یادبگیریم2:اندازه نیروی وارد بر سیم حامل جریان

4.9/5
(193 رای)
برای مشاهده، ابتدا وارد شوید.
ورود و مشاهده فیلم

نیروی وارد بر سیم حامل جریان

 نیروی وارد بر سیم حامل جریان
نیروی وارد بر سیم حامل جریان

`01:34

1 تمرین

سوالات دیگران

کلا مفهوم مثال دقیقه ۹ رو متوجه نشدم

توضیح دادم

دقیقه ۹ چرا نیروی نیروسنج و نیروی میدان باهم جمع شدن ؟ مگه نباید همدیگرو خنثی کنن و قرینه نیروی وزن باشن؟

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

‌ ‌ | آکادمی امروز

‌ ‌

1 ماه پیش

دوستان مگه ما نگفتیم میدان مغناطیسی زمین شمال هست؟و شمال یعنی بالا ، بالا یعنی برونسو . اینجا چطور میشه درونسو؟

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

سلام اینجا چرا نیرو رو سمت بالا در نظر گرفتن استاد؟

https://emrooz.ir/cbgstbc-40350?comment_id=693159#comment-693159 سلام اینجا توضیح دادم

چرا سینوس رو۹۰ درجه در نظر گرفتیم

چرا سینوس رو ۹۰ درنظر میگیریم؟

لطفاً تایم مشخص کنید 🌷 ریپلای نباشه 🌷

چی یاد گیریم قسمت الف میشه سمت راست و قسمت ب میشه۲ درسته؟؟؟

سلام بله

(1)

جواب سوال دوم چی یادگیرفتیم (یادبگیریم اول) چی میشه ؟

:> ! | آکادمی امروز

:> !

3 ماه پیش

سلام جواب چی یادگرفتی میشه ۲ ؟

(1)

دقیقا

(1)

ببخشید چرا جوابی که من از محاسبه جداگانه نیرو ها بهش رسیدم با جوابی که استاد بدست آوردن متفاوته؟

Amir Hossein J | آکادمی امروز

Amir Hossein J

4 ماه پیش

سلام. شما نیروی BC رو اشتباه به دست آوردین چون سینوس ۳۰ درجه رو درنظر نگرفتین

(1)

نیروسنج نیروش همیشه رو به بالاست؟

(1)

Farshid ‌ | آکادمی امروز

Farshid ‌

11 ماه پیش

اکثر سوالات بله ولی همیشه اینجور نیست باید با توجه به شکل تعیین کنی!٫.

سلام وقت به خیر ببخشید چرا اینجا از سینوس در فرمول استفاده نکردیم؟

سلام اینجا چون سینوس برابر با یک میشد،نوشتنش تاثیری نداشت (اما توی نهایی باید همه چی رو بنویسید حواستون باشه 🌷)

سلام وقت بخیر ، قسمت (تمرین یادبگیریم ۱و۲) در این سوال طول سیم را چطور به دست آورد؟ لطفاً راهنمایی کنید

سلام اگر متن سوال طول سیم ها رو مشخص نکرده،احتمالا مشکل از سواله

(1)

مائده خیری | آکادمی امروز

مائده خیری

1 سال پیش

@سید محمد متین رشادی بله متاسفانه ، ممنونم

سلام آقا من متوجه نمیشم که چرا شما اصرار دارید به کامنت مجزا!😅ولی چشم بفرمایید اینم کامنت مجزا ، لطفا بگید که چرا زاویه رو 90 در نظر گرفتیم؟؟

(1)

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم ریپلای نکنید 🌷

چرا زاویه رو 90 میگیریم؟

اینجا توضیح دادم https://emrooz.ir/cbgstbc-40350?comment_id=501429#comment-501429

@سید محمد متین رشادی آقای رشادی لینک رو جست و جو میکنم ، برام کامنت خاصی رو نمیاره ، اگر میشه لطف کنید یا لینک رو دوباره بفرستید یا یه توضیح مختصر بدید . متشکرم

@خدا بزرگه :) لطفا کامنت مجزا بذارید چشم