آشنایی با فیزیک

4.6/5
(332 رای)
سوالات دیگران

ببخشید من اینجا یک سوالی برام پیش اومد که چرا توی مرحله اول به جای q1 گذاشتیم دلتاq؟

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

سارا آسیایی | آکادمی امروز

سارا آسیایی

2 هفته پیش

@سید محمد متین رشادی خیلی ممنون و این یعنی فرمول تغییرات بار و بار یکی هست درسته؟

ببخشید اینجایی که ما دستمون رو با الکتروسکوپ تماس میدیم چون دست ما دارای بار مثبت هست بارهای منفی میان و از طریق دست ما وارد زمین میشن ؟

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

تو روش القا فقط جسم با بار منفی رو میشه به الکتروسکوپ نزدیک کرد؟ اگه جسم با بار مثبت رو نزدیک کنیم چی میشه؟اون موقع که نمیتونیم با گذاشتن دستمون رو الکتروسکوپ بار های مثبت رو خارج کنیم

سارا آسیایی | آکادمی امروز

سارا آسیایی

2 هفته پیش

تا جایی ک من فهمیدم استاد گفتن بارهای مثبت هیچ گاه وارد یا خارج از زمین نمیشن

در صورتی ک بار میله با بار الکتروسکوپ یکی باشه چه اتفاقی میوفته؟

سلام دوستان من جزوه های پزشکیتو رو پرینت سیاه و سفید گرفتم دیگه به کارم نمیاد و کاملا نو هستن . الان اگر بخواین برین بخرید میشه 13 میلیون ولی من به قیمت خیلی کمتر میفروشم. در صورت تمایل خرید لطفا شماره تماستون یا آیدیتون رو بزاریئ باهاتون ارتباط بگیرم. جزوه های دهم و یازدهم سیمی هستن حدود سه تا رو نوشتم ولی بقیه نو هستن جزوه های دوازدهم نو و سیمی نشده هستن

سلام دوستان من جزوه های پزشکیتو رو پرینت سیاه و سفید گرفتم دیگه به کارم نمیاد و کاملا نو هستن . الان اگر بخواین برین بخرید میشه 13 میلیون ولی من به قیمت خیلی کمتر میفروشم. در صورت تمایل خرید لطفا شماره تماستون یا آیدیتون رو بزاریئ باهاتون ارتباط بگیرم. جزوه های دهم و یازدهم سیمی هستن حدود سه تا رو نوشتم ولی بقیه نو هستن جزوه های دوازدهم نو و سیمی نشده هستن

میشه این قسمت ساده کردن را دوباره توضیح بدین

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

سلام جریان چرا به این سمته مگه نباید اونجوری میشد؟

. . | آکادمی امروز

. .

2 ماه پیش

سلام واقعا چرا اکادمی اینقدر بی اهمیت هست و ویدیوهایی که سال 1401 ظبط شدند رو اپدیت نمیکنه و تست های 4.2و403و404 را داخل جزوه قرار بده قبلا ها خیلی فعال بود اما الان فقط فروش محصولات براشون اهمی داره نه کیفیت کار درسته ویدیو ها مطابق کتاب درسی هست و شاید اونم فقط برای زیست اپدیت شده باشه اما توجه کنید که هر سال که استادا تدریس میکنند تجربه و مهارتشون میره بالا اینم میشه درنظر نگرفت به نظرتون؟ اوایلش یه سری پشتیبان علمی داشتن که جوابمون میدادند و مشکلاتمون حل میکردند که الان خدارشکر دیگه همونا هم نیستن

علی مشکور | آکادمی امروز

علی مشکور

2 ماه پیش

یک سوال یعنی ما با روش القا فقط میتونیم به الکتروسکوپ بار مثبت بدیم؟

سلام بچه ها من جزو یازدهم رو پرینت گرفتم ولی چون آخر سال بود نتونستم چیزی توش بنویسم (زیست و شیمی و ریاضی و فیزیک پایه یازدهم هر کدوم رو خواستید بگید ) فقط مرور کردم اگر خواستید با شماره 09135146998 تماس بگیرید براتون بفرستم

پاسخنامه رو کجا میتونم ببینم؟

‌ ‌ | آکادمی امروز

‌ ‌

3 ماه پیش

در روش القا ، در نهایت ورقه ها از هم فاصله دارن؟

سلام بچه ها من جزو یازدهم رو پرینت گرفتم ولی چون آخر سال بود نتونستم چیزی توش بنویسم (زیست و شیمی و ریاضی و فیزیک پایه یازدهم هر کدوم رو خواستید بگید ) فقط مرور کردم اگر خواستید با شماره 09135146998 تماس بگیرید براتون بفرستم

سمیرا نوری | آکادمی امروز

سمیرا نوری

4 ماه پیش

جواب یاد بگیریم 1 گزینه 3 میشه چرا پاسخنامه زده گزینه 4؟ طبق درس مقدار بار جسم رو نمی توان از طریق الکتروسکوپ تشخیص داد

سلام بچه ها من جزو یازدهم رو پرینت گرفتم ولی چون آخر سال بود نتونستم چیزی توش بنویسم (زیست و شیمی و ریاضی و فیزیک پایه یازدهم هر کدوم رو خواستید بگید ) فقط مرور کردم اگر خواستید با شماره 09135146998 تماس بگیرید براتون بفرستم

:> ! | آکادمی امروز

:> !

4 ماه پیش

سلام وقتتون بخیر باشه، در رابطه با این فیلم که راجب مدار هایی با بیش از یک باتری صحبت میشه، شامل رشته ی تجربی هم میشه ؟

سلام بچه ها من جزو یازدهم رو پرینت گرفتم ولی چون آخر سال بود نتونستم چیزی توش بنویسم (زیست و شیمی و ریاضی و فیزیک پایه یازدهم هر کدوم رو خواستید بگید ) فقط مرور کردم اگر خواستید با شماره 09135146998 تماس بگیرید براتون بفرستم

آموزش ویدیویی آشنایی با فیزیک فیزیک یازدهم توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور ریاضی - آکادمی امروز