یادبگیریم2:اندازه نیروی وارد بر سیم حامل جریان
نگین منصور پور
1 ماه پیش
دقیقه ۹ چرا نیروی نیروسنج و نیروی میدان باهم جمع شدن ؟ مگه نباید همدیگرو خنثی کنن و قرینه نیروی وزن باشن؟
1 ماه پیش
دوستان مگه ما نگفتیم میدان مغناطیسی زمین شمال هست؟و شمال یعنی بالا ، بالا یعنی برونسو . اینجا چطور میشه درونسو؟
نادیا یوسفی
1 ماه پیش
سلام اینجا چرا نیرو رو سمت بالا در نظر گرفتن استاد؟
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
https://emrooz.ir/cbgstbc-40350?comment_id=693159#comment-693159 سلام اینجا توضیح دادم
درسا فیروزی
2 ماه پیش
چرا سینوس رو ۹۰ درنظر میگیریم؟
سید محمد متین رشادی
2 ماه پیش
لطفاً تایم مشخص کنید 🌷 ریپلای نباشه 🌷
نیلوفر شعبانخانی
2 ماه پیش
چی یاد گیریم قسمت الف میشه سمت راست و قسمت ب میشه۲ درسته؟؟؟
ستایش نوروزی
2 ماه پیش
سلام بله
(1)
ایمان حاج رضابیگی
9 ماه پیش
ببخشید چرا جوابی که من از محاسبه جداگانه نیرو ها بهش رسیدم با جوابی که استاد بدست آوردن متفاوته؟
Amir Hossein J
4 ماه پیش
سلام. شما نیروی BC رو اشتباه به دست آوردین چون سینوس ۳۰ درجه رو درنظر نگرفتین
(1)
دینا نوروزی
11 ماه پیش
نیروسنج نیروش همیشه رو به بالاست؟
(1)
Farshid
11 ماه پیش
اکثر سوالات بله ولی همیشه اینجور نیست باید با توجه به شکل تعیین کنی!٫.
Maedeh karami
1 سال پیش
سلام وقت به خیر ببخشید چرا اینجا از سینوس در فرمول استفاده نکردیم؟
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
سلام اینجا چون سینوس برابر با یک میشد،نوشتنش تاثیری نداشت (اما توی نهایی باید همه چی رو بنویسید حواستون باشه 🌷)
مائده خیری
1 سال پیش
سلام وقت بخیر ، قسمت (تمرین یادبگیریم ۱و۲) در این سوال طول سیم را چطور به دست آورد؟ لطفاً راهنمایی کنید
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
سلام اگر متن سوال طول سیم ها رو مشخص نکرده،احتمالا مشکل از سواله
(1)
مائده خیری
1 سال پیش
@سید محمد متین رشادی بله متاسفانه ، ممنونم
خدا بزرگه :)
1 سال پیش
سلام آقا من متوجه نمیشم که چرا شما اصرار دارید به کامنت مجزا!😅ولی چشم بفرمایید اینم کامنت مجزا ، لطفا بگید که چرا زاویه رو 90 در نظر گرفتیم؟؟
(1)
خدا بزرگه :)
1 سال پیش
چرا زاویه رو 90 میگیریم؟
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
اینجا توضیح دادم https://emrooz.ir/cbgstbc-40350?comment_id=501429#comment-501429
خدا بزرگه :)
1 سال پیش
@سید محمد متین رشادی آقای رشادی لینک رو جست و جو میکنم ، برام کامنت خاصی رو نمیاره ، اگر میشه لطف کنید یا لینک رو دوباره بفرستید یا یه توضیح مختصر بدید . متشکرم
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
توضیح دادم