شدت جریان الکتریکی

4.8/5
(1108 رای)
سوالات دیگران

دقیقه ۱۵ مگه در صورتی ک اختلاف پتانسیل نباشه و کلیدم وصل نباشه نباید حرکتی داشته باشن ؟ و اینکه بخاطر اختلاف پتانسیله ک سرعت حرکت الکترون ها از ۱۰ ب توان ۶ ب ۱۰ ب توان منفی ۵ تبدیل میشه ؟

سوال اولت: بله حرکت دارن، اما در اون حالت حرکتشون کاتوره ای و نا منظمه سوال دوم:بله اختلاف پتانسیل که ایجاد بشه، سرعتشون اینطوری میشه

غزل غضنفری | آکادمی امروز

غزل غضنفری

1 ماه پیش

مرسی ممنون فداتشم همچنین مال منم خانوم حیدری بود تا من ثبت نام کردم غیبش زد انگار میخواست پول کارگری بابامو به چوخ بده

. . | آکادمی امروز

. .

1 ماه پیش

مرسی عزیزم سعی کن داخل آینده مثل این حروم خورها نباشی... اگر وقتش داشتم ازشون شکایت میکردم

غزل غضنفری | آکادمی امروز

غزل غضنفری

1 ماه پیش

@. . خدانکه مثل اینا باشم

میشه اینو برام حل کنید

دقیقا کدومشون؟

. . | آکادمی امروز

. .

2 ماه پیش

سلام واقعا چرا اکادمی اینقدر بی اهمیت هست و ویدیوهایی که سال 1401 ظبط شدند رو اپدیت نمیکنه و تست های 4.2و403و404 را داخل جزوه قرار بده قبلا ها خیلی فعال بود اما الان فقط فروش محصولات براشون اهمی داره نه کیفیت کار درسته ویدیو ها مطابق کتاب درسی هست و شاید اونم فقط برای زیست اپدیت شده باشه اما توجه کنید که هر سال که استادا تدریس میکنند تجربه و مهارتشون میره بالا اینم میشه درنظر نگرفت به نظرتون؟ اوایلش یه سری پشتیبان علمی داشتن که جوابمون میدادند و مشکلاتمون حل میکردند که الان خدارشکر دیگه همونا هم نیستن

غزل غضنفری | آکادمی امروز

غزل غضنفری

1 ماه پیش

واقعا باهات موافقم جزوه هاشون هم کامل نیست ناقص وقتی سفارش شون دادم یه قسمت زیست داشتم اون قسمت هم نداشتم تازه ما نهایی هستیم تنها کلیپ نهایی که دارن مال زیست دیگه فیزیک شیمی ریاضی هیچ

غزل غضنفری | آکادمی امروز

غزل غضنفری

1 ماه پیش

ما کنکور 1406 هستیم ولی اونا سوالات سال 99 اینا رو میگن خیلی تا امید کننده است واقعا

. . | آکادمی امروز

. .

1 ماه پیش

@غزل غضنفری فقط به فکر پول و منفعت خودشونن حلالشون نباشه انشالله

غزل غضنفری | آکادمی امروز

غزل غضنفری

1 ماه پیش

@. . اولش خیلی پیگر بودن خیلی خو تا وقتی که گرفتنش اصلا مشاور ثبت نام رفت دیگه کسی کار به کار من نداشت

غزل غضنفری | آکادمی امروز

غزل غضنفری

1 ماه پیش

@. . از خریدش هم پشیمونم دختر خالم ماز گرفته خب هر سوالی دارم استاد ها جواب میدن ما اصلاً معلوم نیست کی جوابگو مون هستش

. . | آکادمی امروز

. .

1 ماه پیش

@غزل غضنفری عزیزم من خودمم بعد اینقدر پول دادن اینجا رفتم الماس ماز خریدم فقط بهت بگم ماز از هر نظر عالی الان داخل دوپینگ و جمع بندی هستیم خیلی عالیه با تاپ ترین استادا با پخش.زنده نه ویدیو های سال‌ ۴۰۰ بدون اپدیت

غزل غضنفری | آکادمی امروز

غزل غضنفری

1 ماه پیش

@. . خوش به حالت انشالله که موفق بشی قشنگم

. . | آکادمی امروز

. .

1 ماه پیش

@غزل غضنفری قربونت انشالله خودتم قبول بشی عزیزم فقط پولی که دکتر ایروانی از من گرفت پول کارگری بود و حرومش باشه انشالله من که حلال نمیکنم

غزل غضنفری | آکادمی امروز

غزل غضنفری

1 ماه پیش

@. . منم حلالشون نمیکنم پدر منم یه کار گره اگه عرضه ندارن چرا این موسسه رو تشکیل دادین

. . | آکادمی امروز

. .

1 ماه پیش

@غزل غضنفری حرومشون باشه فقط

هلن عمری | آکادمی امروز

هلن عمری

2 ماه پیش

جهت میدان به سمت چپ وجهت جریان نیز به سمت چپ میباشد

سلام بچه ها من جزو یازدهم رو پرینت گرفتم ولی چون آخر سال بود نتونستم چیزی توش بنویسم (زیست و شیمی و ریاضی و فیزیک پایه یازدهم هر کدوم رو خواستید بگید ) فقط مرور کردم اگر خواستید با شماره 09135146998 تماس بگیرید براتون بفرستم

سلام بچه ها من جزو یازدهم رو پرینت گرفتم ولی چون آخر سال بود نتونستم چیزی توش بنویسم (زیست و شیمی و ریاضی و فیزیک پایه یازدهم هر کدوم رو خواستید بگید ) فقط مرور کردم اگر خواستید با شماره 09135146998 تماس بگیرید براتون بفرستم

اینو لطفا توضیح میدید؟ اگه میشع اینکه شیب چه ربطی داره به این نمودار و چیرو نشون میده هم بگید متشکرم.

سمیرا نوری | آکادمی امروز

سمیرا نوری

4 ماه پیش

به نظر من چون در لحظه 1 و 3 نمودار دارای شیب هست و شیب این نوع نمودار (q نسبت به t) جریان می شود فقط در زمان 2 که شیب نمودار صفر شده جریان صفر هست.

سلام بچه ها من جزو یازدهم رو پرینت گرفتم ولی چون آخر سال بود نتونستم چیزی توش بنویسم (زیست و شیمی و ریاضی و فیزیک پایه یازدهم هر کدوم رو خواستید بگید ) فقط مرور کردم اگر خواستید با شماره 09135146998 تماس بگیرید براتون بفرستم

اون قسمت که ۱۶ ضرب ۱۰ به توان منفی بیست از کجا گقت استاد نفهمیدمش

سمیرا نوری | آکادمی امروز

سمیرا نوری

4 ماه پیش

همون 1/6 ضرب در 10 به توان -19 هست که مربوط به الکترونه. q=ne این عدد مقدار e هست

چرا اونجا ۸۰۰ ضرب۳۶۰۰کردش اخه اصلا چیزتو ثوال ننوشته بود

عزیز ۳۶۰۰ ثانیه هست یعنی هر ۱ ساعت ۳۶۰۰ ثانیه است

سلام بچه ها من جزو یازدهم رو پرینت گرفتم ولی چون آخر سال بود نتونستم چیزی توش بنویسم (زیست و شیمی و ریاضی و فیزیک پایه یازدهم هر کدوم رو خواستید بگید ) فقط مرور کردم اگر خواستید با شماره 09135146998 تماس بگیرید براتون بفرستم

آیا جواب گزینه یک هستش؟

سلام بچه ها من جزو یازدهم رو پرینت گرفتم ولی چون آخر سال بود نتونستم چیزی توش بنویسم (زیست و شیمی و ریاضی و فیزیک پایه یازدهم هر کدوم رو خواستید بگید ) فقط مرور کردم اگر خواستید با شماره 09135146998 تماس بگیرید براتون بفرستم

گزینه ۳

گزینه یک هست چون جرکت الکترون بر خلاف جهت میدان و جریان هست

سلام بچه ها من جزو یازدهم رو پرینت گرفتم ولی چون آخر سال بود نتونستم چیزی توش بنویسم (زیست و شیمی و ریاضی و فیزیک پایه یازدهم هر کدوم رو خواستید بگید ) فقط مرور کردم اگر خواستید با شماره 09135146998 تماس بگیرید براتون بفرستم

میشه این سؤال رو توضیح بدید.

Amin reza Salari | آکادمی امروز

Amin reza Salari

4 ماه پیش

چی یاد گرفتی میشه گزینه 3 درست گفتم

مگه دلتا کیو نمیشه ثانویه منهای اولیه چرا اینجا جمع شدن

علی بهاری | آکادمی امروز

علی بهاری

4 ماه پیش

کجا ؟

@علی بهاری هیچی فهمیدمش ممنون

آموزش ویدیویی شدت جریان الکتریکی فیزیک فیزیک یازدهم توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور تجربی - آکادمی امروز