= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
محیا مبشری
1 ماه پیش
توی سوال ذکر نشده که به طرف راست یا چپ میره.. اگه به بردار ها دقت کنیم فلش هاشون هم جهته پس باید مثبت بشه که
سروش مظفری
1 ماه پیش
دقیقه ۲۷ جابهجایی بالا مگه نباید منفی باشه ؟؟ بعدش هم سوال پرسیده **نیرو های**...... درصورتی که کلا ی نیرو
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
هم نیروی وزن بهش وارد میشه هم عمودی سطح برآیند اینا میشه اف نت که به سمت بالاست و جابجایی هم بسمت بالاست
محیا موسوی
1 ماه پیش
چی یاد گرفتی گزینه ۳
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
تطبیق با پاسخنامه فراموش نشه 🌷 اگر ایرادی وجود داشت اطلاع بدید 🌷
محیا موسوی
1 ماه پیش
چی یاد گرفتی ها سوال اول گزینه 2(مثبت، صفر) سوال دوم گزینه ۳(۲٠٠٠٠_)
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
تطبیق با پاسخنامه فراموش نشه 🌷 اگر ایرادی وجود داشت اطلاع بدید 🌷
𝓩𝓪𝓱𝓻𝓪 𝓂𝑜𝓇𝒶𝒹𝒾𝒶𝓃
1 ماه پیش
سلام میشه یکی چی یاد گرفتی رو توضیح بده برام ممنون
محیا موسوی
1 ماه پیش
اول باید بیایی سینوس ۳۷رو پیدا کنی که میشه ۱٠ضرب در نیروی اصطکاک هم که داده ۶ بکنی که میشه ۶٠ بعدش میای mghرو حساب میکنی که منفی ۱۲٠میشه اخرش هم Wکل رو حساب میکنیم که میشه ۶٠
𝓩𝓪𝓱𝓻𝓪 𝓂𝑜𝓇𝒶𝒹𝒾𝒶𝓃
1 ماه پیش
@محیا موسوی ممنون
𝓩𝓪𝓱𝓻𝓪 𝓂𝑜𝓇𝒶𝒹𝒾𝒶𝓃
1 ماه پیش
جواب میشه گزینه ۴ ولی روی سوال سینوس ۳۷ را داده۰/۸ ولی استاد گفت ۰/۶ بگیرین اگه ۰/۸ بگیریم هم میشه منفی ۱۵۰
محیا مبشری
1 ماه پیش
سوال گفته کسینوس ، واسه اینه که مثلا قاطی کنیم
محیا موسوی
1 ماه پیش
نه عزیزم سوال کسینوس 37رو گفته ولی ما سینوس۳۷ میخواییم.
سالار رحیمی
1 ماه پیش
به دست آوردن d
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
سوالتون رو کامل مطرح کنید لطفا ریپلای نباشه 🌷
مهلا خیری
2 ماه پیش
سلام میشه بگید که در چی یادگرفتی چرا استاد علامت اصطحکاک را مثبت گرفتند . من میدونم که علامت اصطحاک همواره منفی است به جز یه سری استسنا اما درسوال کلمه بزرگی اومده و خود استاد گفتند وقتی لفظ بزرگی اومد یعنی قدر مطلق و باید علامت ان مثبت باشد .پس دراینجا باید علامت اصطحکاک مثبت باشد نه منفی ؟؟
مهلا خیری
2 ماه پیش
@امیتیس حسینی اها. خیلی ممنون عزیزم.
حوریه احمدیان
2 ماه پیش
وقتی که نیرو مایل باشد بعد از تجزیه آن به دو راستایFxوFy و بعد از اینکه کار هر کدوم رو حساب کردیم میتونیم بگیم چون Fبردار برآیند کار نیروی Fبرابر میشود با مجموع کار نیروی Fxو Fy؟
نیلوفر عباسی
3 ماه پیش
سلام ببخشید من یه سوال برام پیش اومده چرا توی یادبگیریم قبلی در تیپ سوال های سطح شیبدار ما جابجایی وتر مثلث در نظر میگیریم ولی توی کار نیروی وزن جابجایی برابره با ارتفاع مثلث چه فرقی داره مگه
سید محمد متین رشادی
3 ماه پیش
سلام در کار نیروی وزن، به مسیر حرکت بستگی ندارد و جابجایی عمودی جسم مهمه ولی در مسائلی که کار انجام شده به مسیر حرکت بستگی داره،وتر مثلث رو در نظر میگیریم (وقتی روی چتر مثلث داره حرکت میکنه )
آموزش ویدیویی کار فیزیک دهم توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور تجربی - آکادمی امروز
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷