امیرحسین کاظمان
2 ماه پیش
سلام خسته نباشید من برای تبدیل رادیان به درجه از رابطه ی π/12=15 درجه بعد تناسب میگیرم مثلا π/4 = 3π12 =45 تو نهایی هم میشه از این روش استفاده کرد یا نه؟
حنانه رجبی
4 ماه پیش
سوال کردید چجور تشخیص بدیم کدوم زاویه باید انتخاب شه و پشتیبان ها جواب دقیقی و قانع کننده ندادن رو لینک کلیک کنید https://emrooz.ir/cbgstbc-44520?comment_id=733146#comment-733146
Shayan Por
4 ماه پیش
@حنانه رجبی تشکر
حنانه رجبی
4 ماه پیش
سلام سوال شده بود چطور تشخیص بدیم کدام زاویه رو باید انتخاب کنبم ساده بخوام بگم اینجوره نقطه ای ک داده رو شما خط سینوسشو بکشید یعنی یه مثلث ایجاد کنید و ببینید کدوم خط ایجاد شده با محور ایگرگ ها موازیه اون زاوه ایجاد شده زاویه مد نظر ماست متاسفانه پشتیبان هاجوری جواب میدن انگار هر زاویه انتخاب کنیم فرقی نداره
معصومه تاجیک
6 ماه پیش
سلام ببخشید پاسخنامه رو از کجا باید دریافت کنم؟
سید محمد متین رشادی
6 ماه پیش
سلام قسمت دانلود ها همون جایی که جزوات رو دانلود میکنید، قرار داده شده
معصومه تاجیک
6 ماه پیش
@سید محمد متین رشادی سلام مجدد، متاسفانه من پیداش نکردم تو قسمت جزوه ها
𝓩𝓪𝓱𝓻𝓪 𝓂𝑜𝓇𝒶𝒹𝒾𝒶𝓃
2 ماه پیش
@معصومه تاجیک برو قسمت کلاس، اون بالا رو گزینه آبی رنگ جزوه ها کلیک کن. داخل صفحه جزوه ها، پایه رو از بالای صفحه عوض کن و بذارش رو پایه ای که هستی و بعد رشته آن رو بعد برات جزوه هارو میاره برو جزواتش رو دانلود کنی
محمد بربری
6 ماه پیش
برای پیدا کردن مختصات زاویه که داریم به عنوان x.y حساب میکنیم یا زاویه ای که بدست امده
سلوا وجدی
6 ماه پیش
ببخشید استاد گفت اگه به 2پی ،پی دوم اضافه کنیم میشه 5پی دوم ، جواب چطوری 5پی دوم میاد
معصومه تاجیک
6 ماه پیش
اگه اشتباه نکنم با مخرج مشترک
نیایش شریفی
5 ماه پیش
هر پی برابر دوتا پی دوم هستش بنابراین هر دو پی برابر چهارتا پی دوم هستش پس وقتی پی دوم رو به دو پی اضافه کنیم یعنی پی دوم رو به چهارتا پی دوم اضافه کردیم که همون پنج پی دوم میشه
محمد اسکندرلو
6 ماه پیش
سلام ببخشید استاد تو کدوم قسمت پی ششم یا پی چهارم یا پی دوم. رو گفتن که میشه چند درجه
سید محمد متین رشادی
6 ماه پیش
سلام این ویدیو رو نگاه کنید https://emrooz.ir/cbgstbc-2117
سوگند خشت زر
7 ماه پیش
ببخشید این p چی بود؟
رادمان عفتی
5 ماه پیش
منظور از پی دوم یک ناحیه ۹۰ درجه است که اوایل ویدیو بود
سمیرا امینی
7 ماه پیش
میشه گزینه 2 سینوس 130 بزرگتر از سینوس 140 میباشد
یسرا فاروقی
7 ماه پیش
چرا؟؟؟ میشه بگید نفهمیدم ممنون
نیایش شریفی
5 ماه پیش
@یسرا فاروقی باید یه دایره مثلثاتی بکشی بعد زاویه های صد و سی و صد و چهل رو حدودی روش مشخص کنی بعد ارتفاعش رو مشخص کنی ارتفاع هرکدوم بیشتر باشه سینوسش بیشتره
نازنین شریف پور
10 ماه پیش
سلام وقت بخیر،منظور از پی اینجا چه عددیه
سید محمد متین رشادی
10 ماه پیش
سلام همون عدد پی حدود ۳/۱۴ که اینجا بر حسب رادیان هست پی رادیان(حدود ۳/۱۴ رادیان) برابر هست با ۱۸۰ درجه
آموزش ویدیویی نسبتهای مثلثاتی در دایره مثلثاتی ریاضی پایه دهم توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور تجربی - آکادمی امروز
حنانه رجبی
4 ماه پیش
این لینک بیشتر کمک میکنه https://emrooz.ir/cbgstbc-44521?comment_id=582086#comment-582086