= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
باران مشاقی
3 هفته پیش
سلام من زمانو گذاشتم تو رابطه ابسیلون که شد ۱۱۲/۵ ولت بعد طبق رابطه جریان مساوی با ابسیلون به مقاومت جریان شد ۲۲/۵ چرا اینطوری نمیشه؟
نازنین معراجی نسب
4 هفته پیش
جواب الف میشه ۱ پنجاهم جواب ب میشه ۵ دوم درسته؟
سید محمد متین رشادی
4 هفته پیش
تطبیق با پاسخنامه فراموش نشه 🌷 اگر ایرادی وجود داشت اطلاع بدید 🌷
نازنین معراجی نسب
4 هفته پیش
بیشینه سینوسی میچرخد درسته؟؟
سید محمد متین رشادی
4 هفته پیش
تطبیق با پاسخنامه فراموش نشه 🌷 اگر ایرادی وجود داشت اطلاع بدید 🌷
آرمیتا اسماعیل پور
1 ماه پیش
چرا ضربدر ۱/۲۰۰ شده ؟ مگه t = ۱/۴۰۰ نیست ؟ که اگه با اون حساب کنیم جواب بدست نمیاد ، چرا این زمانه رو تقسیم دو کرده ؟ ربطی به مقاومت داره ؟ اصلا از مقاومت استفاده میشه ؟
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷 اونجا هم اشتباه نوشته یک دویستم باید مینوشت یک چهارصدم
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
این احتمالا مال رشته تجربی نیست
آرمیتا اسماعیل پور
1 ماه پیش
پاسخنامه نوشته T/2 برابر ۰/۰۱ و جواب رو بدست اورده ولی کمترین مقدار جریان که صفر نیست ،جریان منفیه که میشه ۳T/2 . نه مگه ؟ که اینجوری رفتم جواب بدست نیومد ، سوال اشتباهه یا هر جا گفتن کمترین مقدار جریان باید صفر بگیریم ؟
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷 این برداشت بنده هست باز توی حل سوالات دیگه باید مطمئن بشید
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
بله احتمالا جواب میده همیشه ولی زیاد استاندارد نیست بخصوص برای نهایی ...
Amin reza Salari
1 ماه پیش
سلام تو سوال وقتی گفت ۵۰۰حلقه استاد نباید میگفت که nرو به ما داده چون گفت Rرو به ما داده
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
سلام اشتباه گفتن منظورشون همون n بود
Amin reza Salari
1 ماه پیش
سلام ممکنه داخل امتحان نهایی زاویه رو برحسب درجه بده و از ما به صورت رادین بخواد منظورم اینه که زاویه که برحسب درجه هسته را باید ضربدر پی به روی ۱۸۰بکنیم تا به رادیان تبدیل بشه یا خیر
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
سلام بله دقیقا همینطوره بهتره از این فرمول استفاده کنید برای نهایی چون دقیقا در کتاب آمده
هانیه افشاری
1 ماه پیش
سلام روز بخیر میشه یکی سوال 2 چی یاد گرفتی را توضیح بده من امگا را 200 پی در میارم
ج جج
4 ماه پیش
تو سوال آخر قبل نمودارا چرا استاد جریانو ۲ آمپر رو گذاشت تو معادله بعد از دوطرف خط زد اصلا تو اون سوال نیازی به جریان نبود
آموزش ویدیویی جریان متناوب فیزیک یازدهم توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور ریاضی - آکادمی امروز
سید محمد متین رشادی
2 هفته پیش
باید N میذاشتن حواسشون نبود