= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
کوثر حسومی
9 ساعت پیش
سلام وقت بخیر تو این مرحله دیسک رو استخراج میکنن و وارد یاخته گیاهی میکنن؟ اگه اره چرا میزارن انقدر زیاد تکثیر بشه؟وقتی میزاریم تکثیر شه قاعدتا میخوایم مقدار این دیسک ها زیاد بشن ولی سوال من اینه ک چرا میخوایم زیاد تکثیر بشه مگه بیشتراز یدونه رو وارد یاخته گیاهی میکنیم؟ یا اینکه به هر یاخته گیاهی چندین دیسک وارد میکنیم؟ یا اینکه به تعداد زیادی از یاخته های گیاهی هر کدوم ی دیسک وارد بشه؟
سحر سلیمی
3 روز پیش
سلام الان یه سوال یعنی مادراون گوساله ای ک ترازنی شده ازاین ژن جدیدبرخوردارنیس و هیچ تغییری دراون ایجاد نمیکنه درسته؟ بعد اون گوساله هم وقتی به دنیااومدو بزرگ شداگر ماده بودفقط شیرش حاوی این پروتین خاهدبود واگرم نربشه بازم هیچ تاثیری نخاهدداشت یعنی؟
حامد عباسی
1 هفته پیش
یاخته های لنفوسیت رو چطور از بدن بیمار خارج می کنند ؟ و اینکه چرا مستقیم ویروس نوترکیب رو داخل بدن بیمار تزریق نمی کنند ؟ مشکلش چیه که حتما باید تو ازمایشگاه این کار انجام بشه؟
بهاره سلطانی
1 ماه پیش
به ستوه آمدم(آمدیم) با این پشتیبانی سرسری و پشتیبانان بیخیال!!!!بابا به فکر اون پولی که میره تو جیبتون باشید!ببینید حرومه یا حلال.
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
پشتیبانی علمی در حال حاضر فعاله هر سوالی داشتید میتونید بپرسید
دینا بیراوند
1 ماه پیش
خسته نباشید. توی این قسمت اگه تو امتحان اومد چی بگیم؟ یک زنجیره پلی پپتیدی یا سه زنجیره؟
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
لطفاً تایم مشخص کنید 🌷 ریپلای نباشه 🌷
عسل پور کرمی
1 ماه پیش
در امتحان همون چیزی رو بنویس که کتاب گفته
مبینا نصیری
2 ماه پیش
در کتاب تست گفتن شکل فعال این پروتئین نسبت به پیس ساز آن در سطح بالاتری از سطوح ساختاری پروتئین ها قرار دارد و این جمله رو درست گرفته طبق حرف استاد هردو حالت این پروتئین ساختار چهارمه ولی در کتاب تست گفته چون پیش ساز یک زنجیره پلی پپتیدی واحده پس ساختار سومه و حالت فعالش چون از دو زنجیره هست ساختار چهارمه. حالا تکلیف چیه؟؟؟؟؟😭😑😐😐😐😐😐
علی اصغر اسماعیلی
2 ماه پیش
همه جا که ناقصه کجاش کامله واقعا
سید محمد متین رشادی
2 ماه پیش
ناقصی ها رو برای پشتیبانی بفرستید
علی اصغر اسماعیلی
2 ماه پیش
اگه زودتر ترکوندیمش و هنوز دی ان ای رو از روی ار ان ای نساخته بود چی
بهاره سلطانی
1 ماه پیش
در این صورت آزمایش فرد جوابش منفی میشه و یعنی فرد ایدز نداره و بهش میگن که بره یبار دیگه بیاد(تاریخ براش تعیین میکنن و تاریخی که تعیین میکنن یه فاصله بیشتری تا تاریخ قبلی داره؛) تا سه بار انجام میدن آزمایش رو اگه هر سه بار منفی بود پس دیگه ادامه نمیدن و فرد سالمه توی این سه بار بالاخره هی یک بارش دنا از رو رنا ساخته شده دیگه!
آموزش ویدیویی کاربردهای زیست فناوری زیست شناسی دوازدهم توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور تجربی - آکادمی امروز
سید محمد متین رشادی
2 روز پیش
اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷