نادیا نوری
3 ماه پیش
سلام چرا بعضی وقتا جریان بین مقاومت ها تقسیم میشه بعضی وقتا اصلا از یکی از مقاومت ها رد نمیشه
z z
3 ماه پیش
سلام تو این قسمت ایا استاد می تونستند بازم مدار رو ساده کنند وبنویسند 3ار بعد ولت رو حساب می کردند ؟؟؟
علیرضا صفایی
11 ماه پیش
تو اخر تست چرا اختلاف جریان مقاومت 3R و مقاومتR از سیم وسط عبور کرد؟ چرا اصلا با اختلاف باید بدست بیاد؟
مهدی بوستانی
1 سال پیش
سلام استاد فرض کرده که ابسیلون برابر ۹ هست و آر کوچک برابر ۳ هست یا بر اساس اطلاعاتی اینگونه فرض کرده اند
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
سلام حق با شماست گویا با اطلاعات از پیش تعیین شده تست رو زدن که قابل قبول نیست و این تست بهتره مجدد ضبط بشه به پشتیبانی هم اطلاع بدید این موارد رو 🌷
Taha Rashidi
10 ماه پیش
@سید محمد متین رشادی سلام ممکنه اعداد هم از پیش تعین شده نباشن من اعداد شانسی دیگه ای قرار دادم اما باز به جواب رسیدم هر عددی که بزارین به شرط اینکه شرط مسئله(نسبت R , r به هم و ثابت بودن ε در دو حالت مدار) رو رعایت کنید جواب به دست میاد شاید امتحان کردن گزینه ها کمی وقت گیر باشه اما هر عددی که با رعایت شروط بزارین ، به جواب میرسین
Taha Rashidi
10 ماه پیش
@Taha Rashidi در تست ها قبلی هم استاد گفتن که اول گزینه هایی که راحت تر هستن رو بررسی کنید به احتمال زیاد نهایتا با بررسی 2 گزینه هم به جواب میشه رسید
فاطمه سادات طباطبایی
1 سال پیش
بچه ها تست شماره 29 را در قسمت اموزش های رایگان تست های فیزیک داخل کشور ریاضی 1401 تیر ماه سوال 33 حل کردن
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
متاسفانه ویدیوی تست 29 برای بنده ،یک سوال دیگه هست اگر در این زمینه مشکل یا تناقضی وجود داره،حتما به پشتیبانی اطلاع بدید 🌷
مهدی رجبی
1 سال پیش
خب الان من از کجا باید بدونم که آر کوچک و بزرگ را باید برابر عدد 3 بگذارم؟
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
حق با شماست گویا با اطلاعات از پیش تعیین شده تست رو زدن که قابل قبول نیست و این تست بهتره مجدد ضبط بشه به پشتیبانی هم اطلاع بدید این موارد رو 🌷
Taha Rashidi
10 ماه پیش
سلام شما ابتدا یک عدد ثابت برای ε در هر دو حالت در نظر بگیر مثلا 18 و بعد یک عدد برایR مثلا 4 بعد یکی از گزینه ها رو به دلخواه انتخاب کن مثلا گزینه 3 با توجه به نسبتR , r در گزینه 3 میشه نتیجه گرفت که r برابر 8 میشه اگه اگه جریان رو در هر دو حالت مدار به دست بیاری متوجه میشی که جریان ها با هم برابر نیست و با شرط سوال همخوانی نداره پس گزینه 3 رد میشه برای گزینه 2 هم به همین حالت
امیر خداوردی
1 سال پیش
جریان حساب کنه ۱۸ و ۶ و یک و نیم روباهم جمع نکرد؟
نرگس مهدوی
1 سال پیش
چه تایمی؟
امیر خداوردی
1 سال پیش
@نرگس مهدوی در حالت دوم تایم 2:41
امیر خداوردی
1 سال پیش
این عدهارو ما باید از کجا باید بدونیم
نرگس مهدوی
1 سال پیش
چه عددهایی رو میگین دقیقا؟🤔
امیر خداوردی
1 سال پیش
@نرگس مهدوی عدد های که برای مقاومت در نظر گرفته
امیر خداوردی
1 سال پیش
@نرگس مهدوی عدد اپسیلون و مقاومت
امیر خداوردی
1 سال پیش
چرا پایین بالا رو با هم موازی نگرفتیم
نرگس مهدوی
1 سال پیش
سلام در هر دو حالت میشه موازی هم در نظر گرفت
امیر خداوردی
1 سال پیش
@نرگس مهدوی یعنی چی در هر دو حالت ؟ خوب استاد میگه بعد از بسته شدن نمیتونه اونهای کنار هم هستندرو با هم موازی گرفت
نرگس مهدوی
1 سال پیش
@امیر خداوردی بعد از بسته شدناون سیم وسط، اون هایی که روبروی هم هستن موازی در نظر گرفته مبشن
آموزش ویدیویی تست توزیع جریان در مقاومت های موازی (2) فیزیک یازدهم توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور ریاضی - آکادمی امروز
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
ممنون میشم سوالت رو واضح تر و دقیق تر بیان کنی ریپلای نباشه 🌷