یادبگیریم3:رفتار گازها و تهیه آمونیاک

4.4/5
(34 رای)
برای مشاهده، ابتدا وارد شوید.
ورود و مشاهده فیلم

گازها و تاثیرات آنها در زندگی

سوالات دیگران

سلام یعنی چی که از روی ورقه آهن عبور داد

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

VبرT یک عدد ثابت است یعنی چه

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

مهلا خیری | آکادمی امروز

مهلا خیری

1 ماه پیش

سلام بی زحمت سوال 7و8 چی یاد گرفتی رو میشه توضیح بدین؟؟

سوال ۸ فشار کم بشه حجم زیاد میشه دما هم در مخرج ثابته پس کسر افزایش پیدا میکنه سوال ۷دما زیاد بشه حجم هم زیاد میشه پس ثابت نیست

(1)

سوال ۳ چی یادگرفتی رو میشه توضیح بدین که چرا غ هست؟

چربی کوهان شتر روغن زیتون هم به دلیل داشتن عنصر اکسیژن تو فرمول شیمیایی سوخت سبز محسوب میشه؟

(1)

به همراه گزینه ۱۰ چرا غلطه؟

گزینه ۷ و ۸ چی یادگرفتی‌ رو میشه لطف کنین توضیح بدین

سلام نقطه جوش آمونیاک تو کتا ب-33 هست نه ۳۴ کدومو باید در نظر بگیریم؟

لایه اوزون ساختار خطی نداره؟

متوجه منظورتون نشدم

نه ساختارش V شکل هست

فاطمه طیبی | آکادمی امروز

فاطمه طیبی

4 ماه پیش

نه ساختارش خمیده هست

سلام قبل این یادبگیرم یه تست هست ولی نزاشتن

سلام https://emrooz.ir/cbgstbc-64570 بفرمایید

(1)

ساناز کتی | آکادمی امروز

ساناز کتی

10 ماه پیش

سلام روز بخیر ببخشید چی یاد گرفتی ۷ و ۸ چرا هر دو صحیحه

(1)

۶ میشه توضیح بدین تو چی یاد گرفتی

زینب مقدم | آکادمی امروز

زینب مقدم

tik

10 ماه پیش

جواب به صورت صوتی می باشد:)

(1)

غزل غضنفری | آکادمی امروز

غزل غضنفری

10 ماه پیش

Tعلامت چیه

محض احتیاط تایم مشخص کنید ببینم کجا به کار بردنش 🌷

غزل غضنفری | آکادمی امروز

غزل غضنفری

10 ماه پیش

@سید محمد متین رشادی در اوایل تایم هستش

@غزل غضنفری نماد دما هست 🌷

غزل غضنفری | آکادمی امروز

غزل غضنفری

10 ماه پیش

@سید محمد متین رشادی مرسی ممنون از لطفتون

Mobina z | آکادمی امروز

Mobina z

10 ماه پیش

کلوین

دما که بر حسب کلوینه

delaram moghimi | آکادمی امروز

delaram moghimi

11 ماه پیش

سلام میشه چی یاد گرفتی 7 رو توضیح بدید

n علامت چیه؟

تعداد مول گاز