= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
سبحان پرهوده
2 ماه پیش
میشه رسم چی یاد گرفتیم رو بگید البته به ازای x های مثبت
محمد صفرخانی
1 ماه پیش
f(/x/) اگه منظورته جوابش میشه مثل گذینه دو اگه خواستی بگو عکسشو برات بفرستم
طهورا عیوضی
1 سال پیش
چی یادگرفتی گذینه دو
زینب مقدم
1 سال پیش
گزینه ۱ میشه https://emrooz.ir/cbgstbc-1738?comment_id=8318#comment-8318 این وویس رو ببین💚
طهورا عیوضی
1 سال پیش
@زینب مقدم سلام ویسی نیست
غزل فیروزی
1 سال پیش
سلام وقت بخیر برای قسمت ب هر دو طرف نمودارy میشه جواب یاف بس بخش مثبتش؟
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
سلام نمیدونم چه تایمی از فیلم مد نظرتونه
زینب مقیمی
2 سال پیش
سلام استاد من جواب آخرین سوال رو پیدا نکردم.میشه بگین بیزحمت.همونی که منفی قدر مطلق هستش رو میگم.
مهدی مکبر
2 سال پیش
چی یادگرفتی گزینه ۱ میشه
طهورا عیوضی
1 سال پیش
نه دو
محمدحسین عامری
4 ماه پیش
@طهورا عیوضی یککک میشهه
مونا عمورضایی
2 سال پیش
چی یاد گرفتیم رو متوجه نشدم میشه روی کاغذ توضیح بدین ممنون ؟
(1)
(2)
فاطمه زهرا مقدم
1 سال پیش
سید محمد متین رشادی
2 ماه پیش
اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷