مبحث 3 : کاربردهای زیست فناوری

4.9/5
(815 رای)
سوالات دیگران

سلام وقت بخیر تو این مرحله دیسک رو استخراج میکنن و وارد یاخته گیاهی میکنن؟ اگه اره چرا میزارن انقدر زیاد تکثیر بشه؟وقتی میزاریم تکثیر شه قاعدتا میخوایم مقدار این دیسک ها زیاد بشن ولی سوال من اینه ک چرا میخوایم زیاد تکثیر بشه مگه بیشتراز یدونه رو وارد یاخته گیاهی میکنیم؟ یا اینکه به هر یاخته گیاهی چندین دیسک وارد میکنیم؟ یا اینکه به تعداد زیادی از یاخته های گیاهی هر کدوم ی دیسک وارد بشه؟

سحر سلیمی | آکادمی امروز

سحر سلیمی

3 روز پیش

سلام الان یه سوال یعنی مادراون گوساله ای ک ترازنی شده ازاین ژن جدیدبرخوردارنیس و هیچ تغییری دراون ایجاد نمیکنه درسته؟ بعد اون گوساله هم وقتی به دنیااومدو بزرگ شداگر ماده بودفقط شیرش حاوی این پروتین خاهدبود واگرم نربشه بازم هیچ تاثیری نخاهدداشت یعنی؟

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

حامد عباسی | آکادمی امروز

حامد عباسی

1 هفته پیش

یاخته های لنفوسیت رو چطور از بدن بیمار خارج می کنند ؟ و اینکه چرا مستقیم ویروس نوترکیب رو داخل بدن بیمار تزریق نمی کنند ؟ مشکلش چیه که حتما باید تو ازمایشگاه این کار انجام بشه؟

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

اگر کسی جواب این میدونه کجاست ب منم بگه

تو فعال بین A و C که اصلا پیوندی نداریم. پس غلطه

به ستوه آمدم(آمدیم) با این پشتیبانی سرسری و پشتیبانان بیخیال!!!!بابا به فکر اون پولی که میره تو جیبتون باشید!ببینید حرومه یا حلال.

پشتیبانی علمی در حال حاضر فعاله هر سوالی داشتید میتونید بپرسید

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣همینطور پرررررررر میره تا آخر میوز ۲

😂😂🤦‍♀️

خسته نباشید. توی این قسمت اگه تو امتحان اومد چی بگیم؟ یک زنجیره پلی پپتیدی یا سه زنجیره؟

لطفاً تایم مشخص کنید 🌷 ریپلای نباشه 🌷

در امتحان همون چیزی رو بنویس که کتاب گفته

در کتاب تست گفتن شکل فعال این پروتئین نسبت به پیس ساز آن در سطح بالاتری از سطوح ساختاری پروتئین ها قرار دارد و این جمله رو درست گرفته طبق حرف استاد هردو حالت این پروتئین ساختار چهارمه ولی در کتاب تست گفته چون پیش ساز یک زنجیره پلی پپتیدی واحده پس ساختار سومه و حالت فعالش چون از دو زنجیره هست ساختار چهارمه. حالا تکلیف چیه؟؟؟؟؟😭😑😐😐😐😐😐

همه جا که ناقصه کجاش کامله واقعا

ناقصی ها رو برای پشتیبانی بفرستید

اگه زودتر ترکوندیمش و هنوز دی ان ای رو از روی ار ان ای نساخته بود چی

در این صورت آزمایش فرد جوابش منفی میشه و یعنی فرد ایدز نداره و بهش میگن که بره یبار دیگه بیاد(تاریخ براش تعیین میکنن و تاریخی که تعیین میکنن یه فاصله بیشتری تا تاریخ قبلی داره؛) تا سه بار انجام میدن آزمایش رو اگه هر سه بار منفی بود پس دیگه ادامه نمیدن و فرد سالمه توی این سه بار بالاخره هی یک بارش دنا از رو رنا ساخته شده دیگه!

زهرا بساکی | آکادمی امروز

زهرا بساکی

2 ماه پیش

جزوه قسمت انسولین که آپدیت نشده این قسمت با صفحه 47 فصل 1 متفاوته

پشتیبانی عزیز ما ب کی بگیم دردمونو چرا انقد امکانت ضعیف

آموزش ویدیویی کاربردهای زیست فناوری زیست شناسی دوازدهم توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور تجربی - آکادمی امروز