anitta? ¿lawjje
3 ماه پیش
جواب چییادگرفتی 1.دومی که نوشتهy=⅓به توان3 ۲.دومی که xهاش یکییکی میره جلو و yهاش به توان2میرسن
(3)
کمیل مهری
4 ماه پیش
سلام درس شش ریاضی دهم که عنوانش شمارش بدون شمردن در کدام قسمت فیلم هاست
غزل اسماعیل زاده
3 ماه پیش
سلام قسمت ریاضی دوازدهم
(1)
جواد زمانی
2 ماه پیش
@غزل اسماعیل زاده سلام وقت بخیر من رو بلاک چین بیت کوین را به یادت نره نظرات بقیه کاربرها رو هم ادمین اینستاگرام راحت و آسان برای استفاده از این به بعد هرچی میگم رو میخوام بهشون بگم والا اتفاقاً در این زمینه وجود ندارد مشتی از خروار گندم و برنج و گندم جو ذرت و سویا.
مطهره معتمدی
4 ماه پیش
چجوری توان هایی مثل منفی ۲ یا ۰.۵ حساب میشن؟
(1)
مطهره معتمدی
4 ماه پیش
@سید محمد متین رشادی ممنونم
فاطمه عینی
4 ماه پیش
میگم استاد تابع ثابت چه ویژگی هایی داره؟
BTMN
3 ماه پیش
شیب نداره و فقط عرض از مبدا داره به ازای هر x فقط یک y به ما میده که همون عرض از مبدا تابع هست نمودارش هم یه خط افقی موازی محورxهاست
ساجده قائمی زاده
1 سال پیش
تابع نمایی یعنی چی ؟
معصومه حسینی حسینی
1 سال پیش
یعنی تابعی به توان رسیده باشد
رضیه زیبا پسند
10 ماه پیش
عزیزم یعنی اینکه ما یه تابع داریم که به توان ۲ یا هر عدد دیگهای شده باشه
ایسا اسماعیلی
1 سال پیش
چرااستاد مثال حل نمیکنه از کتاب!؟
(1)
نرگس مهدوی
1 سال پیش
سلام مثال و تست هم حل میشه تو تدریس ها
سارا ایرانی
1 سال پیش
توی قسمت ۹:۴۵دقیقه فیلم چرا محور bبالاتر از aهست خوب a جلورتره پس اون باید بزرگتر باشه نه بی
ملیکا جواهری
1 سال پیش
سلام در نقطه یک گفته بر حسب اون بالاتره اگر از نزدیکای محور x منظورم شروع تابع ها اونجا برحسب نقطه یک b بزرگتره امیدوارم منظورمو خوب رسونده باشم 🙏
Ayla ....
1 سال پیش
فکر کنم شما اشتباه منظور منو متوجه شدید چطور ریشه هارو پیداکردن نه تعیین علامت آقای عزیز برا ریشه پیدا کردن ۵تا راه گفتن بهمون ولی هیچ کدومش نمیخوره
مهدی ظهیری
1 سال پیش
سلام خسته نباشید ببخشید توی ویدیو در دقیقه ۴:۵۷ اونجا که استاد داشتن ویژگیهای دنباله حسابی و هندسی رو توضیح میدادند، خب ما میدونیم که هر عددی رو در صفر ضرب کنیم همون صفر میشه دیگه ولی من موندم که استاد چجوری عدد ۲ رو به توان صفر رسوندن شد یک؟؟
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
سلام مهدی جان ببین بطور کلی هر عددی به توان صفر،میشه یک اینو بلد باش🌷
فاطمه پری
1 سال پیش
سلام فصل رسم نمودار برای رشته ریاضی هست درسته ؟؟! چون آخه تا الان ما در دهم و یازدهم فصلی به نام رسم نمودار نداشتیم! شایدم برای دوازدهم هست اره؟؟
(1)
نرگس مهدوی
1 سال پیش
سلام کدوم فصل هست دقیقا؟ لینکش رو بفرست این سوال رو از پشتیبانی انلاین بدرسی بهتر راهنماییت میکنن🌼
(1)
امیر علی ملانوری
1 سال پیش
پرنیا دهقانی
2 هفته پیش
سلام وقتی کسری در توان باشد مخرج میشه فرجه و صورت میشه توان عدد زیر رادیکال