= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
محمدحسین عامری
4 ماه پیش
سلام خسته نباشید اگه دوتا قدر مطلق با ریشه های مجزا بود چجوری باید حلش کنیم؟
(1)
فاطمه حسینی
10 ماه پیش
سلام بچه ها دامنه تابع این تست نمیشه از منفی بینهایت تا مثبت بی نهایت؟ و بردش از منفی یک تا مثبت یک؟
خدا بزرگه :)
10 ماه پیش
برد میشه اونجایی که نمودار هست .اگر گزینه ی 3 رو نگاه کنی؛ روی محور ایگرگ ، از 1- تا 1 که نموداری نداریم یعنی نمیتونیم بگیم بُرد میشه از 1- تا 1+ نمودارهامون یکیش از 1- تا منفی بینهایته ( که خود 1- رو شامل نمیشه) و یکیش هم از 1 تا مثبت بی نهایته ( که خود 1 رو شامل نمیشه ) و اینطوری برای بُرد باید بنویسیم : (∞- و -1 ) ∪ (∞ و 1 ) .
(1)
محمدصادق اسدی
11 ماه پیش
سلام استاد موقعی که برد رو مینوشت نباید اینطور مینوشت که منفی بی نهایت تا صفر باز و اجتماع صفر باز تا مثبت بی نهایت؟ چرا از یک و منفی یک باز شروع کرد؟
خدا بزرگه :)
10 ماه پیش
آخه صفر که جزء برد این تابع نیست. ما بُرد رو برای نمودار درنظر میگیریم دیگه ،غیر اینه؟ خب وقتی بینِ 1+ و 1- ، نموداری وجود نداره ( گزینه ی 3 رو نگاه کنید) ، پس ما نمیتونیم اعدادِ بین این دوتا رو (یعنی مثلا صفر رو) جزء برد درنظر بگیریم چون اصلا توی نمودارهای ما نیست. پس باید از 1- و 1+ شروع کنیم ولی حتما باید حواسمون باشه که این دوتا عدد،چون مخرج رو صفر میکنن، باید توخالی بزاریمشون.
نگین علیزاده
11 ماه پیش
درود چرا علامت کوچک تر و بزرگ تر نمیزاریم؟
خدا بزرگه :)
10 ماه پیش
چه تایمی؟🤔
.. فاطمه الزهرا(س).. ..
1 سال پیش
سلام اگه ما همین تابع رو داشته باشیم اما با تفاوت اینکه اون ریشه مخرج مثلا 2 باشه اون وقت چیکار میکنیم؟ چون اون موقع روریشه داریم یکی صفر یکی هم 2 که مخرج رو صفر میکنه
امیرحسین کوره پزان
1 سال پیش
اگر توی این دوتا قدرمطلقا یکیش جمع یا منفی داشت توی قدرمطلقش اون یکی قدرمطلقش همین باشه چطور میشه حل کرد؟!
نازنین قبادزاده
1 سال پیش
اینا همه یه ریشه دارن اگه دو تا ریشه بود چی
نرگس مهدوی
1 سال پیش
میتونی یه نمونه مثال بزنی؟
مهشید رشیدی
1 سال پیش
سلام در تیپ3 اگر ریشه قدر ملق یکی مثلا صفر و ریشه دیگری که تو مخرجه مثلا 2باشه الان باید برای هم صفر بزرگتر وکوچکتر وهم برای 2بزرگتروکوچکتر بگیریم ؟
(1)
(1)
فاطمه شرعی زاده
1 سال پیش
سلام میشه دامنه این قسمت رو بگید دامنه میشه R؟
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
سلام خب تنها عددی که در دامنمون نیست،عدد صفره چون مخرج رو صفر میکنه پس دامنه میشه تمام اعداد حقیقی بجز صفر
ااصیه /
1 سال پیش
یوهوووو بلخره یاد گرفتم رسمشوو
(4)
زینب مقدم
1 سال پیش
درود بر تو😂❤️
شایان رزاق
1 سال پیش
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷