امیرحسین اسماعیلی
2 سال پیش
سلام وقت شما بخیر در گزینه یک چون قید گروهی اومده برا خود یاخته های اصلی که میشه درست گرفت و لزومی نداره که یاخته های کناری درست باشه یا نه چرا غلط گرفته شد؟
نرگس مهدوی
2 سال پیش
قید گروهی یعنی یا اصلی رو انتخاب کن یا کناری. نه اینکه از بین اصلی ها یه مقداری رو انتخاب کنین
امیرحسین اسماعیلی
2 سال پیش
@نرگس مهدوی تشکر
.. .
1 سال پیش
@نرگس مهدوی سلام منظورتون اینه که یاخته اصلی چون ممکنه بین یاخته کناری و یاخته اصلی کناریش باشه قید همواره غلط هست؟
نیاز سعادتی
1 هفته پیش
سلام استاد در ویدئو های قبلی تاکید داره که وقتی غذا وارد معده میشه چین ها از بین میروند اینجا هم گفتن چین ها کاهش میابند کدوم بلاخره درسته؟
سید محمد متین رشادی
2 روز پیش
سلام هر دو تاش درسته منطقا خود کتاب درسی میگه این چین خوردگی ها باز میشن
𝓩𝓪𝓱𝓻𝓪 𝓂𝑜𝓇𝒶𝒹𝒾𝒶𝓃
3 هفته پیش
سلام گزینه های این تست تو جزوه من فرق میکنه آخه
سید محمد متین رشادی
3 هفته پیش
اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷 عکس رو خواستی کامنت کنی، لطفا ریپلای نباشه 🌷
سید محمد متین رشادی
3 هفته پیش
@𝓩𝓪𝓱𝓻𝓪 𝓂𝑜𝓇𝒶𝒹𝒾𝒶𝓃 اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷
فاطمه عسگری
1 ماه پیش
سلام پروتئین بیشتر در دوازدهه توسط پروتئازهای پانکراس گوارش می یابد چرا پپسینوژن معده کم بشه گوارش معده کم میشه
فهیمه فلاحتی
1 ماه پیش
سلام دوستان من جزوه های پزشکیتو رو پرینت سیاه و سفید گرفتم دیگه به کارم نمیاد و کاملا نو هستن . الان اگر بخواین برین بخرید میشه 13 میلیون ولی من به قیمت خیلی کمتر میفروشم. در صورت تمایل خرید لطفا شماره تماستون یا آیدیتون رو بزاریئ باهاتون ارتباط بگیرم. جزوه های دهم و یازدهم سیمی هستن حدود سه تا رو نوشتم ولی بقیه نو هستن جزوه های دوازدهم نو و سیمی نشده هستن
کوثر موسوی
2 ماه پیش
ولی کتاب گفته بی کربنات جزء شیرهی معدهست، کتاب ماجرای بیست خیلی سبز هم دقیقا همین رو گفته
نرگس خاتمی نژاد
4 ماه پیش
مگه غذا از معده به بعد حالت مایع ندارد/حرکات قطعه قطعه کننده چه تاثیری روی غذای مایع داره
فاطمه کاظم نادی
4 ماه پیش
گفته هر یاخته موجود در غدد در غدد که یاخته های پوششی سطحی وجود ندارند که پس اصلا سوال اشتباهه؟؟؟؟؟?!!!!
فاطمه کاظم نادی
4 ماه پیش
استاد خودشون ده بار میگن به جمع و مفرد دقت کنید آنوقت گزینه ۱ که گفته بندار های پیلور آخه پیلور مگه ۱ بنداره نیست این گزینه را درست گرفته اند
parisan h
3 ماه پیش
ایراد تایپیه بنداره ای بوده
BTMN
5 ماه پیش
آخه جاهای دیگه توی کتابکار ها نوشته شده توی شیره روده ما ماده مخاطی داریم و هم لیزوزیم داریم خب الان تکلیف چیه؟؟
کاویان غفاری
5 ماه پیش
خیر طبقه کتاب گفته شیره روده دارای انزیم است منظورش انزیم هایی مانند لیپاز و کربوهیدراز و.... منظورش لیزوزیم نیست چون هر انزیمی لیزوزیم نیست
مهنا حسن زاده
6 ماه پیش
مگر در شیره معده ماده مخاطی نداریممم؟؟!! خب در ماده مخاطی لیزوزیم داریم پس در شیره معده لیزوزیم هم یافت میشود لیزوزیم خودش فعاله و نیازی به فعال کردن نداره چرا تو گزینه ۳گفته فعال کننده آنزیم های شیره معده ؟؟
سید محمد متین رشادی
6 ماه پیش
اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷 پپسینوژن بطور کلی پیشساز پروتئاز های معده است
آموزش ویدیویی تست درس 2 (قسمت 1) زیست شناسی پایه دهم توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور تجربی - آکادمی امروز
نرگس مهدوی
2 سال پیش
سلام. برای یاخته های اصلی بگیرین معنایی نداره. یاخته اصلی در مجاورت یاخته اصلیه؟ :/ بی معنیه. در ضمن یاخته اصلی همواره در مجاورت یاخته های اصلی نیست