= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
محمد مهدی احمدزاده
3 هفته پیش
ببخشید حالا این ترکیب اسید وقتی دیگه الکرترون ضرفیتی ندارن چطوری به هم میچسبند و یه اسید زیاد میسازن
سید محمد مهدی حسینی
1 ماه پیش
اونی که تنهاست
ابوالفضل سالاری
1 ماه پیش
برای یاد گیری دقیق ساختار لوئیس باید همه اون جدول عنصر هارو یاد بگیریم !؟ و کجاهای دقیق و مهم هاش میشه بگید
ابوالفضل سالاری
1 ماه پیش
میگم چرا وقتی تست میزنه استاد سریع میزنه ت نمیزاره فک کنیم همراه با ویدیو بگیم اصلا سریع میگه این درسته
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
مشکلی نیست وسطش پاز کنید اگر فکر میکنید سریع میگه
زهرا شریعتی
1 ماه پیش
چرا در ساخت OH اون تک الکترون از بین می رود
ثمین شیخ علیزاده
1 ماه پیش
سلام 🪷 از بین نمیره فقط پیوندش رو با اکسیژن نمیکشیم موقع رسم کردن تک الکترون هیدروژن با یکی از الکترون های تنهای اکسیژن پیوند میده ولی موقع رسم نمیکشیمشون
هستی کشاورزی
1 ماه پیش
باید حفظ باشیم تعداد ظرفیت هر کدوم رو؟ اگر اره کدوماشون تا چند ؟ اسماشون هم باید حفظ کنیم؟
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
H2S میشه ۱ که درست نوشتی اون یکی رو اشتباه نوشتی میشه یک دوم، نه ۲
مبینا زحمت کش
2 ماه پیش
ترکیب s02 چون که گفتن o بزارین اخرین کار s رو اتم مرکزی قرار دادن چون جفتش شیش تا ظرفیت داره!
فاطمه علی نقی زاده
2 ماه پیش
در این قسمتی که گفتین ohمیسازیم یعنی چی برای چی اصلا این ترکیب رو میسازیم
مبینا حیدری
2 ماه پیش
اونجا که استاد میگه اکسیژن فضای خالی داره و از اتم مرکزی واسش جفت الکترون به اشتراک میزاریم میخواستم ببینم واسه هر اتمی ممکنه الکترون کم بیاریم باید از اتم مرکزی جفت الکترون به اشتراک بزاریم یا همشون درست میشن به جز اکسیژن؟
زینب حیدری
2 ماه پیش
سلام با توجه به این ساختار لوئیس که استاد درس دادن چطوری باید ساختار لوییس گوگرد تترا فلوئورید رو بکشیم یا فسفر پنتا برمید میشه توضیح بدید 🙏
آموزش ویدیویی آشنایی با هواکره و ساختار لوویس شیمی دهم توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور تجربی - آکادمی امروز
سید محمد متین رشادی
3 هفته پیش
کدوم قسمت ؟ لطفاً تایم مشخص کنید 🌷 ریپلای نباشه 🌷