مبحث 4 : لوله های U شکل

4.7/5
(889 رای)
سوالات دیگران
. رحیمی | آکادمی امروز

. رحیمی

1 هفته پیش

سلام وقت بخیر خب اونطوری گزینه ۳ میشه چرا حتما باید در نظر بگیریم چگالی دومی بیشتر هست ؟

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

محیا موسوی | آکادمی امروز

محیا موسوی

1 ماه پیش

گزینه ۴ چون ۴x=20 میشه ۵

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

محیا موسوی | آکادمی امروز

محیا موسوی

1 ماه پیش

گزینه ۱ چگالی ها درسته ولی فشاری که به آب وارد میشه باید سطح آب در سمت راست بالاتر بره ولی برابر هست

سروش مظفری | آکادمی امروز

سروش مظفری

3 هفته پیش

سلام بله کاملا درسته

محیا موسوی | آکادمی امروز

محیا موسوی

1 ماه پیش

گزینه ۲

تطبیق با پاسخنامه فراموش نشه 🌷 اگر ایرادی وجود داشت اطلاع بدید 🌷

گزینه ۳ میشه اگه کسی متوجه نشد بگین توضیح بدم ریپلای بزنین اعلان بیاد

محیا موسوی | آکادمی امروز

محیا موسوی

1 ماه پیش

چرا 5x؟؟ استاد گفتن اگه بگه بالا تر میره به صورت ضرب دری جایگزین میکنیم که میشه ۴x

تطبیق با پاسخنامه فراموش نشه 🌷 اگر ایرادی وجود داشت اطلاع بدید 🌷

تطبیق با پاسخنامه فراموش نشه 🌷 اگر ایرادی وجود داشت اطلاع بدید 🌷

گزینه۲

سروش مظفری | آکادمی امروز

سروش مظفری

3 هفته پیش

سلام و درود بله کاملا درسته

پریا انوشا | آکادمی امروز

پریا انوشا

2 ماه پیش

جواب چی یاد بگیریم گزینه 3 هست؟

تطبیق با پاسخنامه فراموش نشه 🌷 اگر ایرادی وجود داشت اطلاع بدید 🌷

فقط دقت کنید که چطور سوال کنکور را حفظ کرده میگه ۵×۶۴ میشه ۳۴۰ ؟!!!!!!!!!

سلام مگه استاد نگفت که چگالی بیشتر سطح ازاد کمتر

سروش مظفری | آکادمی امروز

سروش مظفری

3 هفته پیش

سلام و درود بله ولی 0.8 کوچیکتر از 1 هست بنابراین سطح اب با سطح نفت نباید برابر یا بیشتر شود

سلام میشه این سوال را توضیح بدید : درشکل مقابل قطر مقطع لوله ی باریک و پهن به ترتیب ۲cmو۱۰cmاست در لوله ی باریک چند گرم روغن بریزیم تا سطح آب در لوله ی پهن ۲cmبالا بیاید چگالی آب:1g/ cmمکعب ،پی ۳ ومایع در لوله سر ریز نمیشه میشه بگید چرا ۲۵ ضربدر ۲ شده واون ۲۵ صدم که کسریه چطوری محاسبه شده فورمول چگالی ۱×۱۰به توان منفی ۴ از کجا محاسبه شده لطفا پاسخگو باشید

سوال دوم را را می خوام بدونم ۰.۰۳ چطور محاسبه شده

سلام وقت بخیر اون 0.03چطوری محاسبه شده لطفا پاسخگو باشید

سلام متاسفانه خوانا نیست لطفاً یا از یک زاویه بهتر عکس بفرستید یا مجدد متن سوال رو بصورت خوانا تر ارسال کنید ریپلای نباشه 🌷

Sara Beyok | آکادمی امروز

Sara Beyok

3 ماه پیش

یسوال اینجا باید تبدیل یکا کنیم درسته؟؟؟؟ من تبدیل یکا کردم درست در نیومد ولی وقتی تبدیل یکا نکردم cmرو شد گزینه ۳

آموزش ویدیویی لوله های U شکل فیزیک دهم توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور تجربی - آکادمی امروز