 سال پیش
دقیقا
بهزاد ظهوریان هادی
3 سال پیش
@فاطمه رحیمی نسب سلام و عرض ادب احوال شریف. خب اگرطبق توضیحات سرکار خانم بیگی که شما هم تایید کردید. در چی یاد گرفتی این درس گفتیم که اگر سطحی را چرب کنیم . روی آن آب بریزیم. سطح تر یا خیس نمیشود. پس چطور الان میگویید که بر روی سطح چرب آب بریزیم. سطح خیس می شود؟؟؟. من واقع این مورد رو گیج شدم. چون بنظرم سطح شیشه با چربی نرم شده. نمی تواند بر نیروی هم چسبی آب غلبه کند ( انگار که آب از هم به نمی پاشه و نیروی هم چسبی آب بیشتر و نیروی دگر چسبی بین آب و شیشه کمتر می شود)
بهزاد ظهوریان هادی
3 سال پیش
@فاطمه رحیمی نسب بسیار سپاسگزارم از توضیحات شفاف و با ادراک شما
عرفان حسنی
3 سال پیش
بله دقیقا
محمدجواد ظهیری اصل
2 سال پیش
@فاطمه رحیمی نسب سلام ببینید جملم درسته ؟(دگر چسبی بین اب و روخن بیشتر از دود و سطح شیشه هستش و باعث میشه که شیشه بیشتر تر بشه و لی در مورو دود و شیشه خیلی کمتره درسته
𝓩𝓪𝓱𝓻𝓪 𝓂𝑜𝓇𝒶𝒹𝒾𝒶𝓃
1 هفته پیش
یاد بگیریم میشه گزینه ۳ ؟؟
سید محمد متین رشادی
2 روز پیش
تطبیق با پاسخنامه فراموش نشه 🌷 اگر ایرادی وجود داشت اطلاع بدید 🌷
یسنا نجفی
1 ماه پیش
جواب گزینه دوم
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
تطبیق با پاسخنامه فراموش نشه 🌷 اگر ایرادی وجود داشت اطلاع بدید 🌷
یسنا نجفی
1 ماه پیش
صحیح غلط ها چی میشه ؟
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
تطبیق با پاسخنامه فراموش نشه 🌷 اگر ایرادی وجود داشت اطلاع بدید 🌷
𝓩𝓪𝓱𝓻𝓪 𝓂𝑜𝓇𝒶𝒹𝒾𝒶𝓃
2 ماه پیش
جواب چی آید گرفتی میشه نه ؟ چون من این یه مورد رو تجربه کردم وقتی یه لیوان چربی باشه وقتی میای بیا آب بشوری میشه مثل جیوه و شیشه که جیوه تو شیشه پخش نمیشه و باید با مایع ظرفشویی اون لیوان بشوری تا اون چربی از بین بره.
محمدجواد عامری فر
4 هفته پیش
کاملا درسته چون اب قطبی و روغن ناقطبی و مایع ظرفشویی خاصیت امولسیون کنندگی داره باعث میشه چربی از روی سطح شیشه بره کنار مثل عملکرد صفرا برای گوارش توی روده باریک میمونه ذرات چربی ریز میکنه
𝓩𝓪𝓱𝓻𝓪 𝓂𝑜𝓇𝒶𝒹𝒾𝒶𝓃
2 ماه پیش
گزینه ۲ میشه چی یاد گرفتیم ؟ چون دلیل پخش شدن نمک در آب حرکت کاتوره ای مولکول های آب است نه نمک حتی کتاب هم نوشته
آموزش ویدیویی ویژگی های فیزیکی مواد فیزیک دهم توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور تجربی - آکادمی امروز
سید محمد متین رشادی
3 سال پیش
جواب به صورت صوتی می باشد:)