= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
دنیا مهدیان
3 هفته پیش
استاد اون سوالاتی که آخر فیلم میگید تو این فیلم من سوال اولش رو نفهمیدم میشه توضیح بدید که b وa در فرمول b به روی 2a چجوری قرار میگیرد؟
سیده نازنین علوی
1 ماه پیش
از دقیقه ۱۰ و ۳۰ که برای پیدا کردن ضریب a جایگذاری کردین چطوری حساب کردین که شد یک چهارم
صبا صفایی
3 هفته پیش
با سلام xوy رو جا گذاری کنیم توی اون معادله a به دست میاد.
سیده نازنین علوی
1 ماه پیش
چرا برای پیدا کردن عرض راس سهمی از روش اول عدد 2 رو گذاشتید
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
لطفاً مجدد سوالتون رو بپرسید و همراهش تایم هم مشخص کنید 🌷 ریپلای نباشه 🌷
𝓩𝓪𝓱𝓻𝓪 𝓂𝑜𝓇𝒶𝒹𝒾𝒶𝓃
1 ماه پیش
سوال ۱گزینه۱ سوال ۲گزینه۲
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
تطبیق با پاسخنامه فراموش نشه 🌷 اگر ایرادی وجود داشت اطلاع بدید 🌷
آریا امیری زاده
4 ماه پیش
واقعا همه معلمان خوبن ولی من هیچی از درس دادن معلم نمیفهمم
(2)
امیر حسین یعقوبی
1 ماه پیش
.
مبینا زحمت کش
4 ماه پیش
جواب سوال دومی چی میشه که میگه کدام سهمی maxدارد؟ و سوال قبلیش
محسن چگینی
3 ماه پیش
اونی که ضریب منفی داره سهمیش رو به پایینه و اگه توی ذهنت هم تصور کنی دهانه سهمی رو به پایینه پس سهمی بالاترین مقدار ممکن رو یعنی max ماکسیمم داره
مانی داودآبادی
4 ماه پیش
اونجایی که استاد میاد x راس رو منهای x میکنه رو نفهمیدم خب مگه این نقطه دو واحد نمیره سمت جهت مثبت پس چرا منفی میشه
سید محمد متین رشادی
4 ماه پیش
توی انتقال توابع تدریس شده ایکس لجباز عمل میکنه یعنی منها کنی میره راست به اضافه کنی میره چپ
باران مشاقی
4 ماه پیش
میشه این سوالو با معادله درجه سه حلش کنید
سید محمد متین رشادی
4 ماه پیش
سهمی هست و درجه دو هست ربطی به درجه سه نداره
باران مشاقی
4 ماه پیش
@سید محمد متین رشادی ببخشید من منظورمو اشتباه پرسیدم ینی با سه معادله سه مجهول میشه حلش کنید
عسل عسلی
6 ماه پیش
چرا نمیشه این محاسبات رو اینجوری انجام داد که یکی از پرانتز های راستو با چپ بزنی؟ فقط یکی از جوابای a بدست
صبا صفایی
3 هفته پیش
سلام bضریب xهستش و 2aکه ۲ثابت و aضریب xبه توان ۲ هستش که جواب میشه گزینه ۱که bمساویه ۳هستش و 2aمیشه ۲ضرب منفی۲ که با منفی پشت خود فورمول میشه 3تقسیم بر 4.