= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
حسام رضایی
3 سال پیش
سلام وقت بخیر ببخشید بنده متوجه این سوال کلا نشدم چطوری وقتی هم همسایگی راست و هم همسایگی چپ داره به صفر میل میکنه ما یک مثبت یا یک منفی بدست میاریم😐 همسایگی چپ و راست برابره پس جواب صفر خالی در میاد که ابهام ایجاد میکنه بعد هم ارزی بزنیم به یک توی براکت میرسیم که قاعدتا نباید مثبت یا منفی بالا سرش باشه. نمیدونم من این سوال رو درک نکردم میشع با روشی بهتر و اصولی تر بگید یا همین روشو یه بار دیگ کاملتر توضیع بدید. ممنون میشم🖤🖤
بیتا مسلمی
3 سال پیش
@سجاد اسماعیلی سلام پس اگه ب سمت صفره منفی میل میکرد برعکس میشد و سینوس بالاتر و بزرگتر از ایکس و ایکس بالاتر و کوچیک تر از تانژانت میشد؟ اینجوری Sin>x>tan
بیتا مسلمی
3 سال پیش
@سجاد اسماعیلی من کلا چون این نموداری که توی درسنامه بودش ص۱۵۸ و نمیفهمیدم بخاطر همون خودم اومدم بزرگشو کشیدم و بازه هارو مشخص کردم که بفهمم چرا مثلا تانژانت بالاتر از ایکسه و سینوس زیر خط ایکسه میشه ببینید نمودارم و نتیجه هام درسته یا نه؟
سجاد اسماعیلی
3 سال پیش
@بیتا مسلمی سلام و درود پوزش بابت تاخیر در پاسخگویی بله شکل اصلیش رو هم میذارم
سجاد اسماعیلی
3 سال پیش
@بیتا مسلمی بله درست کشیدید 😁
بیتا مسلمی
3 سال پیش
@سجاد اسماعیلی مرسی🙂💛
BTMN
2 ماه پیش
اگه فرمول طلایی استاد یادتون نبود میشه یک باز کرد که میشه sin²x + cos²x Cos2x باز کنیم میشه cos²x - sin²x سینوس ها باهم ساده میشن همون 2cos²x زیر رادیکال میمونه .
پریناز نصیری
3 ماه پیش
یه سوال توی سوالاتی که هم ارزی داریم میریم میتونیم ادامشو هوپ بریم و همچنین با هوپ شروع کردیم ادامشو میتونیم با هم ارزی بریم؟ یعنی مجبور نیستیم که فقی با یه روش ادامه بدیم؟ میتونیم میکس بریم؟ حتی توی فرمولا هم؟
پریناز نصیری
3 ماه پیش
چرا اینجا از صورت ومخرج sinx رو نمیزنیم؟
BTMN
2 ماه پیش
چون سینوس بالایی کمانش x هست و سینوس پایینی کمانش 2x هستش نمیشه ساده کرد
رومینا زنگنه
7 ماه پیش
خسته نباشید استاد وقتتون بخیر مثال اول حالت جواب چطور شد رادیکال۲به روی۲+رادیکال ۲به روی ۲که جواب نهایی میشه رادیکال ۲ من اینجا رو متوجه نشدم😐😐
غزل کیماسی
8 ماه پیش
سلام، گفتیم ک اگه زیر رادیکال صفر شه نمیتونیم هوپیتال بزنیم و باید از اتحاد های مثلثاتی استفاده کنیم حالا اگه این رادیکال در صورت بود ، میشه صورت رو باید اتحاد ها بریم و مخرج رو هوپیتال بزنیم ؟
ستایش سلیمی
11 ماه پیش
سلام وقت بخیر احیانا رادیکال ۳ در ایکس به توان دو نباید میشد 3x² ? استاد به کل توان ایکس رو فراموش کردن انگار و فقط رادیکال رو به توان رسوندن و اگه بخوایم اونجوری در نظر بگیریم n=1 میشه نه ۲ میشه یه چک بکنید؟
سید محمد متین رشادی
11 ماه پیش
سلام اگر اینجا منظورتونه، دقت کنید که سه ایکس کلش زیر رادیکاله و کل این رادیکال به توان دو رسیده پس اتفاقی که میفته فقط اینه که رادیکال حذف میشه و دلیلی ندارد که ایکس زیر رادیکال هم دوباره بخواد توان بگیره
سوزان صالحی
1 سال پیش
سلام لطف میکنید بگید روابط مثلثاتی که استاد به کار بردن برای کدوم پایه است اصلا نفهمیدم آزاده کردن با روابط
4 ماه پیش
هم دوازده هم یازده هست. بهتره ابتدا فصل مثلثات رو به طور کامل مشاهده کنید فارغ از اینکه مربوط به چه پایه ایه بعد وارد این بخش بشید
سوزان صالحی
1 سال پیش
سلام وقت بخیر چرا استاد sin2x/sinرو وقتی با هوپیتال حل میکنن به جای اینکه sin2xرو بزارن 2cos دوباره sin رو هم مینویسن؟
سوزان صالحی
1 سال پیش
در دقیقه ی ۵
آموزش ویدیویی رفع ابهامهای 0/0 مثلثاتی ریاضی پایه یازدهم توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور تجربی - آکادمی امروز
سجاد اسماعیلی
3 سال پیش
سلام حسام جان وقتت بخیر پوزش بابت تاخیر در پاسخگویی بنظر میرسه در این سوال اشتباه تایپی داریم و باید حد ها به صفر مثبت میل کنند حرف شما کاملا درسته