مبحث 2 : مجموعه - زیرمجموعه

4.5/5
(22 رای)
سوالات دیگران
dina basereh | آکادمی امروز

dina basereh

1 هفته پیش

میشه جواب چی یاد گرفتی رو یکی با عکس توضیح بده

dina basereh | آکادمی امروز

dina basereh

1 هفته پیش

این قسمتی رو که استاد توضیح میده رو متوجه نمیشم خیلی گیج کنندس چرا استاد توضیح نمیدن که چرا اینشکلی میشه و اینا داره از کجا میاد و اصلا اینا چی هستن؟؟

dina basereh | آکادمی امروز

dina basereh

1 هفته پیش

این صفحه داخل ویدیو رو کلا نمیفهمم اصلا استاد نگفتن که این چیه و برای چی استفاده میشه .اصلا اسمش چیه؟؟ n چیه ؟ اون U بزرگ یعنی چی ؟ i چیه؟؟ چرا انقدر این قسمت نامفهومه؟؟

dina basereh | آکادمی امروز

dina basereh

1 هفته پیش

از کجا باید بفهمیم جواب این ترکیب هارو چه جوری به دست بیاریم ؟؟؟ من الان نمیفهمم استاد جواب 19 از 20 رو چه جوری 20 به دست اوردن

سلام روزتون بخیر چطوری باید متوجه بشیم که n=6 شد

Amir Taha .... | آکادمی امروز

Amir Taha ....

1 ماه پیش

سلام روز شما هم بخیر در سال دهم گفتیم ک انتخاب r از n شی متمایز با انتخاب nمنهای r از n شی متمایز برابر هست

نماد زیر مجموعهههههههههههههههه////

سلام این الان با ترتیب حساب میشه یا ترکیب؟

روش حل متوجه نمیشم که چه جوری به جواب 6 رسیده!...

ببخشید این بخش رو متوجه نشدم میشه توضیح بدید

سلام ببخشید تو این قسمت اون پرانتز بزرگ هایی که همه حالت های ممکن رو بالا و دلخواه پایینه اونا اسمشون چیه چون بلد نیستم حل کنم میخوام برم دهم رو نگاه کنم

لطف میکنید جواب این رو بدید

@مهدیار توحیدلو سلام به اینا ترکیب میگن که در فصل ششم درس سوم ریاضی دهم هست.

سپهر علوی | آکادمی امروز

سپهر علوی

7 ماه پیش

ببخشید میشه جواب این سوالو بدید؟ ممنون

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

این مبحثو‌ خیلی‌ خوب گفتن‌👌

جواب چی یاد گرفتی میشه ۴؟

Amir Taha .... | آکادمی امروز

Amir Taha ....

1 ماه پیش

ن میشه 10 اگر شما بیایین کل افراز های یک مجموعه چهار عضوری را در نظر بگیرید میشه 15تا حالا باید حالت های ک aو b کنار هم هستن را حذف کنیم پس میاییم میگیم ک aوb یک عضو باشن سپس میاییم افراز های سه عضوی را به دست میاریم میشه پنج تا حالا از 15 افراز چهارعضوی 5تاش aوb کنار هم هستن پس میشه 15منها ی5

میتونستند‌ ساده تر‌ توضیح‌بدند

جواب به صورت صوتی می باشد:)

اینجا مگه نباید از قاعده ۲ به توان N منهای ۱ استفاده کنیم میشه توضیح بدهید

چرا ۹ عضو رو منهای ۳ کردند درسته درباره‌ی ۳تا‌عددها شرط گذاشته‌ ولی گفته‌ یکی‌ شون‌نباشه‌ توضیح میدید متوجه نشدم

آموزش ویدیویی مجموعه - زیرمجموعه آمار و احتمال یازدهم توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور ریاضی - آکادمی امروز