زهرا رمضانی
9 ماه پیش
چرا من از تست ۷ پرید ۱۴ بعد ۱۶😐
سید محمد متین رشادی
9 ماه پیش
به پشتیبانی بگید 🌷راهنمایی میکنند 🌷
فاطمه مهدیه
10 ماه پیش
@سید محمد متین رشادی عالی بود توضیح تون ممنونم ازتون🌹🌹
سید محمد متین رشادی
10 ماه پیش
@فاطمه مهدیه 🌷🌷🌷
فاطمه مهدیه
10 ماه پیش
و اینکه میشه لطفا سوال 3 تمرین رو کامل توضیح بدید؟ ممنون
سید محمد متین رشادی
10 ماه پیش
اسکرین سوال و پاسخنامش رو کامنت کنید 🌷 ریپلای نباشه 🌷
فاطمه شهراپور
11 ماه پیش
از کجا فهمید عرض از مبداش انقدر میشه
محمدحسین عامری
4 ماه پیش
سوال خوبی بود
محمد طاها خزاعی پور
1 ماه پیش
وقتی به جای ایکس صفر بزاری عرض از مبدا به دست میاد
محمد بیداد
1 سال پیش
سلام در تست 9 یادبگیریم1 راس سهمی رو به ما داده و دهانه سهمی چهار برابر فاصله راس سهمی تا کانون ان است در این سوال راس تا کانون فاصله اش 1 است پس باید دهانه سهمی که محور ایکس ها رو قطع میکنه 4 باشه یعنی ریشه های تابع 1- و 5- باشد که این طورنیست
asma asghari16
1 سال پیش
ببخشید در راستای محور xگفت نبایدمگه yهارو جابجا کنیم؟تو سوال های قبل اینطوری بود اخه
لعیا براتی
1 سال پیش
تست ۳ و ۴ و ۵ و ۶ پس کجاست؟؟
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
در باکس اول از همین مبحث قرار داره اگر براتون ناقصی داره،به پشتیبانی بگید لینکش رو براتون میفرستن اگر هم جزوه ناقصی داره،بازم به پشتیبانی اطلاع بدید 🌷
حسین سعادت یار
1 سال پیش
مگه رادیکال x+5 نباید اینجا پنج واحد بره سمت چپ درسته تو صورت سوال گفته 6 واحد بره راست ولی هرجور حساب میکنی x برعکس کار میکنه
نرگس مهدوی
1 سال پیش
متوجه منظورتون نشدم نمودار x-1 رو باید بعد از قرینه کردن ۶ واحد منتقل کنی به راست
حسین سعادت یار
1 سال پیش
@نرگس مهدوی درسته، ولی ضابطه یه چیز دیگه میگه خب x+5 یعنی 5 واحد سمت چپ بره کاری به صورت سوال ندارم. یعنی صورت سوال با ضابطه انگار برعکس همن
نرگس عالیپور
1 سال پیش
سلام چرا ویدئو تست ۳تا۶ نیست
نرگس مهدوی
1 سال پیش
https://emrooz.ir/cbgstbc-26444 تست ۳
نرگس مهدوی
1 سال پیش
https://emrooz.ir/cbgstbc-26445 تست۴
نرگس مهدوی
1 سال پیش
https://emrooz.ir/cbgstbc-26446 تست ۵
نرگس مهدوی
1 سال پیش
https://emrooz.ir/cbgstbc-26448 تست۶
مینا علی عباسی
1 سال پیش
دقیقه1:1 اون قسمت اول تجزیه اتحاد رو متوجه نمیشم ک آخرش چجوری متوجه شیم بیرون پرانتز چی کم و زیاد کنیم، این خیلی برام سخته😮💨
آموزش ویدیویی تست انتقال،انبساط(انقباض)،قرینه ریاضی پایه دهم توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور تجربی - آکادمی امروز
سید محمد متین رشادی
8 ماه پیش
اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷