مبحث 3 : از یاخته تخم تا گیاه

4.9/5
(485 رای)
سوالات دیگران

اون ریشه هایی که روی خاک قرار دارند و بعدش زیر خاک میرن

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

اون ریشه هایی که ساقه میسازه چه فایده ای داره؟

منظورت چیه دقیقا؟ کدوم ریشه ها منظورته؟ (ریپلای نباشه)

اناناس چی؟ دانه داره؟ نداره؟

اهمیتی ندارد توی کتاب نیست

منظور استاد از ذخیره دانه چیه اونجا؟ همون ذخیره غذاییه؟

دو نکته کاملا متفاوت بالایی خیلی سبز پایینی نکته استاد که حین تدریس گفتن نوشتم کدوم رو درنظر بگیریم ؟

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

بفرمایید

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

.

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

.

سلام سوال ناقصه عکس کامل بفرستید

این قسمت جزوه در جزوه فیزیکی چاپ نشده!!

به پشتیبانی اطلاع بدید

ای مولف کتاب درسی لعنتتت بهت به خدا ما نمیخوایم گیاه شناس بشیم

ولی باید بخونیدش😊 چاره ای نیست

هانیه موسوی | آکادمی امروز

هانیه موسوی

3 هفته پیش

دست خودت نیس مولف صلاح دیده گیاه شناس شی😁😂😑😑

استاد اینقدره که خیلی عالی توضیح میدید وگرنه از مبحث گیاهی متنفرررررررم

گیاه رشد خودشواز سرمیگیره یعنی چی

یعنی دوباره شروع به رشد می‌کنه

این رو اشتباه نگفتن ؟ بعضی میوه های بدون دونه ، دونه نارس دارند . نمیشه گفت همشون فاقد دانه نارس اند . دانه رسیده نباید میگفتند ؟

بله این قسمت اخر ویدیو استاد حواسشون نبود

سلام، چجوری هورمون جیبرلین باعث تقسیم سریع یاخته های مریستمی میشه و آنها هم باعث افزایش طول ریشه و ساقه می‌شوند درصورتی که بعدش ریشه از دانه خارج میشه؟قبل ترش هم که دانه رست خارج شده بود

ثنا محمدی | آکادمی امروز

ثنا محمدی

2 ماه پیش

استاد گفتن که گیاهان چند ساله چند دوره زایشی دارن که یعنی مثلا چند دوره گل تولید میکنن ولی تو پاسخ تمرین همین یادبگیریم نوشته شده که گیاهان چند ساله می تونن فقط یک دوره زایشی داشته با شه ن الان کدوم رو در نظر بگیریم

سلام می تونه چند دوره زایشی ذاشته باشن و یا یه دونه دوره زایشی به لفظ میتونند توجه کن

آموزش ویدیویی از یاخته تخم تا گیاه زیست شناسی یازدهم توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور تجربی - آکادمی امروز