فاطمه محمدی سینانی
2 هفته پیش
اون ریشه هایی که ساقه میسازه چه فایده ای داره؟
سید محمد متین رشادی
2 هفته پیش
منظورت چیه دقیقا؟ کدوم ریشه ها منظورته؟ (ریپلای نباشه)
شایان صولت زاده
2 هفته پیش
اناناس چی؟ دانه داره؟ نداره؟
سید محمد متین رشادی
2 هفته پیش
اهمیتی ندارد توی کتاب نیست
ارمین دوام کار
1 ماه پیش
منظور استاد از ذخیره دانه چیه اونجا؟ همون ذخیره غذاییه؟
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
بله
یگانه احمدی
1 ماه پیش
دو نکته کاملا متفاوت بالایی خیلی سبز پایینی نکته استاد که حین تدریس گفتن نوشتم کدوم رو درنظر بگیریم ؟
غزل پور خلیلی
1 ماه پیش
این قسمت جزوه در جزوه فیزیکی چاپ نشده!!
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
به پشتیبانی اطلاع بدید
یگانه احمدی
1 ماه پیش
ای مولف کتاب درسی لعنتتت بهت به خدا ما نمیخوایم گیاه شناس بشیم
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
ولی باید بخونیدش😊 چاره ای نیست
هانیه موسوی
3 هفته پیش
دست خودت نیس مولف صلاح دیده گیاه شناس شی😁😂😑😑
یگانه احمدی
1 ماه پیش
استاد اینقدره که خیلی عالی توضیح میدید وگرنه از مبحث گیاهی متنفرررررررم
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
🌷
نرجس حسن زاده
1 ماه پیش
گیاه رشد خودشواز سرمیگیره یعنی چی
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
یعنی دوباره شروع به رشد میکنه
آرمیتا اسماعیل پور
1 ماه پیش
این رو اشتباه نگفتن ؟ بعضی میوه های بدون دونه ، دونه نارس دارند . نمیشه گفت همشون فاقد دانه نارس اند . دانه رسیده نباید میگفتند ؟
یگانه احمدی
1 ماه پیش
بله این قسمت اخر ویدیو استاد حواسشون نبود
نادیا یوسفی
1 ماه پیش
سلام، چجوری هورمون جیبرلین باعث تقسیم سریع یاخته های مریستمی میشه و آنها هم باعث افزایش طول ریشه و ساقه میشوند درصورتی که بعدش ریشه از دانه خارج میشه؟قبل ترش هم که دانه رست خارج شده بود
ثنا محمدی
2 ماه پیش
استاد گفتن که گیاهان چند ساله چند دوره زایشی دارن که یعنی مثلا چند دوره گل تولید میکنن ولی تو پاسخ تمرین همین یادبگیریم نوشته شده که گیاهان چند ساله می تونن فقط یک دوره زایشی داشته با شه ن الان کدوم رو در نظر بگیریم
آرتین اب برین
2 ماه پیش
سلام می تونه چند دوره زایشی ذاشته باشن و یا یه دونه دوره زایشی به لفظ میتونند توجه کن
آموزش ویدیویی از یاخته تخم تا گیاه زیست شناسی یازدهم توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور تجربی - آکادمی امروز
سید محمد متین رشادی
2 هفته پیش
اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷