= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
این دیگه بستگی به سوال داره بعضی جا ها برا شما مشخص میکنن که ثابته یا همانی یا ... بعضی جا ها هم مشخص نمیکنن و با توجه به سایر اطلاعات سوال، باید به جواب برسید
Hossein .
1 ماه پیش
تو این سوالات خود روی سوال مشخص میکنه که نوع تابع چطور باشه مثلا (همانی/خطی/ثابت) یا باید خودمون تشخیص بدیم؟
امیر حسین یعقوبی
2 ماه پیش
دوستان سوال یک هیچ گزینه ای درست نیست. این جواب من و جواب دوتا هوش مصنوعی هستش.
(1)
Rastin Amani
2 ماه پیش
ببخشید من یه سوالی داشتم چا فیلم های ریاضی هیچ ترتیب بندی با کتاب ریاضی اصلی ندارند بعضی فصل ها اضافه است و خیلی ملب بیشتری که در دهم وجود ندارند
(1)
رضیه زیباپسند
1 هفته پیش
بدبختی فصل ها شم مطابقت نداره با کتاب اومدن تفکیک کردن شده مثلاً ۱۲فصل به جای هفتا فصل 🤦🏻
(1)
سارا سلطانی
8 ماه پیش
سلام میشه بگید توابع صعودی و نزولی رو کجا میتونم پیدا کنم؟ من با لپتاپ میبینم نمیتونم با لینک برم
تارا اجاقلو
6 ماه پیش
سلام روز خوش در رابطه با توابع صعودی و نزولی اشاره دقیق نشده چون بین تدریس ها بوده اکثرا ولی برا اینکه بیشتر با نمودار ها اشنا بشین فیلمای فصل ۲ درس اولش میتونه کمک کننده باشه😊
(1)
سارا سلطانی
6 ماه پیش
@تارا اجاقلو مرسی عزیزم
تارا اجاقلو
6 ماه پیش
@سارا سلطانی خواهش میکنم موفق باشید🌱
(1)
نگار ؛
8 ماه پیش
حتما باید سه برابر باشه نمیشه مثلا اگه پنج برابر بود این روشو رفت ؟ دقیقه 12 و 28 رو منظورمه
بهار حیدری
8 ماه پیش
سلام خدمت شما فرقی نمی کنه ، اگر می خوای برای خودت اثباتش کنی به جای اینکه 2، 3برابر بشه 5 برابرش کن که میشه به این صورت 10x+a بر روی 7+2x طبق چیزی که دبیر گفتن انجام بدیم a=35 بعد برای کسر جدید فاکتور می گیریم که به 5 میشه و فاکتورش میشه (7+2x)5 حالا به مخرج که 7+2x هست پرانتز خط می خوره و فقط 5 باقی می مونه در صورت کسر و تابع ثابت به صورت 5=f(x) میشه.
(1)
اسرا توانایی
8 ماه پیش
سلام وقت بخیر میگم استاد تابع صعودی و نزولی رو توضیح ندادن ؟ چرا من نمیتونم پیداشون کنم؟
سید محمد متین رشادی
8 ماه پیش
سلام این مبحث رو چک کنید https://emrooz.ir/cbgstbc-1821
فاطمه میرزایی
9 ماه پیش
چرا aشد ۲ـ و bشد ۷
تارا اجاقلو
6 ماه پیش
سید محمد متین رشادی
2 روز پیش
اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷
(1)