= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
ساغر مرادپور
3 ماه پیش
نمیشه یه قاعده کلی گفت برای بیشترین توان اتلافی؟ مثلا هر مقاومتی که جریانش بیشتر باشه بیشترین توان رو توی مدار داره. منظورم کلا قاعده ایه که بدون حساب کردن و نوشتن بشه حدس زد کدوم مقاومته
Yasin Aryani
1 سال پیش
اینقدر بد نگاه نکنید استاد نارحت میشه😂😉
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
😊
احسان .
3 هفته پیش
😂
زهرا کوهی
1 سال پیش
سلام چشمی که نگاه میکنیم انگار ۴و۵ باهم متوالی هستن وبا اونا موازی مثل شکل پایین که کشیدم
نرگس مهدوی
1 سال پیش
اتفاقا ۴ با ۵ موازی هست برای اینکه بهتر متوجه بشی اول ۱و ۲ رو معادل بگیر بعد با ۳ معادل بگیر حالا متوالی میشه با ۴ معادل اون با ۵ موازی میشه
کارو اولیایی
1 سال پیش
اینو کنکور جواب ندیم بهتره شاید برای جایگذاری ها اونیکه جواب شد آخری در اومد 5 دقیقه کم کمش وقت می خواد
نرگس مهدوی
1 سال پیش
👍👍
Reyhan V
1 سال پیش
سلام.یعنی در این مرحله ک بخایم R5رو بدست بیاریم ازامتحان گزینه استفاده میکنیم درسته؟؟؟
محمد طاها خزاعی پور
1 هفته پیش
هم میشه از راه امتحان گزینه رفت همم میشه با توجه به اطلاعات مسئله حلش کرد و لزوما نیازی به امتحان گزینه نیست
مینا علی عباسی
1 سال پیش
دقیقه 3:13 چرا R5شد موازی؟ یبار استاد گفتن سری ک🤔من الان متوجه نشدم کجاها سری گرفته میشه کجاها موازی
کوثر فرهادی
1 سال پیش
سلام در آخر سوال که توان هارو جمع میکردیم بالایی هارو چرا جمع نکردیم؟؟ و فقط ۱۵۰ رو با ۱۲۵ جمع کردیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
محمدرضا سعیدی
2 سال پیش
از رابطه ی پی برابر ار . ای دو هم میتونیم بریم؟
سید محمد متین رشادی
2 سال پیش
نه خیلی سخت میشه معمولا وقتی یه مولفه ثابت داریم،باید از فرمولی استفاده کنیم که اونو در بر بگیره اینجا وی ثابته پس بهتره یه فرمولی استفاده کنیم که وی داشته باشه از طرفی تنها متغیر آر هست،پس بهتره فرمولمون آر هم داشته باشه پس وی دو به روی آر بهترینه بدست آورن آی یکم درد سر داره و مستقیما نمیتونیم بهش برسیم پس VI هم مناسب نیست
سید محمد متین رشادی
2 سال پیش
سلام از راه حلت عکس بفرست
دینا چراغی
2 سال پیش
سلام چرا درنهایت مقاومت های موازی رو جمع کردیم ؟ ولی مقاومت مووازی شاخه بالایی رو نه ؟ مثلا نمی شد این اخر مقاومت معادل 2R 5/3R رو بدست بیاریم بعد حساب کنیم؟
دکتر فاطمه اسدی
2 سال پیش
من آخر این تست رو ی جور دیگه رفتم گفتم r2 که ۹ هست جریانش دوبرابربالا هست پس شاخه بالایی باید مقاومتش ۲برابر پایینی باشه پس میشه ۱۸ که از r4 که ۶ هست کم کنیم میشه همون ۱۲
سارا انصاری
2 سال پیش
سلام اگه بگیم جریانی که از مقاومت معادل بالا رد میشه با جریانی که از R2 رد میشه برابره بعد از توان برابره با ار ای دو بریم چون هم توانشون برابره هم جریان ار دو 6 میشه کجا اشتباه کردم؟
آموزش ویدیویی تست مسائل توان مصرفی مقاومت (2) فیزیک فیزیک یازدهم توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور تجربی - آکادمی امروز
1339 .
3 ماه پیش
سلام. تو حالت سری مقاومتی که بزرگتره بیشترین توان مصرفی رو داره. تو حالت موازی هم مقاومتی که کوچیکتره توان مصرفی بیشتری داره.