= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
مهراوه محمودآبادی
11 ماه پیش
استاد برای نمودارهای توابع مثلثاتی روش انتقال بهتر است یا روش جدول کشی ؟
امیرحسین نوری شرق
1 سال پیش
سلام ببخشید من اصلا این سوال رو متوجه نشدم اگه امکان داره توضیح بدین ممنون میشم
نرگس مهدوی
1 سال پیش
https://emrooz.ir/cbgstbc-1279?comment_id=655633#comment-655633 اینجا توضیح داده شد
امیرحسین نوری شرق
1 سال پیش
@نرگس مهدوی بسیار ممنون تشکر
(1)
عسل عسلی
1 سال پیش
سلام امکان داره این سوال رو توضیح بدید این تابع تابع قدر مطلق از نوع ۳ هست پس باید بازه بندی بشه ولی تو جواب اینکارو نکرده
فاطمه حاجی پور
1 سال پیش
مگه وقتی در قدر مطلق مثبت باشه خودش نمیاد بیرون ؟چرا برابر با صفر قرار دادین؟ چرا سینوس رو در 2 ضرب کردن
نرگس مهدوی
1 سال پیش
میگیم اگر مثلت باشه یا صفر باشه خودش میاد بیرون برای همین لازمه مساوی با صفر قرار داد مخصوصا وقتی میخایم پیوستگیش رو بسنجین نیاز هست تا برابر صفر قرار بدیم
سبحان پرهوده
1 سال پیش
سلام خواهشا سوال یک نمرین یادبگیریم 1 رو برام توضیح بدید
زینب مقدم
1 سال پیش
https://emrooz.ir/cbgstbc-1279?comment_id=504610#comment-504610 سلام این سوال رو اینجا خانم رحیمی توضیح دادن💚
فاطمه زارعی
1 سال پیش
سلام..برای جاهایی ک سینوس مثبته چطور شده 2برابر سینوس
(1)
فاطمه زارعی
1 سال پیش
@سید محمد متین رشادی اوکیه ممنونم
زینب مقدم
1 سال پیش
این سوال رو اینجا خانم رحیمی توضیح دادن https://emrooz.ir/cbgstbc-1279?comment_id=504610#comment-504610
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
BTMN
4 ماه پیش
نه نیستن ؛ توی حالت اول فقط ایکس های تابع قدرمطلق گرفتن برای حل به روش رسم نمودار باید بر اساس ریشه داخل قدرمطلق ضابطه بندی کنی درحالی که توی حالت دوم قدرمطلق برای کل عبارت هست ، باید اول نمودار سینوس عادی رسم کنی و بعد قدرمطلق اعمال کنی و جاهایی که زیر محور ایکس هست رو بالا بیاری