= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
. رحیمی
1 هفته پیش
سلام وقت بخیر خب اونطوری گزینه ۳ میشه چرا حتما باید در نظر بگیریم چگالی دومی بیشتر هست ؟
محیا موسوی
1 ماه پیش
گزینه ۱ چگالی ها درسته ولی فشاری که به آب وارد میشه باید سطح آب در سمت راست بالاتر بره ولی برابر هست
سروش مظفری
3 هفته پیش
سلام بله کاملا درسته
محیا موسوی
1 ماه پیش
گزینه ۲
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
تطبیق با پاسخنامه فراموش نشه 🌷 اگر ایرادی وجود داشت اطلاع بدید 🌷
محیا موسوی
1 ماه پیش
چرا 5x؟؟ استاد گفتن اگه بگه بالا تر میره به صورت ضرب دری جایگزین میکنیم که میشه ۴x
𝓩𝓪𝓱𝓻𝓪 𝓂𝑜𝓇𝒶𝒹𝒾𝒶𝓃
1 ماه پیش
گزینه ۱
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
تطبیق با پاسخنامه فراموش نشه 🌷 اگر ایرادی وجود داشت اطلاع بدید 🌷
𝓩𝓪𝓱𝓻𝓪 𝓂𝑜𝓇𝒶𝒹𝒾𝒶𝓃
1 ماه پیش
گزینه۲
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
تطبیق با پاسخنامه فراموش نشه 🌷 اگر ایرادی وجود داشت اطلاع بدید 🌷
پریا انوشا
2 ماه پیش
جواب چی یاد بگیریم گزینه 3 هست؟
سید محمد متین رشادی
2 ماه پیش
تطبیق با پاسخنامه فراموش نشه 🌷 اگر ایرادی وجود داشت اطلاع بدید 🌷
مبینا نصیری آذر
2 ماه پیش
سلام مگه استاد نگفت که چگالی بیشتر سطح ازاد کمتر
سروش مظفری
3 هفته پیش
سلام و درود بله ولی 0.8 کوچیکتر از 1 هست بنابراین سطح اب با سطح نفت نباید برابر یا بیشتر شود
شیرین مهندس سامان
3 ماه پیش
سلام میشه این سوال را توضیح بدید : درشکل مقابل قطر مقطع لوله ی باریک و پهن به ترتیب ۲cmو۱۰cmاست در لوله ی باریک چند گرم روغن بریزیم تا سطح آب در لوله ی پهن ۲cmبالا بیاید چگالی آب:1g/ cmمکعب ،پی ۳ ومایع در لوله سر ریز نمیشه میشه بگید چرا ۲۵ ضربدر ۲ شده واون ۲۵ صدم که کسریه چطوری محاسبه شده فورمول چگالی ۱×۱۰به توان منفی ۴ از کجا محاسبه شده لطفا پاسخگو باشید
سید محمد متین رشادی
3 ماه پیش
سلام متاسفانه خوانا نیست لطفاً یا از یک زاویه بهتر عکس بفرستید یا مجدد متن سوال رو بصورت خوانا تر ارسال کنید ریپلای نباشه 🌷
Sara Beyok
3 ماه پیش
یسوال اینجا باید تبدیل یکا کنیم درسته؟؟؟؟ من تبدیل یکا کردم درست در نیومد ولی وقتی تبدیل یکا نکردم cmرو شد گزینه ۳
آموزش ویدیویی لوله های U شکل فیزیک دهم توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور تجربی - آکادمی امروز
سید محمد متین رشادی
2 روز پیش
اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷