مبحث 11 : بازتاب موج

4.7/5
(604 رای)
سوالات دیگران

اینجا تو این سوال میشه اون قسمتی که از روش استاد نیست رو توضیح بدید که چه جوری نوشته شده منظورم اون قسمتی هست که زیر جمله (با توجه به شکل و رسم پرتوها داریم ) هسته

منظورم این فرمول هاست و فرموا های که برای بیشتر از دو برخورد استاد گفتن

سلام از کجا متوجه بشیم تعداد برخورد چند میشه اگه یا نقاله و دقیق رسم بشه متوجه میشیم ولی همین جوری چجوری بفهمیم دوتا برخورد یا سه برخورد

زوایای داخل مثلث باید بشه ۱۸۰ .یعنی ۶۰ و ۲۰ و۱۰۰ که اینجوری جواب سوال میشه ۱۰۰ .چرا ۱۰.

سلام اگه زاویه انحراف در برخورد @nام برای زوایای بزرگتر از ۹۰ داد چی؟برای تعدا. برخورد ژوج و فرد

dina basereh | آکادمی امروز

dina basereh

1 ماه پیش

از فرمول هایی که استاد گفتن میشه تو نهایی استفاده کرد یا باید رسم کنیم و زاویه به دست بیاریم؟؟

کدوم فرمول ها؟ (ریپلای نباشه 🌷)

زهرا باقری | آکادمی امروز

زهرا باقری

1 ماه پیش

سلام حل تشریحی این سوال رو میزارید ممنون میشم تو حل تستی چرا استاد مساوی با ۹۰منهای تتا میزارن اصلا متوجه نمیشم حداقل حل تشریحی سوال رو بزارید برا نهایی استفاده کنیم ممنون

سلام از این روشی که برای حل سوال رفت توی امتحان نهایی میشه استفاده کرد

بخش اول جواب سوال رو که از نکته ی تذکر قبلی استفاده نکرده را نمی فهمم

اینا ک تو نهایی نمیاد؟؟ بیاد به چوخ رفتیم!

کدوم؟

بله صددرصد!

دو برابرش میشه درسته/

مگه این فرمول برای زاویه انحراف نبود؟:(

نه

سلام وقت بخیر جواب چی یاد بگیریم 30 میشه /

من الان گیج شدم استاد توی همه مسایل از این فرمول استفاده میکنه درحالی ک این فرمول برای بازتابش های فرد هستش و از اونیکی فرمول برای زوج ها استفاده نمیکنن؟میشه کمکم کنین

زمانی که از ما زاویه بازتابش نهایی رو خواست از این فرمول برو ، بعد اگر گفت که زاویه بازتابش نهایی با سطح چنده جوابشون از 90 کم کن

آموزش ویدیویی بازتاب موج فیزیک دوازدهم توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور تجربی - آکادمی امروز