یادبگیریم2:مسائل شدت جریان الکتریکی

4.8/5
(76 رای)
برای مشاهده، ابتدا وارد شوید.
ورود و مشاهده فیلم

شدت جریان الکتریکی

سوالات دیگران

میشه اینو برام حل کنید

دقیقا کدومشون؟

سلام بچه ها من جزو یازدهم رو پرینت گرفتم ولی چون آخر سال بود نتونستم چیزی توش بنویسم (زیست و شیمی و ریاضی و فیزیک پایه یازدهم هر کدوم رو خواستید بگید ) فقط مرور کردم اگر خواستید با شماره 09135146998 تماس بگیرید براتون بفرستم

اینو لطفا توضیح میدید؟ اگه میشع اینکه شیب چه ربطی داره به این نمودار و چیرو نشون میده هم بگید متشکرم.

سمیرا نوری | آکادمی امروز

سمیرا نوری

4 ماه پیش

به نظر من چون در لحظه 1 و 3 نمودار دارای شیب هست و شیب این نوع نمودار (q نسبت به t) جریان می شود فقط در زمان 2 که شیب نمودار صفر شده جریان صفر هست.

سلام بچه ها من جزو یازدهم رو پرینت گرفتم ولی چون آخر سال بود نتونستم چیزی توش بنویسم (زیست و شیمی و ریاضی و فیزیک پایه یازدهم هر کدوم رو خواستید بگید ) فقط مرور کردم اگر خواستید با شماره 09135146998 تماس بگیرید براتون بفرستم

اون قسمت که ۱۶ ضرب ۱۰ به توان منفی بیست از کجا گقت استاد نفهمیدمش

سمیرا نوری | آکادمی امروز

سمیرا نوری

4 ماه پیش

همون 1/6 ضرب در 10 به توان -19 هست که مربوط به الکترونه. q=ne این عدد مقدار e هست

چرا اونجا ۸۰۰ ضرب۳۶۰۰کردش اخه اصلا چیزتو ثوال ننوشته بود

عزیز ۳۶۰۰ ثانیه هست یعنی هر ۱ ساعت ۳۶۰۰ ثانیه است

سلام بچه ها من جزو یازدهم رو پرینت گرفتم ولی چون آخر سال بود نتونستم چیزی توش بنویسم (زیست و شیمی و ریاضی و فیزیک پایه یازدهم هر کدوم رو خواستید بگید ) فقط مرور کردم اگر خواستید با شماره 09135146998 تماس بگیرید براتون بفرستم

میشه این سؤال رو توضیح بدید.

مگه دلتا کیو نمیشه ثانویه منهای اولیه چرا اینجا جمع شدن

علی بهاری | آکادمی امروز

علی بهاری

4 ماه پیش

کجا ؟

@علی بهاری هیچی فهمیدمش ممنون

(1)

پاسخ چی یاد گرفتی میشه گزینه یک

(1)

بله

@نرجس حسن زاده یک سوال اونجور که آخرش من حساب کردم شد 2×2×10به توان ۴- بعد همرو ضری کردم نمیدونم چجوری شد ۱۰بع توان۴

چرا اونجا توی مخرج نوشتن ۲ ضرب در ۱۰ ب توان منفی ۲ ؟ مگه فقط نباید ۱۰ ب توان منفی ۳ رو بنویسیم تا به ثانیه تبدیل بشه و کافیه . چرا دوباره ۰/۰۲ رو ب ۲ تبدیل کردن؟

به 2تبدیل کرد تا ساده تر بشه برا محاسبات و شد دو ضرب در ده به توان منفی دو در ده بتوان منفی سه ک شد مجموع ده به توان منفی پنج رفت درصورت قرینه شد توانش ساده سازی و پایان

سلام اون سوال نموداری این بخش رو اصلا متوجه نمیشم میشه دوباره برام کامل توضیح بدین

سلام درسنامه قبلی به طورمفهومی و کامل راجب این نمودار توضیح داده .

@روژان کنگرانی فراهانی بعد از اینکه مساحتهارو باهم جمع کردیم و مقدار بار کل رو هم بدست اوردیم چون خواسته سوال تعداد الکترون بوده توی فرمل q=ne مقادیر و جایگذاری میکنیم . q رو که بدست اوردیم و e هم توی صورت سوال بهمون داده شده. جایگذاری میکنیم و تعداد الکترون هارو بدست میاریم

هستی حصاری | آکادمی امروز

هستی حصاری

5 ماه پیش

توی قسمت اخر که سه تا تسته باید خودمون بزنیم به غیر از اونایی که حل کردن تست شماره ۲ چطوری حل میشه

عکسش بفرستید ریپلای نباشه 🌷

مگه u=1/2qv؟ چرا استاد فقط q و v رو نوشتن؟؟

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

(2)

میشه جواب چی یاد گرفتی رو توضیح بدین

:> ! | آکادمی امروز

:> !

6 ماه پیش

جواب گزینه یک میشه ؟

(3)

اره

(1)

بله

(1)

سلام تو این مثال چرا استاد موقع حل برای بدست آوردن انرژی توی فرمول ۱دوم و ننوشتن؟؟؟؟؟

:> ! | آکادمی امروز

:> !

6 ماه پیش

سلام بخاطر اینکه این فرمولی که نوشتین برا خازن هستش فقط و نمیتونیم برای بدست اوردن u اینجا استفاده کنیم .