= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
دنیا باستانی
2 سال پیش
سلام ببخشید اگه جریان رو شماره 2 هم بگیریم میدان القایی همینجوری میشههه, من نمیفهمم چرا استاد 1 رو گرفتن
نرگس مهدوی
2 سال پیش
سلام اگر جریان رو شماره ۲ در نظر بگیرین کف دستتون به سمتی میاد که میدان داره با میدان حاصل از اهنربا هم جهت میشه شما این جریان ۲ رو امتداد بدین بیارین نزدیک ۱ میفهمین که اون شکلی نمیشه
(1)
دنیا باستانی
2 سال پیش
@نرگس مهدوی متوجه نمیشممم، شما اگه بیاین همین عکسی که گذاشتین رو جریان رو تو قسمتی که صورتی کردم در نظر بگیرین بازم میدان در همون جهت B1 میشه:(
سید محمد متین رشادی
2 سال پیش
@دنیا باستانی الان توی این شکل،B2 بصورت پادساعتگرده اما B1 بصورت ساعتگرده دقت کن به شکل حالا طبق قاعده دست راست،چهارتا انگشتت رو وقتی از روی حلقه میچرخونی،باید در جهتی بچرخونید که انگشت هات در جهت جریان باشند و در اون حالت،جهت انگشت شست،میدان مغناطیسی رو نشون میده که در حالت ساعتگرد و پادساعتگرد،کاملا بر عکس میشه جهت جریان اوکیه؟ متوجه شدید؟
نادیا نوری
2 ماه پیش
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
اوکیه؟