مسائل برایند نیروها(قسمت دوم)

4.8/5
(78 رای)

برایند نیروهای الکتریکی

برایند نیروها
برایند نیروها

`00:55

مسائل برایند نیروها(قسمت دوم)
مسائل برایند نیروها(قسمت دوم)

`01:31

تست برایند نیروها (1)
تست برایند نیروها (1)

`01:38

تست برایند نیروها (2)
تست برایند نیروها (2)

`00:43

سوالات دیگران

سلام دوستان من جزوه های پزشکیتو رو پرینت سیاه و سفید گرفتم دیگه به کارم نمیاد و کاملا نو هستن . الان اگر بخواین برین بخرید میشه 13 میلیون ولی من به قیمت خیلی کمتر میفروشم. در صورت تمایل خرید لطفا شماره تماستون یا آیدیتون رو بزاریئ باهاتون ارتباط بگیرم. جزوه های دهم و یازدهم سیمی هستن حدود سه تا رو نوشتم ولی بقیه نو هستن جزوه های دوازدهم نو و سیمی نشده هستن

نمیدونم چرا من این تست رو راحت حل کردم اما تست های راحت رو گیج میزنم؟ شاید به خاطر اینه که تست های اسون رو چیزیش نمیگیریم و همون باعث میشه که نتونم حل کنم

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

چرا شکل رو بدون کیو3 میکشیم؟

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

@سید محمد متین رشادی یعنی اگه که ما یه بار خنثی داشته باشیم به بار دیگه هیچ نیرویی وارد نمیکنه و هیچ نیرویی هم بهش وارد نمیشه درسته ؟

سلام اصلا بار خنثی به یه بار باردار نیرو وارد میکنه

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

سلام خود سوال چطوری به ما داره میگه که با کیو3 منفی هست؟ ما از کجا بفهمیم که بار کیو 3 منفی هست؟

خدمت شوما⁦;⁠)⁩

سلام میشه f13 رو توضیح کلی بدید؟! ممنون

الان من با اون یکی q جواب رو بدست اوردم شد ۲ به روی ۹ کدوم درسته ؟؟

میشه توضیح بدید جهت هارو چجوری تشخیص بدیم من قاطی میکنم

زینب مقدم | آکادمی امروز

زینب مقدم

tik

5 ماه پیش

جواب به صورت صوتی می باشد:)

سلام وقتتون بخیر تو هفتمین سوال که ذره ها روی محور بود من از روش ۹۰ نرفتم تبدیل واحد انجام دادم جواب F31=۰۰/۴ بدست اومد چون ۱۰ به توان ۹ با ۱۰ q1 میشه ۱۰ به توان ۱۰ و با دوتا ۱۰ به توان ۶ جواب میشه ۱۰ به توان منفی دو که ضربدر ۴ میشه اشتباه انجام دادم ؟

چرا xبه توان ۲ رسید و همچنینrمنهای xهم به توان ۲ رسید؟

توی دقیقه ۳۹:۳۴ اگ اینجوری سوال اومد باید طبق اون فرمولا پیش بریم؟

خب باید طبق همونا بریم‌دیگ؟

علی رادمهر | آکادمی امروز

علی رادمهر

7 ماه پیش

به الله یگانه ای که امام مهدی خلیفه الله علی ارضک امام غریب تنهای آواره را خلق کرد برای ظهور و سلامتی آقا مهدی علیه السلام صلوات ببخشید سوالی دارم ببخشید اگر برآیند نیروهای الکترویکی فقط در به طور مثال کیو ۲ صفر بود آن موقع جواب کیو ۲ منفی میشود یا مثبت آیا هم منفی میشود و هم مثبت؟

امکان داره هم منفی بشه هم مثبت چون نیرو های وارد بهش یکی باهاش هم نام بوده یکی نا هم نام پس خودش هم منفی میشه هم مثبت ولی استاد گفتن برای فهمیدن علامت اون یکی بار ها مثبت در نظر بگیریمش.اما چون برایند نیرو های وارد بهش صفر شده اون دو بار دیگه قطعا نا هم نامند

چطوری حساب کردید که dبرابر با سه ایکس شد

نیما مسعود | آکادمی امروز

نیما مسعود

6 ماه پیش

خب انشاالله تا ساده کردن و جذر یاد گرفته باشی بعد اینکه جذر می گیریم طرفین رو بر هم ضرب میکنم که میشه d-x=2x از اونجا هم x می ره پیش 2x مثبت میشه و با هم جمع می شن d=3x همین

سلام جواب چی یادگرفتی چند میشه ؟

سلام من xرو ۱۰در اوردم

جواب به صورت صوتی می باشد:)

اره منم ۱۰ بدست اوردم

آموزش ویدیویی مسائل برایند نیروها(قسمت دوم) فیزیک یازدهم توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور ریاضی - آکادمی امروز