فهیمه فلاحتی
1 ماه پیش
سلام دوستان من جزوه های پزشکیتو رو پرینت سیاه و سفید گرفتم دیگه به کارم نمیاد و کاملا نو هستن . الان اگر بخواین برین بخرید میشه 13 میلیون ولی من به قیمت خیلی کمتر میفروشم. در صورت تمایل خرید لطفا شماره تماستون یا آیدیتون رو بزاریئ باهاتون ارتباط بگیرم. جزوه های دهم و یازدهم سیمی هستن حدود سه تا رو نوشتم ولی بقیه نو هستن جزوه های دوازدهم نو و سیمی نشده هستن
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
سلام لطفاً در این صفحه فقط سوال درسی مطرح کنید
علیرضا یمینی نیا
1 هفته پیش
09930266848
فهیمه فلاحتی
1 هفته پیش
@علیرضا یمینی نیا در اپلیکیشن"بله" براتون پیام گذاشتم
مبینا برالی
1 ماه پیش
یه سوال پیکاسو کیه
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
یه هنرمند هست اگر خواستی میتونید تحقیق کنید در موردش 😊
علیرضا یمینی نیا
1 هفته پیش
منم
مبینا برالی
2 ماه پیش
1-ببخشید چند نوع اعصاب داریم 2-یاخته عصبی حسی که در اعصاب حسی ومخطط وجود دارد یعنی چی 3-واینکه یاخته عصبی حرکتی در اعصاب حرکتی ومخطط وجود دارد یعنی چی
مبینا برالی
2 ماه پیش
1-آیا نورون حرکتی فقط پیام را از بخش مرکزی به به یاخته های عمل کننده(غده، ماهیچه) میرساند یا میتواند به نورون دیگر هم برساند 2-آیا یاخته عصبی فقط حسی، حرکتی، رابط اند یا انواع دیگری هم داریم 3-آیا اکسون توانایی دریافت پیام رادارد 4-آیا یاخته های دیگر یاخته های غیر عصبی جسم یاخته ای دارند که محل اصلی سوخت ساز آنها آنجا باشد 5-آیا شکل یک ص دو یک یاخته حرکتی است
مبینا برالی
2 ماه پیش
ببخشید من یه جا خواندم که پیام عصبی از هر قسمتی از نورون می تواند شروع شود حتی از میان یا پایانه آکسون حالا این جمله اشتباه است یا درست اگر درست بود لطفا توضیح بدین که آیابه این معنا است که که هر قسمت از یاخته نورون گیرنده حسی دارد
ریحانه کریمی
3 ماه پیش
سلام بچه ها من جزو یازدهم رو پرینت گرفتم ولی چون آخر سال بود نتونستم چیزی توش بنویسم فقط مرور کردم اگر خواستید با شماره 09135146998 تماس بگیرید براتون بفرستم
محیا جباری
3 ماه پیش
1.غ 2.غ 3.غ 4.غ 5.ص
سید محمد متین رشادی
3 ماه پیش
تطبیق با پاسخنامه فراموش نشه 🌷 اگر ایرادی وجود داشت اطلاع بدید 🌷
سحر انصاری
4 ماه پیش
دوستان نورون های هورمون ساز و غیرهورمون ساز رو یه توضیح دقیقی میتونید بدین!
علی یوسفی صدر
4 ماه پیش
ببین نورون هورمون ساز هورمون ترشح میکنند و نورون های غیر هورمون ساز ناقل عصبی ترشح میکنند
سحر انصاری
4 ماه پیش
چرا توی آکسون هم DNAحلقوی و خطی هست؟
علی یوسفی صدر
4 ماه پیش
در آکسون فقط DNA حلقوی وجود دارد و خطی وجود ندارد
حیدر مالداری
5 ماه پیش
چرا بعضی از توضیحات استاد تو جزوه نیست. همین جایی که الان توضیح دادن نیست توی جزوه!!!!
حیدر مالداری
5 ماه پیش
@زینب مقدم ممنونم
زینب مقدم
5 ماه پیش
@حیدر مالداری 🌷🌷
فاطمه بارگاهی
5 ماه پیش
سلام میگم جزوه رو کجا باید دان کنم؟
حیدر مالداری
5 ماه پیش
@زینب مقدم ممنون مشکل از جایی دیگه بود من جزوه نهایی رو داشتم مرور میکردم همراه با فیلم یکم با این جزوه پر کردنی تفاوت داره
حیدر مالداری
5 ماه پیش
@فاطمه بارگاهی اگر ثبت نام کردین و اشتراک خریدین در قسمت پروفایل گزینه جزوات من هستش
غزل غضنفری
5 ماه پیش
غ غ غ غ
سید محمد متین رشادی
5 ماه پیش
تطبیق با پاسخنامه فراموش نشه 🌷 اگر ایرادی وجود داشت اطلاع بدید 🌷
z z
5 ماه پیش
https://emrooz.ir/cbgstbc-33405?comment_id=728111#comment-728111 در پاسخ : منظورم اینه که ایا هورمون هم توانایی تولید پیام عصبی رو داره ؟
محمدرضا اسم زاده
5 ماه پیش
خیر هورمون یک پیک شیمیایی هست و توانایی تولید پیام عصبی را ندارد.
آموزش ویدیویی مقدمات بافت عصبی + نورون ها زیست شناسی پایه یازدهم توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور تجربی - آکادمی امروز
سید محمد متین رشادی
2 هفته پیش
😊