ماشین های گرمایی

4.8/5
(62 رای)
سوالات دیگران

تو سیلند یک ماشین بخار دستگاه طی یه فرایند انبساط بی دررو کار انجام میده؟

جواب چی یادگرفتی الف 0.25 ب 160g ج 80kw فک کنم

زینب مقدم | آکادمی امروز

زینب مقدم

tik

9 ماه پیش

سلام جواب چی یادگرفتی ها کنار جزوه اصلی فصل هست تو قسمت سرچ سایتم میتونید پیدا کنید💚

م موسوی | آکادمی امروز

م موسوی

4 ماه پیش

گزینه ب میشه 0/16 گرم. واحدمون از اول کیلو ژول برحسب گرم بوده و جواب رو به گرم بهمون میده، پس نباید َآخرش دوباره تبدیل کنی.

@م موسوی زود جواب دادی خوبه😂 الان یادمم نمیاد کدوم سواله اصلا

سلام از این روش هم میشه حل کرد؟ لطفا پاسخ بدید ممنون

سلام من فکر میکنم جواب چی یاد گرفتیم میشه الف چون اگه بخوایم بررسی کنیم تا به پایین ترین نقطه یا حجم نرسه سوپاپ ورودی بسته نمیشه و در ضربه قدرت یا انجام کار هم باز اون گرما و فشار زیاد مشخص نیست که پیستون و تا پاین ترین نقطه پایین ببرن یا نه

. . | آکادمی امروز

. .

1 سال پیش

میشه بگید اگه توان ورودی میخواست چجوری میشد؟؟؟؟؟

سلام من فکر میکنم منظور اینه که اکه مثلا توان ورودی اینجا میخواست باید گرمای دریافت شده یا Qh رو بجای w میذاشتیم

توی فرمول توان که میشد w/t

محمد فتحی | آکادمی امروز

محمد فتحی

1 سال پیش

@روژان کنگرانی فراهانی دمت گرم . همه سوالا رو جواب دادی معلومه خیلی درس میخونی

@محمد فتحی دم شما گرم دوست عزیز

ببخشید در این دقیقه چطور QL شد mLF >????? گیج شدم اصلا؟؟

سلام این فرمول مال ف4 هست. وقتی حالت ماده داره تغییر میکنه از این فرمول برای بدست اوردن گرما استفاده میکنیم

میشه چی یاد بگیریم رو توضیح بدید >؟؟؟؟ چرا پاسخگو نیستید ؟؟

جواب به صورت صوتی می باشد:)

جواب به صورت صوتی می باشد:)

سلام مگه توان خروجی کار به روی زمان نمیشد

Amir Taha .... | آکادمی امروز

Amir Taha ....

1 سال پیش

ببخشید چی یاد بگیریم رو میشه توضیح بدید؟؟؟؟ ایا اینجوریه ک در اولین حالت کمترین حجم سیلندر را داریم و وقتی پیستون به پایین ترین حالت خودش میرسه یعنی بیشترین حجم ک میشه مکش یا ضربه قدرت در قبل از ضربه قدرت هم کمترین حجم و بعد از ضربه بیبشترین حجم را داریم ؟؟> حالا کدوم درسته لطفا توضیح بدید ؟؟؟؟؟؟ و راستی فیزیک رشته ریاضی پاسخنامه نداره لطفا بگید کدوم درسته ؟؟؟؟؟؟؟

سلام من فکر میکنم جواب چی یاد گرفتیم میشه الف چون اگه بخوایم بررسی کنیم تا به پایین ترین نقطه یا حجم نرسه سوپاپ ورودی بسته نمیشه و در ضربه قدرت یا انجام کار هم باز اون گرما و فشار زیاد مشخص نیست که پیستون و تا پاین ترین نقطه پایین ببرن یا نه

N N | آکادمی امروز

N N

2 سال پیش

جواب یاد بگیریم دقیقا چی می‌شه؟

میشه جواب یادبگیریم رو بزارید ممنونم

جواب گزینه ب چند میشه؟؟؟

جواب گزینه الف میشه؟؟؟

سلام من فکر میکنم جواب چی یاد گرفتیم میشه الف چون اگه بخوایم بررسی کنیم تا به پایین ترین نقطه یا حجم نرسه سوپاپ ورودی بسته نمیشه و در ضربه قدرت یا انجام کار هم باز اون گرما و فشار زیاد مشخص نیست که پیستون و تا پاین ترین نقطه پایین ببرن یا نه

آموزش ویدیویی فیزیک دهم توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور ریاضی - آکادمی امروز