تست های برگزیده مجموعه،الگو و دنباله جمع بندی

4.9/5
(73 رای)

مجموعه،الگو(خطی و درجه دوم) و دنباله(بازگشتی،حسابی و هندسی) جمع بندی

مجموعه ، الگو و دنباله جمع بندی
مجموعه ، الگو و دنباله جمع بندی

`00:57

تست های برگزیده مجموعه،الگو و دنباله جمع بندی
تست های برگزیده مجموعه،الگو و دنباله جمع بندی

`01:17

سوالات دیگران

مگه تو درسنامه نگفتیم که اگر q بین صفر و یک باشه دنباله صعودی میشه ولی اینجا که نزولی شد چون جمله سوم -۲ بود ولی جمله پنجم -۸

خیر در واقع در درسنامه گفتیم اگر قدرنسبت بین 1و0 باشد دنباله نزولی

سلام توی سوال آخر استاد میگه که مجموع جمله اول وآخر دسته ها رو پیدا کنین شد 2و8و18 که اختلاف اختلاف شون عدد ثابتی نیست ولی اختلاف سومی عدد ثابتی است یعنی الگو درجه سومه؟ الگوش چطوریه و جوابش چی میشه

من اینجوری حلش کردم به جواب سوال رسیدم ولی الان استاد اونجور حل کرد گیج شدم یکی توضیح بده

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷 خواسته سوال، افرادی هست که هم عینکی‌ باشند و هم چپ دست

ایلیا نظری | آکادمی امروز

ایلیا نظری

5 ماه پیش

سلام به همگی... واقعا پناه بر خدا... چیزایی رو که میدونستم هم پرید از ذهنم... حالا اینا به کنار که کلا مباحث پایه نیستن و یه سال اولی مثل من میاد نگاه کنه کلا گیج میشه. برا امتحانا که اینجوری سوال نمیاد!!؟ چون قبل از این که کامنت هارو بخونم فقط نگران این بودم که دبیرمون سر جلسه امتحان نیاد جدول تایین علامت و تابع رو با دنباله ترکیب کنه...

آسیه دامنی | آکادمی امروز

آسیه دامنی

5 ماه پیش

سلام استاد من فهمیدم جوابم مطابق جواب استاد

سلام عالی

میشه این سوال رو حل کنین

کوثر مهتری | آکادمی امروز

کوثر مهتری

6 ماه پیش

اگر نداشته باشیم که جمله ی وسط کدومه چی؟!

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

کوثر مهتری | آکادمی امروز

کوثر مهتری

6 ماه پیش

توی این قسمت چجوری مخرج باهم ساده شد استاد گفت مخرج کلا می‌ره من متوجه نشدم !

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

برای کسایی که تو امتحان باید با فرمول بنویسن و نباید از شکل استفاده کنن از جمله خودم حل سوال به صورت فرمولی خدمت دوستان👇👇👇

برای کسایی که تو امتحان باید با فرمول بنویسن و نباید از شکل استفاده کنن از جمله خودم حل سوال به صورت فرمولی خدمت دوستان👇👇👇

برای کسایی که تو امتحان باید با فرمول بنویسن و نباید از شکل استفاده کنن از جمله خودم حل سوال به صورت فرمولی خدمت دوستان👇👇👇

چرا ایکس رو دوبرابر کرد

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

مگه نگفتیم جواب میشه فقط B پس چرا گزینه چهار جوابمون نبود؟

زینب مقدم | آکادمی امروز

زینب مقدم

tik

6 ماه پیش

جواب به صورت صوتی می باشد:)

ستایش فتحی | آکادمی امروز

ستایش فتحی

7 ماه پیش

سلام و عرض ادب و احترام چرا جمله صفرم رو استاد گفت 1 مگه چهار تا از چهار بریم عقب نمیشه صفر

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

نرگس بریهی | آکادمی امروز

نرگس بریهی

7 ماه پیش

در این تست گزینه سه A نامتناهی است ، جواب cمنهای Bنیز نامتناهی است مگه نه استاد گفت نامتناهی منهای نامتناهی نمیدانیم چقدر است وخدا میدونه که چقدره پس چطور این گزینه درست است ؟؟

c منهای یک مجموعه نامتناهی شده گفتیم منها یعنی فقط چیزهایی که در اولی هست پس پرانتزمون میشه متناهی A هم که نامتناهیه پس مسشه نامتناهی منهای متناهی که باز میگیم منها ینی فقط چیزایی که تو مجموعه اولی هست پس جواب میشه نامتناهی

جمع بندی تست های برگزیده مجموعه،الگو و دنباله جمع بندی جمع بندی ریاضی دهم و یازدهم توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور تجربی - آکادمی امروز