یادبگیریم1:تحلیل مدار

5/5
(18 رای)
برای مشاهده، ابتدا وارد شوید.
ورود و مشاهده فیلم

تحلیل مدار

تحلیل مدار
تحلیل مدار

`01:14

سوالات دیگران
1339 . | آکادمی امروز

1339 .

11 ساعت پیش

سلام. با بستن اولین کلید یه مقاومت به صورت سری اضافه میشه یعنی جریان کم میشه و ولتاژ زیاد میشه.

سلام خب چه ربطی داره که استاد میگه هرچقدر مقاومت خارجی بره بالا از مقاومت درونی فاصله میگیره شاید نزدیک بشه مثلا اگه مقاومت خارجی ۱ باشه و مقاومت درونی ۲ باشه اگه مقاومت خارجی بره بالا داره به مقاومت درونی نزدیک میشه اینطوری که دور نمیشه ؟!🤔

چرا در این سوال استاد اول ولتاژ مقامت دو را بررسی کرد نمیشد اول ولتاژ مقاومت اول رو بررسی کنیم؟

سلام استاد اینجا چجوری درصد حساب کردن من متوجه نمیشم

سلام ببخشید برای چی یادگرفتی ۲ اگه متوالی باشه نمیسوزه دیگه درسته ؟

سلام جوابتون رو با پاسخنامه تطبیق بدید 🌷

نرگس رنجبر | آکادمی امروز

نرگس رنجبر

1 سال پیش

سلام این مبحث برای امتحانات تشریحی کاربرد داره

BTMN ‌ | آکادمی امروز

BTMN ‌

1 سال پیش

میشه لطفااا این دوتا عبارت واضح تر توضیح بدین ؟

سلام ببخشید من درس ترکیب مقاومت ها رو تو کدوم قسمت باید ببینم؟

سلام ، مبحث چهار (به هم بستن مقاومت ها) ، یادبگیریم 5 و 6

ببخشید وقتی جریان کلی زیاد بشه چ اتفاقی میوفته ؟

سلام میشه قسمت ج د رو توضیح یدین

نرگس مهدوی | آکادمی امروز

نرگس مهدوی

tik

1 سال پیش

سلام توی مدار‌متوالی از رابطه RI2 حساب کنیم هرچی مقدار مقاومت بیشتر توان بیشتر تو مدار مواری از رابطه V2/R حساب کنیم هر چه مقاومت بیشتر توان کمتر

Mahdi ? | آکادمی امروز

Mahdi ?

1 سال پیش

ببخشید مگه با افزايش دما R زياد نميشه و تغيير نمیكنه؟ پس چرا بازم ميگيم R ثابته؟

Sarina DavOodi | آکادمی امروز

Sarina DavOodi

1 سال پیش

ببخشيد يعني تحليل مدار ها هست ؟

نرگس مهدوی | آکادمی امروز

نرگس مهدوی

tik

1 سال پیش

کجا هست؟

Sarina DavOodi | آکادمی امروز

Sarina DavOodi

1 سال پیش

@نرگس مهدوی بهم بستن مقاومت ها رو بايد بخونم؟

نرگس مهدوی | آکادمی امروز

نرگس مهدوی

tik

1 سال پیش

@Sarina DavOodi بله اشکال مختلف مقاومت هل تو ازمون میاد

Sarina DavOodi | آکادمی امروز

Sarina DavOodi

1 سال پیش

@نرگس مهدوی نه نه منظورم به هم بستن مقاومت هاست شكل هاي مختلف مقاومت ها دو خوندم

نرگس مهدوی | آکادمی امروز

نرگس مهدوی

tik

1 سال پیش

@Sarina DavOodi زمانش رو مشخص کن و اینکه چک کن ببین تو سرفصل های مباحث امتحانیتون این مبحث هست یا نه

Sarina DavOodi | آکادمی امروز

Sarina DavOodi

1 سال پیش

ببخشيد به ما گفته تا صفحه ٦٧ كتاب ازمون ميگيرن و توان در مدار ها نيست ميخواستم بدونم اين قسمت ها هم نيست

نرگس مهدوی | آکادمی امروز

نرگس مهدوی

tik

1 سال پیش

سلام این ویدیو قسمت هاییش که مربوط به توان باشه نیست

Sarina DavOodi | آکادمی امروز

Sarina DavOodi

1 سال پیش

@نرگس مهدوی ببخشيد يعني تحليل مدار ها هست

نرگس مهدوی | آکادمی امروز

نرگس مهدوی

tik

1 سال پیش

@Sarina DavOodi ویدیو رو پلی کنی میبینی یه قسمت هایی در مورد پتانسیل مدار و اینجور موارد داره صحبت میکنه، اون ها میتونه بیاد اگر تا صفحه مورد نظر شما تدریس شده باشه سوالاتی که مربوط به مبحث توان باشه منطقا تو ازمونتون نیست

Kasra  Javan | آکادمی امروز

Kasra Javan

1 سال پیش

سلام یه سوال مگه مدار چند باتری که باتریِ دشارژ داشته باشه واسه تجربی حساب میشه اصلاً؟؟؟

سلام میگن که توی مدار یک درنتیجه افزایش مقاومت شدت جریان کاهش پیدا می‌کنه بعد توی فرمول میگن R ثابته توی مدار دوم هم همینطور من یکم متوجه نشدم میشه توضیح بدید لطفا❤️