یادبگیریم1:حل نا معادلات به صورت f(x) ≥ g(x) یا f(x ) ≤ g(x )
4.9/5
(43 رای)
برای مشاهده، ابتدا وارد شوید.
ورود و مشاهده فیلم
= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
نگین موسوی
2 ماه پیش
با تعیین علامتی ک انجام دادی بین ۳ و ۳_ علامت منفی میشه یعنی نامعادله در اون بازه منفی میشه یعنی xهای بزرگتر از سه و کوچکتر از منفی ۳ نامعادله رو منفی میکنه جواب گزینه ۱ هس
اسما رمضانی
6 ماه پیش
سلام وقتتون بخیر باید از کجا بفهمیم ک مخرج همواره مثبت هست یا همواره منفی یا اصلا یکی از این دو حالت نیست برای طرفین و وسطین کردن؟
محمدحافظ تهی دست
1 ماه پیش
به جای x عدد منفی هم بزاری مخرجت منفی نشه نکته: اگر x2. (x به توان دو) باشد اگر پشت x منفی هم باش کل x ما مثبت است و بایستی به بعد چند جمله ای ها نگاه کنی
زهرا رمضانی
9 ماه پیش
چرا در فصل یک که نمودارها هستند اصلا راجب براکت و گرافیکی و... چیزی نگفتند؟برای من تایم فیلم 39دقیقه هست.
سید محمد متین رشادی
9 ماه پیش
https://emrooz.ir/cbgst-136 https://emrooz.ir/cbgst-138 این دو لینک رو چک کنید 🌷
(1)
فاطمه نادری
10 ماه پیش
سلام وقت بخیر... از کجا ویدیو رسم تابع هموگرافیک و براکت رو میتونم ببینم؟ آیا در همین یکی از فصلذ های ریاضی دهم هستش؟
مهدی بوستانی
10 ماه پیش
سلام و عرض ادب بدون تعیین علامت از کجا باید بفهمیم که ایکس بتوان دو نمودارش منحنی هست اما ایکس نمودارش یک خط شیب دار هست
سید محمد متین رشادی
10 ماه پیش
سلام این معروف ها رو باید حفظ باشیدون دائما باهاشون سر و کار دارید مثل ایکس یا ایکس به توان دو یا ایکس به توان سه یا قدر مطلق ایکس و ...
حامد امیدی
10 ماه پیش
پاسخ چی یاد گرفتیم اولی میشه گزینه یک. سهمی x به توان ۲ بین در بازه (۳ و ۳-) زیر خط y = 9 میوفته
(1)
سید محمد متین رشادی
10 ماه پیش
تطبیق با پاسخنامه فراموش نشه 🌷
حامد امیدی
10 ماه پیش
@سید محمد متین رشادی منظور کدوم پاسخنامه هست ؟
فاطمه سلطانی
10 ماه پیش
چی یاد گرفتی هر دو گزینه ۲ میشه درسته؟
سید محمد متین رشادی
10 ماه پیش
تطبیق با پاسخنامه فراموش نشه 🌷
فاطمه سلطانی
10 ماه پیش
سلام من اینجا مفهوم خود تابعرو. نگرفتم خب دقیقا از کجا باید بدونیم از چ تابعی استفاده کنیم برای رسم
سید محمد متین رشادی
10 ماه پیش
سلام کدوم قسمت ؟ لطفاً تایم مشخص کنید 🌷 ریپلای نباشه 🌷
فاطمه تفاخ
10 ماه پیش
سلام وقت بخیر من فصل اول دیدم فقط اونجا تابع هموگرافیک نبود یعنی 7تا درس برا من نبود متوجه نشدمم
آیسان احمدیان
10 ماه پیش
استاد وقتی من این سوالو ب روش دیگه ای حل میکنم بازه ۳ تا ۵ به دست میاد که اصلا تو گزینه ها نیست میشه به راه حلم نگاه کنیو اشتباهم رو بگید دم شما گرم که همیشه هوای ما دانش آموزا رو دارید
سید محمد متین رشادی
10 ماه پیش
اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷 اگر سوال دیگه ای هم بود حتما بپرسید 🌷
(1)
نگین موسوی
2 ماه پیش
سلام ب علامت xدر صورت توجه نکردین ک منفی هس و خونه اول از سمت راست منفی میشه ولی در کل جواب درسته
(1)