تست 16

برای مشاهده، ابتدا وارد شوید.
ورود و مشاهده فیلم

رفع ابهام از حالت مبهم 0/0

رفع ابهام‌های 0/0 غیر مثلثاتی
رفع ابهام‌های 0/0 غیر مثلثاتی

`00:40

تست رفع ابهام های 0/0 غیر مثلثاتی
تست رفع ابهام های 0/0 غیر مثلثاتی

`00:33

1 تمرین

رفع ابهام‌‌های 0/0 مثلثاتی
رفع ابهام‌‌های 0/0 مثلثاتی

`01:08

1 تمرین

50 ساعت تدریس رایگان زیست کنکور برای دریافت ویدیو ها شماره ت رو وارد کن
سوالات دیگران

سلام وقت بخیر متوجه نمیشم که چرا xبه توان 2 رو باهم ساده کرد کلا چرا nمساوی 2 شد؟

جواب به صورت صوتی می باشد:)

(1)

sepehr nazari | آکادمی امروز

sepehr nazari

1 سال پیش

الا این سوال بدون برنولی حتی با هوپیتالم قابل حل نیست چرا واقعا اینو تو کنکور دارن ؟

نرگس رحیمی | آکادمی امروز

نرگس رحیمی

tik

1 سال پیش

سلام وقت بخیر متاسفانه گاهی این قبیل سوالات مطرح میشن برای همین بهتر هستش به مباحثی که استاد میگن تسلط پیدا کنید تا بتونید اکثر سوالات رو حل کنید

سلام ببخشید چرا صورت را دوباره برنولی زدن استاد و ب مخرج دست نزدن متوجه نمیشم

نرگس رحیمی | آکادمی امروز

نرگس رحیمی

tik

1 سال پیش

جواب به صورت صوتی می باشد:)

سلام چرا تانژانت رو کلا از بین بردن و از هم ارزی استفاده نکردن؟

سلام و درود توجه کنید استاد از عبارت خط قرمز استفاده کردند زیرا هنگام حد گرفتن باید تکلیف قدر مطلق و جز صحیح مشخص شود ما اینکارو انجام دادیم و برای تانژانت مقدار عددی بدست اومد ، در واقع تبدیل شد به یک عدد ما اونو حذف نکردیم بلکه اثر اون جز صحیح باعث این اتفاق شد