یادبگیریم2:نامگذاری ترکیب ها

4.7/5
(430 رای)
برای مشاهده، ابتدا وارد شوید.
ورود و مشاهده فیلم

فرمول نویسی و نام گذاری ترکیب ها

آشنایی با ترکیب های یونی
آشنایی با ترکیب های یونی

`01:23

1 تمرین

سوالات دیگران
CHIHIRO . | آکادمی امروز

CHIHIRO .

1 هفته پیش

دوستان ویدئوها جدیدا برای شما هم خیلی زمان میبرن تا لود و پلی بشن؟

این چالش ها رو با پشتیبانی سایت مطرح کنید 🌷

پاسخنامه چی یاد بگیریم کجا هست

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

سلام ببخشید Y ایتریم هم یک یون داره ایتریم ۳ مثبت خب پس یعنی فقط ۴ تا نیستن ؟

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

جواب چی یاد گرفتی

(1)

تطبیق با پاسخنامه فراموش نشه 🌷 اگر ایرادی وجود داشت اطلاع بدید 🌷

سلام چرا OH است نبایدHO باشد

حفظی هست

از کجا باید بفهمیم آنیون فسفات است؟

فسفات سه بار منفی داره هر گروهی که بار منفی داره آنیون است و گروه یا اتمی که بار مثبت داره کاتیون

(1)

چرا اصلا راجب پیوند اشتراکی و مواد مولکولی هیچ فیلمی نیست

سلام وقت بخیر الان جواب چی یاد بگیریم هادرستن واینکه بنده مبحث محاسبه تعدادeمبادله شده را متوجه نشدم میشه شما برام توضیح بدین چطور باید تشخیص بدم تعداد بار هاشون را هم برای کامیون وهم انیون

اره درست هستن

میشه ظرفیت رو توضیح بدید چطور پیدا کنیم؟

مرتبط با شماره گروه هست بطور کلی اینکه هر فلز چنتا الکترون از دست بده تا به آرایش گاز نجیب برسه میشه ظرفیتش مثلا سدیم گروه یک هست و یک الکترون میده پس ظرفیتش یکه و اینکه هر نافلز چنتا الکترون میگیره تا پایدار یا هشت تایی بشه میشه ظرفیتش مثلا کلر گروه هفدهه و یه الکترون میگیره پس ظرفیتش یکه

چرا بخش تبدیل اتم ها به مولکول ها فیلمش نیست؟!

(2)

برای الکترون نقطه ای باید کدوم ویدیو رو ببینم

تو ویدئو قبلی هم کامل توضیح داده نشده باید طبق اطلاعات قبلی اینو یاد بگیری فک کنم سال هستم و نهم خوندیم این مبحث رو

تناوب عناصرهمشون بلاخره حفظ کنیم براکنکور یا نه؟؟؟

H .star | آکادمی امروز

H .star

4 ماه پیش

فقط تا عدد اتمی 36

اعداد رومی چیه

برای نام گذاری از اعداد رومی استفاده میکنند که باید یک تا ده رو بلد باشید

تو ص ۵۶ کتاب شیمی دهم هست تا عدد ۵

اون عددی ک کنار تیتانیم و منگنز نوشتن استاد یعنی چی

برای نام گذاری از اعداد رومی استفاده میکنند که باید یک تا ده رو بلد باشید

@نازنین زهرا مرسلو ۶ تا ۱۰ چطوری نوشته میشه؟؟ من بلد نیستم اگه میشه بگی ممنون

کاتیون اصلی و واسطه رو میشه کسی همشو بگه ک حفظ کنم

واسطه ها در جدول زرد رنگ هستند