یادبگیریم2:انبساط سطحی

4.9/5
(474 رای)
برای مشاهده، ابتدا وارد شوید.
ورود و مشاهده فیلم

انبساط های گرمایی

انبساط های طولی
انبساط های طولی

`01:28

2 تمرین

انبساط حجمی
انبساط حجمی

`01:13

1 تمرین

سوالات دیگران
Amir o | آکادمی امروز

Amir o

4 روز پیش

چرا من ب دست میارم ۴/۵×10به توان 5

چی یاد گرفتی

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

سلام من متوجه نشدم چرا آخر مسئله یک پنجم شد؟

پنج چرا شد 2 دهم

اشباه محاصباتی بود 10⁴×5÷1= به صورت کسر ⅕در میاد که در مخرج ۵ ضرب در ۱۰⁴ رسیده و اگه ۱۰⁴ رو بیاری بالا و ⅕ رو ۵ ضرب در 1۰ به توان منفی یک بنویسی در اخر به: ۵ ضرب در 1۰ به توان منفی ۵ میرسی

گزینه 3

گزینه ۳

گزینه۳

تطبیق با پاسخنامه فراموش نشه 🌷

(1)

پس انبساط حجمی کجاست ؟

سلام . چرا جواب 4/5ضربدر 10 به توان منفی 5 میشه؟

زهرا سرباز | آکادمی امروز

زهرا سرباز

1 سال پیش

گزینه 3

(2)

زینب مقدم | آکادمی امروز

زینب مقدم

tik

1 سال پیش

👍

اینجا من جواب رو طبق اون چیزی که توضیح دادین نیاز به تبدیل به واحد SI نیست A1 رو به میلی متر مربع تبدیل کردم ولی آخر سر جواب رو 4/5 ضربدر 10 به توان منفی پنج میارم میشه توضیح بدین کجاش رو اشتباه رفتم؟

(1)

۳۲۷-۲۷, میشه ۳۰۰شما ۳۰نوشتید، وگرنه جواب میشه ،۴٫۵×۱۰به توان منفی ۶

میشه یکی توضیح بده دلتاA رو چجوری به واحد SI تبدیلش کنیم؟

عرض ادب؛ نیازی به تبدیل به واحد SI نیست! باید ببینین خواسته سوال برحسب چیه، اگه خواسته سوال برای مثال باشه میلی متر مربع باید یا دلتا A رو یا A یک رو به خواسته سوال تبدیل کنید. مثلا در سوال چی یاد گرفتی دلتا A رو برحسب میلی متر مربع داده باید A یک رو هم از 2 سانتی متر مربع به 200 میلی متر مربع تبدیل کنید و در فرمول جایگذاری کنید.

(1)

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم ریپلای نکنید 🌷

(1)

زهرا خانی | آکادمی امروز

زهرا خانی

1 سال پیش

سلام لطفا حل شده سوال چی یاد گرفتیم رو بزارید ممنون

(1)