مبحث 1 : انواع مواد

4.7/5
(1419 رای)
سوالات دیگران

خب حالا دو خطم خودت درس میدادی همش که شد تو دهم خوندید و فلان

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

خودرا بیازمایید سوال ۲ رو میشه توضیح بدین ؟ 🙏

بیزحمت یکی جامد های مولکولی رو توضیح بده 🤦🏻‍♀️😐 با نهایت احترام همه که از ابتدا همراهتوون نبودن استاد عزیز 🙏

https://emrooz.ir/cbgstbc-52920 این ویدیو رو ببینید

من توی حفظ کردن جدول مندلیف مشکل دارم چیکار کنم

این نوع تخته پر کردن و تدریس توی آفریقا هم ممنوعه!

انتقاداتتون رو به پشتیبانی اطلاع بدید 🌷

سلام توی این جدول جای لیتیم برمید و پتاسیم فلوئورید اشتباهه فکر کنم باید برعکس باشن یعنی اول پتاسیم فلویورید باید باشه بعد از اون لیتیم برمید

سلام وقت بخیر ببخشید توی خود را بیازمایید سوال اول بخش ب اگه توی اولیش به جای چگالی بار ، بار رو هم در نظر بگیریم جمله درست درمیاد؟ (دومیه همون آسان تر باشه)

آیا ممکنه ترکیب رو به ما بدن و بگن مستقیم آنتالپی فروپاشیش رو حساب کن؟

من اینجارو نفهمیدم میشه توضیح بدید ؟استاد اشتباه نکردند؟

سبز فیروزه‌ای و سبز کله غازی 😂

زینب مقدم | آکادمی امروز

زینب مقدم

tik

4 ماه پیش

😂😂😂

ببخشید یه سوال داشتم لطفا اگه میشه جواب بدید واقعا خیلی سردرگم شدم سوالم اینه که چندتا از این نقشه ها رو باید حفظ باشم یعنی مثلا مولکول هایی ساختار لوویسشون خطین یا هرمین تو کتابای تستی و اینا چندین تا مثال زدن که اصلا تو کتاب نیست

البته استاد صالحی راد هم من کم و کاستی ازشون نمی‌بینم ایشون هم عالیه تبعیض قائل نمیشم

البته استاد صالحی راد هم کم کاستی نمی‌بینم ازشون ایشون هم عالیه

بچه‌ها من کامنت های پایین اون رو خوندم. اگر می‌خواین شیمی تون هم برای کنکور هم برای نهایی عالی پیش بره من استاد محمد نوروزی رو معرفی میکنم ایشون توی مدرسه دبیر من هستش از طرفی ایشون آموزشگاه خودشون رو دارن به اسم نولاین عالیه به نظرم این استاد نوروزی رو در گوگل سرچ کنید براتون میاره هزینه هر سه سالش اصلا گرون نیست خیلی هم مناسبه ولی برای بچه هایی که می‌خوان نمره عالی رو بگیرن من این استاد رو پیشنهاد میکنم استاد نوروزی دبیر درجه یک شیمی هست

الان نقطه هم ذوب و هم جوش گرافیت از الماس بیشتره ؟ پس سطح انرژی یا همون آنتالپیش بیشتره درسته یا من بد متوجه شدم و توی درسنامه هم داشتیم سیلیس آنتالپی یعنی سطح انرژی بیشتری داره نسبت به سیلسیم ن پس یعنی ناپایدارتره پس چرا ما گفتیم که سیلسیوم ترجیح میده که با اکسیژن واکنش بده و پیوند قوی‌تری و پایدارتری ایجاد کنه الان من اینو نمی‌فهمم میشه توضیح بد

سلام نقطه جوش و ذوب الماس بیشتره و گرافیت کمتر چون گرافیت لایه لایه هست و چگالی کمتری نسبت به الماس داره و اینکه نوشته سیلیس چون اسم دیگر سیلیسیم دی اکسید هست و آنتالپی بیشتری نسبت به سیلیسیم سیلیسیم (si_si) داره پس سیلیسیم ما ترجیح میده با اکسیژن پیوند بده تا با یه سیلیسیم دیگه

آموزش ویدیویی انواع مواد شیمی دوازدهم توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور تجربی - آکادمی امروز