= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
سارا آسیایی
2 هفته پیش
ببخشید من اینجا یک سوالی برام پیش اومد که چرا توی مرحله اول به جای q1 گذاشتیم دلتاq؟
سارا آسیایی
2 هفته پیش
@سید محمد متین رشادی خیلی ممنون و این یعنی فرمول تغییرات بار و بار یکی هست درسته؟
فهیمه فلاحتی
1 ماه پیش
سلام دوستان من جزوه های پزشکیتو رو پرینت سیاه و سفید گرفتم دیگه به کارم نمیاد و کاملا نو هستن . الان اگر بخواین برین بخرید میشه 13 میلیون ولی من به قیمت خیلی کمتر میفروشم. در صورت تمایل خرید لطفا شماره تماستون یا آیدیتون رو بزاریئ باهاتون ارتباط بگیرم. جزوه های دهم و یازدهم سیمی هستن حدود سه تا رو نوشتم ولی بقیه نو هستن جزوه های دوازدهم نو و سیمی نشده هستن
باران محسنی
5 ماه پیش
مگه دلتا کیو نمیشه کیو ۲ منهای کیو ۱ پس چرا اینجا قسمت اول نوشتی دلتا کیو میشه ان ای
نازنین زهره وند
4 ماه پیش
فرمول ما هست دلتا کیو برابر است با کیو دو منهای کیو یک که کیو دو و کیو یک از فرمولneبه دست میاد حالا میتونیم بگیم که دلتا کیو در اصل برابر است با ne که از کیو دو و کیو یک نتیجه گرفته شده
پرهام یاراحمدی
5 ماه پیش
جواب چی یاد گرفتی 1 میشود گزینه 1 چرا که همیشه بار الکتریکی همیشه مضرب صحیحی از بار الکتریکی پاسه است جواب چی یاد گرفتی دومی میشود -4 × 10 به توان ۱۱ راه حل : بار الکتریکی به ما داده شده است که -64nc است که میشود -64 × 10 به توان -9 چون نانو است و بار بنیادی e هم به ما داده که 16 × 10 به توان منفی 20 با جایگذاری در فرمول میشود q = ne -64 × 10‐⁹ = n × 16 × 10‐²⁰ با بردن اعداد e به آن طرف تساوی جواب میشود n = -4×10¹¹
(2)
زینب مقدم
5 ماه پیش
خیلی عاااالی فقط n یعنی تعداد و تعداد رو یه عدد مثبت میگیم: ۴×10 به توان 11
(1)
امیر علی حسینی
5 ماه پیش
n همواره عددی مثبت است
(1)
مهسا طالبی
5 ماه پیش
اولی میشه گزینه 1چون مضرب صحیح از منظورش n هست و بار بنیادی میشه e پس q=ne سوال دو هم میشه 10 n=40×10
مهسا طالبی
5 ماه پیش
شما داخل ویدئو گفتید که n میشه عدد صحیح ولی این اشتباهه چون عدد صحیح شامل عدد های منفی هم میشه باید میگفتید جز اعداد حسابی هست که میشه صفر و اعداد مثبت
(1)
محیا جباری
5 ماه پیش
یادبگیریم اولی میشه گزینه ۱ دومی هم میشه -۴×۱۰ به توان -۱۱
سید محمد متین رشادی
5 ماه پیش
تطبیق با پاسخنامه فراموش نشه 🌷 اگر ایرادی وجود داشت اطلاع بدید 🌷
پرهام یاراحمدی
5 ماه پیش
نادرسته میشه -4×10¹¹ جواب چی یاد گرفتی دومی میشود -4 × 10 به توان ۱۱ راه حل : بار الکتریکی به ما داده شده است که -64nc است که میشود -64 × 10 به توان -9 چون نانو است و بار بنیادی e هم به ما داده که 16 × 10 به توان منفی 20 با جایگذاری در فرمول میشود q = ne -64 × 10‐⁹ = n × 16 × 10‐²⁰ با بردن اعداد e به آن طرف تساوی جواب میشود n = -4×10¹¹
حسین سلمانی
6 ماه پیش
سلام سوالات دقایق اخر جوابش کجاست
پرهام یاراحمدی
5 ماه پیش
جواب چی یاد گرفتی 1 میشود گزینه 1 چرا که همیشه بار الکتریکی همیشه مضرب صحیحی از بار الکتریکی پاسه است جواب چی یاد گرفتی دومی میشود -4 × 10 به توان ۱۱ راه حل : بار الکتریکی به ما داده شده است که -64nc است که میشود -64 × 10 به توان -9 چون نانو است و بار بنیادی e هم به ما داده که 16 × 10 به توان منفی 20 با جایگذاری در فرمول میشود q = ne -64 × 10‐⁹ = n × 16 × 10‐²⁰ با بردن اعداد e به آن طرف تساوی جواب میشود n = -4×10¹¹
ریحانه جلوداری
7 ماه پیش
جواب میشه 40 ضرب در 10 به توان ده ؟؟؟ یا اگه به روش استاد بخوام بگم میشه 4 ضرب در 10 به توان 9؟؟
پیام جهاندیده
7 ماه پیش
منفی ۴ ضربدر ۱۰ به توان ۱۱
پرهام یاراحمدی
5 ماه پیش
نادرسته منفی ۴ میشه جواب چی یاد گرفتی دومی میشود -4 × 10 به توان ۱۱ راه حل : بار الکتریکی به ما داده شده است که -64nc است که میشود -64 × 10 به توان -9 چون نانو است و بار بنیادی e هم به ما داده که 16 × 10 به توان منفی 20 با جایگذاری در فرمول میشود q = ne -64 × 10‐⁹ = n × 16 × 10‐²⁰ با بردن اعداد e به آن طرف تساوی جواب میشود n = -4×10¹¹
ترنم فتحیان
7 ماه پیش
چرا سوال دوم چی یاد گرفتی عدد ۱۰ به توان ۲۰- شد ۱۱-؟
عسل یگانه ثابتی
7 ماه پیش
سید محمد متین رشادی
2 هفته پیش
اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷