= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
1339 .
13 ساعت پیش
سلام. با بستن اولین کلید یه مقاومت به صورت سری اضافه میشه یعنی جریان کم میشه و ولتاژ زیاد میشه.
نادیا نوری
3 ماه پیش
سلام خب چه ربطی داره که استاد میگه هرچقدر مقاومت خارجی بره بالا از مقاومت درونی فاصله میگیره شاید نزدیک بشه مثلا اگه مقاومت خارجی ۱ باشه و مقاومت درونی ۲ باشه اگه مقاومت خارجی بره بالا داره به مقاومت درونی نزدیک میشه اینطوری که دور نمیشه ؟!🤔
زهرا حافظی
3 ماه پیش
چرا در این سوال استاد اول ولتاژ مقامت دو را بررسی کرد نمیشد اول ولتاژ مقاومت اول رو بررسی کنیم؟
پریسا واعظیان
1 سال پیش
سلام ببخشید من درس ترکیب مقاومت ها رو تو کدوم قسمت باید ببینم؟
مشکات الهیان
1 سال پیش
سلام ، مبحث چهار (به هم بستن مقاومت ها) ، یادبگیریم 5 و 6
علی رضا قادری
1 سال پیش
سلام میشه قسمت ج د رو توضیح یدین
نرگس مهدوی
1 سال پیش
سلام توی مدارمتوالی از رابطه RI2 حساب کنیم هرچی مقدار مقاومت بیشتر توان بیشتر تو مدار مواری از رابطه V2/R حساب کنیم هر چه مقاومت بیشتر توان کمتر
Sarina DavOodi
1 سال پیش
ببخشيد يعني تحليل مدار ها هست ؟
نرگس مهدوی
1 سال پیش
کجا هست؟
Sarina DavOodi
1 سال پیش
@نرگس مهدوی بهم بستن مقاومت ها رو بايد بخونم؟
نرگس مهدوی
1 سال پیش
@Sarina DavOodi بله اشکال مختلف مقاومت هل تو ازمون میاد
Sarina DavOodi
1 سال پیش
@نرگس مهدوی نه نه منظورم به هم بستن مقاومت هاست شكل هاي مختلف مقاومت ها دو خوندم
نرگس مهدوی
1 سال پیش
@Sarina DavOodi زمانش رو مشخص کن و اینکه چک کن ببین تو سرفصل های مباحث امتحانیتون این مبحث هست یا نه
Sarina DavOodi
1 سال پیش
ببخشيد به ما گفته تا صفحه ٦٧ كتاب ازمون ميگيرن و توان در مدار ها نيست ميخواستم بدونم اين قسمت ها هم نيست
نرگس مهدوی
1 سال پیش
سلام این ویدیو قسمت هاییش که مربوط به توان باشه نیست
Sarina DavOodi
1 سال پیش
@نرگس مهدوی ببخشيد يعني تحليل مدار ها هست
نرگس مهدوی
1 سال پیش
@Sarina DavOodi ویدیو رو پلی کنی میبینی یه قسمت هایی در مورد پتانسیل مدار و اینجور موارد داره صحبت میکنه، اون ها میتونه بیاد اگر تا صفحه مورد نظر شما تدریس شده باشه سوالاتی که مربوط به مبحث توان باشه منطقا تو ازمونتون نیست
Kasra Javan
1 سال پیش
سلام یه سوال مگه مدار چند باتری که باتریِ دشارژ داشته باشه واسه تجربی حساب میشه اصلاً؟؟؟
Donya Heydari
1 سال پیش
سید محمد متین رشادی
11 ماه پیش
سلام جوابتون رو با پاسخنامه تطبیق بدید 🌷