یادبگیریم 1:رسم نمودار تابع هموگرافیک
4.8/5
(146 رای)
برای مشاهده، ابتدا وارد شوید.
ورود و مشاهده فیلم
= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
سیده مبینا میرمحمدی
5 ماه پیش
سلام من ی سوالی دارم اونم اینکه خود تدریس تابع هموگرافیک کجا انجام شده؟
سونیا خاندوزی
7 ماه پیش
سلام وقت بخیر لطفا لطفا یکبار برای همیشه برام توضیح بدید نمودار قرینه نسبت به x ها و نمودار قرینه نسبت به y ها رو فرقشونو بهم بگید…😩☹️🥺 و اینکه این موضوع تو تابع درجه ۳ منظور لر هم بود ک برام نا مفهوم موند و یاد نگرفته ازش گذشتم
علیرضا لرستانی
7 ماه پیش
هنوز برات سواله ؟
سونیا خاندوزی
7 ماه پیش
@علیرضا لرستانی سلام بله ممنون میشم اگر بلدین برام توضیح بدین
سام اله وردی
4 ماه پیش
y=f(x) رو در نظر بگیر اگر کل ضابطه قرینه شده بود یعنی: y=-f(x)- ما باید تابع رو نسبت به محور x ها قرینه کنیم ولی اگر فقط ایکس ما قرینه شده بود یعنی: y=f(-x) ما باید تابع رو نسبت به محور y ها قرینه کنیم امیدوارم با این دیدگاه بتونی تشخیصشون بدی
فاطمه طالبی
8 ماه پیش
اینجا ما توی صورت یدونم 5_ داریم خب اون ۵_ رو توی تابعی که رسم می کنیم به هیچ دردی نمیخوره؟
فاطمه نادری
9 ماه پیش
دوستان میشه لطفاً یک نفر مجانب های تابع رو توضیح بده، من متوجه نمیشم که اگر تابعی به صورت کسری باشه واسه اینکه مجانب قائم که مربوط میشه به محور yها چرا x به دست میاد؟ و یا اینکه مجانب افقی که مربوط به x ها میشه چرا y به دست میاد؟ ممنون میشم یک نفر توضیح بده این موضوع
Ali Fathabadi
8 ماه پیش
سلام وقتی میخوایم مجانب افقی رو پیدا کنیم تو معادله نسبت ضریب هارو در نظر میگیریم حالا تو نمودار چطوره؟ مجانب افقی میگیم رفته رفته به xها نزدیک میشه مجانب قائم تو معادله برا پیدا کردنش میشه ریشه مخرج تو نمودار هم میشه به yها نزدیک میشه دیگه... دوستان اگه جایی اشتباه کردم بگید ممنون میشم
(1)
کیانوش نقشبندی
10 ماه پیش
درود، اینجا که استاد میگن صورت و مخرج باید درجشون یک باشه. مثلا نمیشه صورت 4x_ به علاوه ۲ به توان ۲ باشه؟
فاطمه حسینی
10 ماه پیش
سلام وقت بخیر به صورت شکل که مجانب افقی مجانب عمودی رو قطع میکنه چطور رسمش میکنیم؟
خدا بزرگه :)
10 ماه پیش
الان اینکه استاد میگن حتی اگر x، هم تو صورت هم تو مخرج باشه یعنی چی؟ یعنی میتونه تو یک کدوم نباشه؟ یا چی؟...
آیسان احمدیان
10 ماه پیش
اخه استاد اینکه میگید هر وقت توان x یک بود تابعمون تابع هموگرافیکه خوب ممکنه اون درجه یک باشه
ستایش نوروزی
10 ماه پیش
اخه من اینا روهم نبینم برنامه ی روزای بعد دوره ی جمعبندیدهم باز نمیشه
(1)
سید محمد متین رشادی
10 ماه پیش
رضوان امیر خانی
2 ماه پیش
برای سال یازدهم فصل سوم