= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
فهیمه فلاحتی
1 ماه پیش
سلام دوستان من جزوه های پزشکیتو رو پرینت سیاه و سفید گرفتم دیگه به کارم نمیاد و کاملا نو هستن . الان اگر بخواین برین بخرید میشه 13 میلیون ولی من به قیمت خیلی کمتر میفروشم. در صورت تمایل خرید لطفا شماره تماستون یا آیدیتون رو بزاریئ باهاتون ارتباط بگیرم. جزوه های دهم و یازدهم سیمی هستن حدود سه تا رو نوشتم ولی بقیه نو هستن جزوه های دوازدهم نو و سیمی نشده هستن
امیدرضا امینی
2 ماه پیش
نمیدونم چرا من این تست رو راحت حل کردم اما تست های راحت رو گیج میزنم؟ شاید به خاطر اینه که تست های اسون رو چیزیش نمیگیریم و همون باعث میشه که نتونم حل کنم
امیدرضا امینی
2 ماه پیش
چرا شکل رو بدون کیو3 میکشیم؟
امیدرضا امینی
2 ماه پیش
@سید محمد متین رشادی یعنی اگه که ما یه بار خنثی داشته باشیم به بار دیگه هیچ نیرویی وارد نمیکنه و هیچ نیرویی هم بهش وارد نمیشه درسته ؟
امیدرضا امینی
2 ماه پیش
سلام خود سوال چطوری به ما داره میگه که با کیو3 منفی هست؟ ما از کجا بفهمیم که بار کیو 3 منفی هست؟
زینب مرادی
5 ماه پیش
سلام وقتتون بخیر تو هفتمین سوال که ذره ها روی محور بود من از روش ۹۰ نرفتم تبدیل واحد انجام دادم جواب F31=۰۰/۴ بدست اومد چون ۱۰ به توان ۹ با ۱۰ q1 میشه ۱۰ به توان ۱۰ و با دوتا ۱۰ به توان ۶ جواب میشه ۱۰ به توان منفی دو که ضربدر ۴ میشه اشتباه انجام دادم ؟
ملیکا براتی
6 ماه پیش
توی دقیقه ۳۹:۳۴ اگ اینجوری سوال اومد باید طبق اون فرمولا پیش بریم؟
ملیکا براتی
6 ماه پیش
خب باید طبق همونا بریمدیگ؟
علی رادمهر
7 ماه پیش
به الله یگانه ای که امام مهدی خلیفه الله علی ارضک امام غریب تنهای آواره را خلق کرد برای ظهور و سلامتی آقا مهدی علیه السلام صلوات ببخشید سوالی دارم ببخشید اگر برآیند نیروهای الکترویکی فقط در به طور مثال کیو ۲ صفر بود آن موقع جواب کیو ۲ منفی میشود یا مثبت آیا هم منفی میشود و هم مثبت؟
امیرعباس غلامی
6 ماه پیش
امکان داره هم منفی بشه هم مثبت چون نیرو های وارد بهش یکی باهاش هم نام بوده یکی نا هم نام پس خودش هم منفی میشه هم مثبت ولی استاد گفتن برای فهمیدن علامت اون یکی بار ها مثبت در نظر بگیریمش.اما چون برایند نیرو های وارد بهش صفر شده اون دو بار دیگه قطعا نا هم نامند
نازنین زهرا رماحی
7 ماه پیش
چطوری حساب کردید که dبرابر با سه ایکس شد
نیما مسعود
6 ماه پیش
خب انشاالله تا ساده کردن و جذر یاد گرفته باشی بعد اینکه جذر می گیریم طرفین رو بر هم ضرب میکنم که میشه d-x=2x از اونجا هم x می ره پیش 2x مثبت میشه و با هم جمع می شن d=3x همین
ساجده علی پور
7 ماه پیش
سلام جواب چی یادگرفتی چند میشه ؟
آموزش ویدیویی مسائل برایند نیروها(قسمت دوم) فیزیک یازدهم توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور ریاضی - آکادمی امروز
سید محمد متین رشادی
2 ماه پیش
اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷