ریحانه کریمی
3 ماه پیش
سلام بچه ها من جزو یازدهم رو پرینت گرفتم ولی چون آخر سال بود نتونستم چیزی توش بنویسم (زیست و شیمی و ریاضی و فیزیک پایه یازدهم هر کدوم رو خواستید بگید ) فقط مرور کردم اگر خواستید با شماره 09135146998 تماس بگیرید براتون بفرستم
سارا مقدم متقی
4 ماه پیش
اینو لطفا توضیح میدید؟ اگه میشع اینکه شیب چه ربطی داره به این نمودار و چیرو نشون میده هم بگید متشکرم.
سمیرا نوری
4 ماه پیش
به نظر من چون در لحظه 1 و 3 نمودار دارای شیب هست و شیب این نوع نمودار (q نسبت به t) جریان می شود فقط در زمان 2 که شیب نمودار صفر شده جریان صفر هست.
ریحانه کریمی
3 ماه پیش
سلام بچه ها من جزو یازدهم رو پرینت گرفتم ولی چون آخر سال بود نتونستم چیزی توش بنویسم (زیست و شیمی و ریاضی و فیزیک پایه یازدهم هر کدوم رو خواستید بگید ) فقط مرور کردم اگر خواستید با شماره 09135146998 تماس بگیرید براتون بفرستم
یگانه رستمعلی
4 ماه پیش
اون قسمت که ۱۶ ضرب ۱۰ به توان منفی بیست از کجا گقت استاد نفهمیدمش
سمیرا نوری
4 ماه پیش
همون 1/6 ضرب در 10 به توان -19 هست که مربوط به الکترونه. q=ne این عدد مقدار e هست
یگانه رستمعلی
4 ماه پیش
چرا اونجا ۸۰۰ ضرب۳۶۰۰کردش اخه اصلا چیزتو ثوال ننوشته بود
ابوالفضل شمسایی
4 ماه پیش
عزیز ۳۶۰۰ ثانیه هست یعنی هر ۱ ساعت ۳۶۰۰ ثانیه است
ریحانه کریمی
3 ماه پیش
سلام بچه ها من جزو یازدهم رو پرینت گرفتم ولی چون آخر سال بود نتونستم چیزی توش بنویسم (زیست و شیمی و ریاضی و فیزیک پایه یازدهم هر کدوم رو خواستید بگید ) فقط مرور کردم اگر خواستید با شماره 09135146998 تماس بگیرید براتون بفرستم
عسل یگانه ثابتی
4 ماه پیش
مگه دلتا کیو نمیشه ثانویه منهای اولیه چرا اینجا جمع شدن
علی بهاری
4 ماه پیش
کجا ؟
عسل یگانه ثابتی
4 ماه پیش
@علی بهاری هیچی فهمیدمش ممنون
(1)
فاطمه محمدی
5 ماه پیش
پاسخ چی یاد گرفتی میشه گزینه یک
(1)
نرجس حسن زاده
4 ماه پیش
بله
ابوالفضل شمسایی
4 ماه پیش
@نرجس حسن زاده یک سوال اونجور که آخرش من حساب کردم شد 2×2×10به توان ۴- بعد همرو ضری کردم نمیدونم چجوری شد ۱۰بع توان۴
فاطمه محمدی
5 ماه پیش
چرا اونجا توی مخرج نوشتن ۲ ضرب در ۱۰ ب توان منفی ۲ ؟ مگه فقط نباید ۱۰ ب توان منفی ۳ رو بنویسیم تا به ثانیه تبدیل بشه و کافیه . چرا دوباره ۰/۰۲ رو ب ۲ تبدیل کردن؟
نرجس حسن زاده
4 ماه پیش
به 2تبدیل کرد تا ساده تر بشه برا محاسبات و شد دو ضرب در ده به توان منفی دو در ده بتوان منفی سه ک شد مجموع ده به توان منفی پنج رفت درصورت قرینه شد توانش ساده سازی و پایان
ریحانه نادری
5 ماه پیش
سلام اون سوال نموداری این بخش رو اصلا متوجه نمیشم میشه دوباره برام کامل توضیح بدین
روژان کنگرانی فراهانی
5 ماه پیش
سلام درسنامه قبلی به طورمفهومی و کامل راجب این نمودار توضیح داده .
روژان کنگرانی فراهانی
5 ماه پیش
@روژان کنگرانی فراهانی بعد از اینکه مساحتهارو باهم جمع کردیم و مقدار بار کل رو هم بدست اوردیم چون خواسته سوال تعداد الکترون بوده توی فرمل q=ne مقادیر و جایگذاری میکنیم . q رو که بدست اوردیم و e هم توی صورت سوال بهمون داده شده. جایگذاری میکنیم و تعداد الکترون هارو بدست میاریم
هستی حصاری
5 ماه پیش
توی قسمت اخر که سه تا تسته باید خودمون بزنیم به غیر از اونایی که حل کردن تست شماره ۲ چطوری حل میشه
سید محمد متین رشادی
5 ماه پیش
عکسش بفرستید ریپلای نباشه 🌷
نگین علیزاده
6 ماه پیش
سلام تو این مثال چرا استاد موقع حل برای بدست آوردن انرژی توی فرمول ۱دوم و ننوشتن؟؟؟؟؟
:> !
6 ماه پیش
محمد طاها خزاعی پور
2 هفته پیش
دقیقا کدومشون؟