= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
محمد مهدی زمانی
3 ماه پیش
سوال چی یاد گرفتی شماره ۲ مشکل دارد اخه ضریب دماییی نیکرووووممم به م داده نشده است.
محمد شانظری
5 ماه پیش
سلام. توی سوال دوم چی یاد گرفتی، توی داده های سوال ضریب دمایی داده نشده. میشه بگید چطوری حل میشه؟
نگار امیری راد
5 ماه پیش
جواب چی یادگرفتی 2 میشه چند؟
سید محمد متین رشادی
5 ماه پیش
تطبیق با پاسخنامه فراموش نشه 🌷 اگر ایرادی وجود داشت اطلاع بدید 🌷
محمد مهدی زمانی
3 ماه پیش
@سید محمد متین رشادی توی \اسخ نامه نوشته نشده هست
سیده مبینا میرمحمدی
6 ماه پیش
سلام میشه لطفا چندتا نیم رسانا مثال بزنید؟
سید محمد متین رشادی
5 ماه پیش
سلام سیلیسیم و ژرمانیم مثلا
محمد مهدی زمانی
3 ماه پیش
کربن
درسا فیروزی
6 ماه پیش
یعنی چی که بر تعداد حاملان بار اضافه میشه؟از کجا الکترون جدید میاد؟از هوا؟
روژان کنگرانی فراهانی
5 ماه پیش
این یکی از خواص نیم رسانا ها هست . یکسری واکنش داخل اتم های نیم رسانا شکل میگیره که الکترون تولید میکنه
درسا فیروزی
6 ماه پیش
آقا یه سوال! تو اینجا نوشته به طور محسوس کم یا زیاد نمیشه و تو یه جا دیگه م نوشته بود تعداد حاملان بار *تقریبا* یکسان میمونه. خب بله این دوتا جمله یه چیز رو میرسونه و سوال من اینه که پس این وسط هر از گاهی تعداد حاملان زیاد یا کم هم میشه درسته؟
فاطمه اسماعیل زاده
1 سال پیش
چرا نمیفهمم استاد میگن در اجسام نیم رسانا با افزایش دما حرکتشون هم بیشتر میشه و تعدادشون هم بیشتر میشه اما مقاومتشون کم میشه چرا؟ با افزایش دما برخوردشون به هم بیشتر میشه و حتی تعدادشون هم بیشتر میشه مقاومت هم باید بیشتر شه
طهورا عیوضی
1 سال پیش
اوکیه؟ کلا یعنی تعداد حاملان بار افزایش پیدا میکنه نه الکترون های درون جسم(برای نیم رسانا) یکم بد گفته شد
آموزش ویدیویی اثر دما بر مقاومت الکتریکی فیزیک یازدهم توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور ریاضی - آکادمی امروز
محمد مهدی زمانی
3 ماه پیش
اره واقعا سوال منم همینه