قسمت اول تا سوم

4.9/5
(91 رای)
سوالات دیگران

اینجا 4 N/CM چرا استاد نوشت 400N/Mاشتباه تبدیل واحد کردن فک کنم

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

بعید میدونم نهایی در این حد سخت باشه

برای هر تیپ سوالی باید آماده باشید

نهایی واحد ننویسیم نمره کم میکنن؟

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

Alireza Akbari | آکادمی امروز

Alireza Akbari

3 هفته پیش

@سید محمد متین رشادی اره منظورم یکا بود مرسی

توی این فرمول مگه k=mw² نیست؟ پس چرا Aبه A²تبدیل میشه؟

تدریس استاد درحد امتحان نهاییه؟ آخه احساس میکنم خیلی سطح بالا توضیح میدن

قسمت ب ،این فرمول مگه برای انرژی جنبشی نیست ؟

تو این مثال طراح از ما ماکزیمم نخواسته . چرا استاد برای انرژی مکانیکی از این فرمول استفاده کردن ؟ و اینکه جرم رو بر حسب گرم دادن باید بر حسب کیلو گرم بنویسیم ، پاره خط و در نتیجه دامنه بر حسب سانتی متره باید برحسب متر بنویسیم و استاد چشم پوشی کردن !!!

تو همه نمودار های مکان زمان مقادیر x برحسب سانتی متره ؟ یا فقط این سوال ؟

T/6 از کجا اومد ؟

Dina  . | آکادمی امروز

Dina .

5 ماه پیش

این روشو میشه برای نهایی رفت؟

Dina  . | آکادمی امروز

Dina .

5 ماه پیش

سلام گفتین که امتحان نهایی به جدول تناسب نمره نمیدن میشه بگین روش حل نهایی این سوال چطوریه؟!

برا نمودار چجوری نصف دامنه شد T/12مگه نمیشه T/8

دامنه چجوری شد 4 صدم؟

گزینه دال این سوال به این دلیل نادرسته که K اگه 2 برابر بشه U باید 2 برابر کم بشه که E ثابت بمونه ولی استاد گفتن طبق رابطه انرزی مکانیکی برای نوسانگر V E 4 برابر میشه خب الان هم من درست میگم هم استاد الان چیکار کنم

در حرکت فنر ما اخرش از نقطه مبدا نوسان شروع به حرکت میکنیم یا از نقاط بازگشت نوسانگر

آموزش ویدیویی قسمت اول تا سوم فیزیک - امتحان نهایی دوازدهم توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور تجربی - آکادمی امروز